Seksiä piiniksellä? (PAS/IVF)
Vaikka siirron jälkeen käsketään viettää normaalia elämää, niin uskaltaako sitä touhuilla vällyjen välissä vai ei? Mulla oli tänään pakastealkion siirto, ja kovasti tämä aihe mietityttää. Kun en haluaisi turhaan panikoida, mutta vältää kuitenkin riskejä. Viimeksi tuoresiirron jälkeisellä piiniksellä olin niin varovainen viimeisen päälle, etten edes miettinyt, että seksiä voisi olla. (tosin olin punktiosta niin kipeä, ettei senkää takia käynyt mielessä).
Klinikalta ei annettu sen kummemmin mitään ohjeita.
Kommentit (4)
mutta tässä hoitohistorian karttuessa sitä yrittää miettiä kaikkia yksityiskohtia, jotka voisivat jotenkin edesauttaa yritystä...
Mulle annettiin passin jälkeen ohjeet, että kaikkea tavalliseen elämään kuuluvaa voi tehdä. Kuulemma en voi enää tässä vaiheessa tekemisilläni vaikuttaa alkion elinkykyisyyteen ta ns. tappaa alkiota. Näin sanottiin.
Hurja dokaaminen ja päihteet on tietysti varmaan sanomattakin out.
Pakko kommentoida, ku mies kurkisti tosta mun selän takaa, että mitä mää lueskelen, niin kuulu yhtäkkiä, että " mitä seksiä piiniksellä...? Mikä se piinis on, tarkottaako se penistä? Kai sitä nyt peniksellä seksiä voi harrastaa..." Hehee, pikkusen repesin! :D
Anna palaa, jos vaan mieli tekee. Millään tavalliseen elämään kuuluvalla asialla sitä ei saa ravisteltua pois.