Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska olette jättäneet vauvan viikonlopuksi hoitoon ekan kerran?

Vierailija
29.05.2006 |

Esim. mummille tai isälleen ja lähtenyt itse matkalle tms.?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
2/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppua pois kotoa. Yökylässä toki silloin tällöin (ekan kerran 3 vuotiaana).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole koskaan olleet viikonloppua pois kotoa. Mihinkäs he oikein menisivät?

Vierailija
4/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli mummin luona.

No juu, aika nuorihan lapsi silloin oli, mutta puolustukseksi sanottakoon että olin yh, ja tosiaan tarvitsin hieman lepoa ajatusten kokoamista.

Vierailija
5/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten vastaus tuohonn kysymykseen Kyllä.

Kyllä lapsen isän pitäisi pystyä olemaan lapsen kanssa viikonlopun. Ja parempi se on lapsenkin kannalta, että antaa luonnollisen isä - lapsi -suhteen muodostua ilman taistelua.

Vierailija
6/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan uteliaisuuttani kysyn, kun en ole vielä 15vuoden aikana ollut viikonloppua niin, että olisin pois kotoa ja isä lasten kanssa, että mihin sinä esimerkiksi menet sitten viikonlopuksi?

Vierailija
7/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lut yötä ilman meitä.

Vierailija
8/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus oli sitten 1,5 v kun olin viikonlopun pois kotoa la-su. Ilman kumpaakaan vanhempaa kuopus ei ole ollut yhtään yötä ja esikoinenkin kaksi yötä.

Vierailija
9/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häämatkalla oltiin 4 päivää kun lapset 3 ja 4,5...

toisella lomareissulla 3 päivää kun lapset 3.5 ja 5...

Vierailija
10/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tuo AP kysyi, että voisiko isä hoitaa viikonlopun, niin vastasin hänen kysymykseensä, että mielestäni voisi.

Jos kyseessä on esim. yksinhuoltaja, niin mielestäni voisi luottaa lapsen isään sen verran, että antaa lapsen sinne viikonlopuksi ( siis jos kyseessä normaali mies, ei mikään päihteiden väärinkäyttäjä)

Vierailija
11/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" vauvalla" ikää 2-v

Vierailija
12/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä eivät ole haluaan ilmaisseet ja vanhin on 3 vuotias.

Vierailija
13/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pienten lasten äidit todella koskaan käy missään?? Minulla on aivan toisenlainen käsitys, jonka olen saanut työskennellessäni avoimella päiväkodilla. Kyllä äiditkin saavat välillä hetkeksi höllätä ja tuulettua; kyllä ne läheiset aikuiset lapsen kanssa mainiosti pärjäävät:) Isää en tosiaan edes hoidoksi missään nimessä laske, ei lastenikaan isä sano, että lapset ovat minulle hoidossa, kun hoidan heitä päivät mieheni ollessa töissä...

Vierailija
14/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolloin lähdimme pienelle kylpylälomalle mieheni kanssa, ja hyvin meni. Yhtään nuorempana en olisi kyllä yökylään vienyt, eikä yhtä yötä pidemmäksi aikaa. Sitten vanhempana, kyllä sitä kerkii. :)

8kk ikäisenä oli illan hoitaja (n.4h) meillä kotona (mummi siis), kun kävimme illalla ravintolassa syömässä miehen kanssa.

Vierailija
15/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolle päiväksi,

Vierailija
16/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähdemme isänsä kanssa Tallinnaan käymään heinäkuussa. Viikonlopuksi en silti vielä veisi. Ehkä ensi vuonna jos kaikki menee nyt hyvin.

Vajaan vuoden ikään asti imetin niin tiheään ettei yli 6 tunnin ero olisi oikein onnistunut, kun poika ei pukkoa huolinut eikä vielä osannut mukista juoda. Nyt on tuo este poistunut.

Vierailija
17/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä kanssa on ollut, mutta se ei mun mielestä ole hoidossa oloa (kuin ei myöskään vauva ole hoidossa, joa on äidin kanssa ja isä reissussa).

Vierailija
18/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jättää yhdeksi yöksi, mutten vikkonlopuksi. Ei tartte sitäkään miettiä, koska hoitopaikkoja ei ole.

Vierailija
19/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikseen sairaudet tai uupuneet yh:t yms. Mutta noin normaali vauva ja normaali suhde. Ei ole mikään käytäntö, vaikka jotkut niin näyttää kuvittelevankin.

Meillä ei ole ollut yhtään yötä pois ja ikää 1v8kk. No, voisin kyllä joskus jo antaakin, mutten vielä koko vkl:ksi.

Vierailija
20/32 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti ei taaperomme ole ikinä ollut yöhoidossa. Jos on miehen kanssa yhteinen iltameno yritetään saada lastenhoitaja meille ja tullaan kotiin sitten yöllä.

Tai sitten minä tapaan yksin ystäviäni ja poika on isän kanssa ja päin vastoin.

En tosiaan tunne, että en tee mitään tai että minulla ei olisi elämää. Mutta tällähetkellä tärkeintä elämässä on se oma perhe ja en edes haluaisi lähteä viikonlopuksí johonkin reissuun ilman miestäni ja poikaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän