Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä se niin on, että vasta äitiys tekee naisesta naisen, Aki ( Manninen)laukoi Iltalehdelle

Vierailija
21.08.2019 |

Tästäkös riemu repesi ja Aki sitten joutui pyytelemään anteeksi.

En ymmärrä että miksi pitää pillastua, kun joku sanoo tämmöistä, eikä edes yritä loukata ketään? Jotkut ihmiset on kyllä ilmeellisiä . Jos pienikin tilaisuus niin aletaan kivittämään.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Rita ei aiemmin ollut nainen (vaan mikä?) eikä silloin Akikaan ollut mies (vaan mikä?).

Vierailija
22/38 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan toi nyt vaan ihan käsittämättömän typerä kommentti ihan muutenkin, mutta varsinkin sellaisten kannalta, jotka eivät jostain syystä saa lasta. Että ei riitä se oma mitättömyyden tunne, vaan siihen pitää vielä kuunnella päälle, kun joku porilainen ääliö laukoo "totuuksiaan" siitä, miten sukupuoli määritetään. Oksettava tyyppi ja ihan tuon idiootin takia jää Suurin pudottaja katsomatta. Ärsyttää.

Suurinta pudottajaa olisi kiva alkaa seuraamaan mutta katsotaan jos pystyy tämän Akin takia. Eikö siihen olis voinut ottaa jotain toista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akihan oli myös sitä mieltä, että rakentaa mieluummin sata terassia mitä hoitaa omaa lastaan. Minusta tuo oli kovin kummallinen kommentti, ei se vauva taida kauheasti kiinnostaa.

Vierailija
24/38 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ajattelee puhtaan biologisesti? Meillä on kaksi eri sukupuolta nimenomaan lisääntymisen vuoksi. Jo ei kukaan nainen olisi raskaana, kuolisi koko laji.

Vierailija
25/38 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Rita sitten aiemmin Ferrari? Tätä vertausta hän käytti Temppareissa Ritasta, kun kertoi, että hän ajelee mieluummin Ferrarilla kuin Ladalla. Nyt heillä ei kai ole sitten enää autoa, kun Rita muuttui naiseksi.

Vierailija
26/38 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ajattelee puhtaan biologisesti? Meillä on kaksi eri sukupuolta nimenomaan lisääntymisen vuoksi. Jo ei kukaan nainen olisi raskaana, kuolisi koko laji.

Niin sitten myös isyys tekee miehestä miehen. Lapsettomat miehet ovat jotain puolimiehiä.

Vierailija
27/38 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii, jotkut vaan loukkaa vahingossa. Ei sille mitään voi jos on pöljä.

Voi voi, onko pikkuista nyt loukattu ..tule syliin niin puhalletaan...

ap.

Olen pahoillani, että en ole loukkaantunut. Olen ihan silläkin mittarilla nainen. Sori jos loukkaannuit, kun kyseenalaistin sun idolin älykkyyden :D Olihan se vähän tuhmasti tehty, kun ei ole aavistustakaan kuka se ukko on.

Vierailija
28/38 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akihan oli myös sitä mieltä, että rakentaa mieluummin sata terassia mitä hoitaa omaa lastaan. Minusta tuo oli kovin kummallinen kommentti, ei se vauva taida kauheasti kiinnostaa.

Valkkas helpomman homman :D

Vierailija
29/38 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan mukava setämies,muttei penaalin terävin kynä tämä Aki.

Vierailija
30/38 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

'' kohteliaisuus omalle naiselle''

Minä olisin Ritana loukkaantunut.

Ja anteeks pyynnössä syyttää vielä Ritan lapsuutta (vaikkei siitä ole rouva itse julkisesti puhunut vaikka kaikki muu onkin sitten julkisesti ruodittu) ja kovuutta.

Ojasta allikkoon sanoisin.

Vierailija
31/38 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää pari on niin väsynyt ja saa muutkin väsyneiksi.

Pelkkää dibadaabaa aamusta iltaan.

Puhetta mistä puolet on pelkkää pazkaa.

Vierailija
32/38 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan toi nyt vaan ihan käsittämättömän typerä kommentti ihan muutenkin, mutta varsinkin sellaisten kannalta, jotka eivät jostain syystä saa lasta. Että ei riitä se oma mitättömyyden tunne, vaan siihen pitää vielä kuunnella päälle, kun joku porilainen ääliö laukoo "totuuksiaan" siitä, miten sukupuoli määritetään. Oksettava tyyppi ja ihan tuon idiootin takia jää Suurin pudottaja katsomatta. Ärsyttää.

Suurinta pudottajaa olisi kiva alkaa seuraamaan mutta katsotaan jos pystyy tämän Akin takia. Eikö siihen olis voinut ottaa jotain toista...

Minunkin mielestäni olisi varmaan ollut ammatti-ihmisiä valmentamaan, mutta kun joka paikkaan pitää olla tyrkyllä ja tunkee . Eikös hän ole joku kirvesmies? Katsomatta saattaa jäädä täälläkin.

Vierailija
33/38 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rita on just sen tyylinen tyyppi, että nyt on kaikki ihanaa blaa blaa. Vuoden päästä se ottaa eron arjen raskauden takia ja lapsi valvottaa jne.

Vierailija
34/38 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää miten rita ja aki tuovat lastaan esille somessa. Ja _joka ikinen päivä_ rita julkaisee jotain tissi ja imetyskuvia. Antaisivat edes pienen vauvan olla poissa julkisuudesta siihen asti että osaa itse kertoa haluaako olla esillä...

Vierailija
35/38 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Aki on kyllä ihan ysäriltä tähän päivään tipahtanut

Vierailija
36/38 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tässä naiseudesta ollut kyse vaan kovuudesta ja suojakuoresta.

Olisi sanonut '' vasta äiteys sai Ritan luopumaan kovuudestaan''

Tolla taas ole mitään tekemistä naiseuden kanssa.

Vierailija
37/38 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus, että mä olen kurkkuani myöten täynnä tätä pariskuntaa! Voisko joskus olla edes yksi päivä, ettei nämä pyörisi lehtien palstoilla? Kuvottaa!

Narsisteilla on kova hinku olla esillä ja julkisuudessa. Sääliksi käy.

Vierailija
38/38 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus, että mä olen kurkkuani myöten täynnä tätä pariskuntaa! Voisko joskus olla edes yksi päivä, ettei nämä pyörisi lehtien palstoilla? Kuvottaa!

Luen uutisia hesarista ja katselen Ylen ohjelmia. 

Kursorisesti katson netistä myös Iltasanomien sivut. Ihan tärkeimmät, vaikka Putinin käynti viime päivinä. 

En ole kuullutkaan näistä otsikoissa mainituista henkilöistä. 

Että olisiko vähän oma valinta, millä sivustolla roikkuu. Oliko tämä Seiskassa?