Kyllä se niin on, että vasta äitiys tekee naisesta naisen, Aki ( Manninen)laukoi Iltalehdelle
Tästäkös riemu repesi ja Aki sitten joutui pyytelemään anteeksi.
En ymmärrä että miksi pitää pillastua, kun joku sanoo tämmöistä, eikä edes yritä loukata ketään? Jotkut ihmiset on kyllä ilmeellisiä . Jos pienikin tilaisuus niin aletaan kivittämään.
Kommentit (38)
Nii, jotkut vaan loukkaa vahingossa. Ei sille mitään voi jos on pöljä.
No onhan toi nyt vaan ihan käsittämättömän typerä kommentti ihan muutenkin, mutta varsinkin sellaisten kannalta, jotka eivät jostain syystä saa lasta. Että ei riitä se oma mitättömyyden tunne, vaan siihen pitää vielä kuunnella päälle, kun joku porilainen ääliö laukoo "totuuksiaan" siitä, miten sukupuoli määritetään. Oksettava tyyppi ja ihan tuon idiootin takia jää Suurin pudottaja katsomatta. Ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
No onhan toi nyt vaan ihan käsittämättömän typerä kommentti ihan muutenkin, mutta varsinkin sellaisten kannalta, jotka eivät jostain syystä saa lasta. Että ei riitä se oma mitättömyyden tunne, vaan siihen pitää vielä kuunnella päälle, kun joku porilainen ääliö laukoo "totuuksiaan" siitä, miten sukupuoli määritetään. Oksettava tyyppi ja ihan tuon idiootin takia jää Suurin pudottaja katsomatta. Ärsyttää.
Ja, ellen ole ymmärtänyt pahasti väärin, kyseinen pari on itsekin kärsinyt lapsettomuudesta. Olisikohan Akista tuntunut kivalta, jos joku olisi raskauden yrittämisen aikaan tullut hehkuttamaan hänen vaimolleen, että vasta äitiys tekee naisesta naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja, ellen ole ymmärtänyt pahasti väärin, kyseinen pari on itsekin kärsinyt lapsettomuudesta. Olisikohan Akista tuntunut kivalta, jos joku olisi raskauden yrittämisen aikaan tullut hehkuttamaan hänen vaimolleen, että vasta äitiys tekee naisesta naisen?
No niinpä! Ymmärrän kyllä, jos on nyt jotenkin erityisen täpinöissään vaimostaan äidiksi tulon myötä, mutta pitää oikeasti vähän miettiä, miten asiat muotoillaan, kun kerran kaikki mahdollinen pitää julkisuuteen oksentaa. Olis sanomut jotain tyyliin "äitiyden myötä Ritasta on tullut naisena esiin aivan uusia puolia" tms., jos nyt oikeasti on IHAN PAKKO jotain sanoa. Pelle.
Tuo pariskunta yrittää antaa itsestään sellaista iloista ja ystävällistä hyväntuulen vaikutelmaa, mutta sitten lipsahtelee säännöllisesti tämän tyyppisiä sammakoita, joista näkeekin totuuden eli kaukana sydämellisistä tyypeistä ovat.
Voi jessus, että mä olen kurkkuani myöten täynnä tätä pariskuntaa! Voisko joskus olla edes yksi päivä, ettei nämä pyörisi lehtien palstoilla? Kuvottaa!
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus, että mä olen kurkkuani myöten täynnä tätä pariskuntaa! Voisko joskus olla edes yksi päivä, ettei nämä pyörisi lehtien palstoilla? Kuvottaa!
Ei ne voi olla pois... Eikös tämä ole se pariskunta, joka siellä pettämissaarella ja ku eivät eronneet, niin ovat sankareita ja sen takia pyörii lehtien palstoilla. Eikös se sieltä alkanut ja nimenomaan kun eivät tehneet mitään väärin siellä paikassa.. Ei paljoa meinaa näköjään tarvi, että pääsee päivälehtiin joka päivä.
On se vasta niin, että isyys tekee pojasta miehen.
No toki tavallaan, olen Akin kanssa samaa mieltä. Mutta enemmän sanonta mielestäni pätee niihin naisiin, jotka ovat jo kasvattaneet niitä lapsiaan vuosia, kenties aikuisiksi saakka hyvällä menestyksellä. Niihin vuosiin kun sitten useimmilla meistä mahtuu aika paljon sitä työtä, omien tarpeiden sivuuttamista, vaikeiden asioiden kohtaamista ja niiden yli pääsemistä emokarhun sisukkuudella... siinä sitä on ollut kasvamista naiseksi ja äidiksi.
Se että on synnyttänyt ja hoivannut pientä nyyttiä muutaman kuukauden, ei nyt vielä mikään äitiyden uroteko ole varsinaisesti :D
T. itsekkin äiti, mutta vielä työssään ihan puolitiessä
Vierailija kirjoitti:
No toki tavallaan, olen Akin kanssa samaa mieltä. Mutta enemmän sanonta mielestäni pätee niihin naisiin, jotka ovat jo kasvattaneet niitä lapsiaan vuosia, kenties aikuisiksi saakka hyvällä menestyksellä. Niihin vuosiin kun sitten useimmilla meistä mahtuu aika paljon sitä työtä, omien tarpeiden sivuuttamista, vaikeiden asioiden kohtaamista ja niiden yli pääsemistä emokarhun sisukkuudella... siinä sitä on ollut kasvamista naiseksi ja äidiksi.
Se että on synnyttänyt ja hoivannut pientä nyyttiä muutaman kuukauden, ei nyt vielä mikään äitiyden uroteko ole varsinaisesti :D
Mikäs sä sitten nyt olet jos et nainen?
Vierailija kirjoitti:
No mitä helvettiä jollain ukolla on sanomista siihen, mikä tekee naisesta naisen. Oppiipa pitämään turpansa kiinni.
Aki puhui omasta vaimostaan ja tarkoitti kohteliaisuudeksi hänelle, mutta somen "prinsessat" tekoloukkaantuivat kun näkivät tilaisuuden.
Pitäisit sinäkin turpasi kiinni.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Nii, jotkut vaan loukkaa vahingossa. Ei sille mitään voi jos on pöljä.
Voi voi, onko pikkuista nyt loukattu ..tule syliin niin puhalletaan...
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sä sitten nyt olet jos et nainen?
No kyllä minä koen olevani vielä aika tyttönen, moneen vanhempaan naiseen verrattuna.
"Nainen" sitä toki jokainen on papereissa, ainakin siitä saakka kun täyttää 18 vuotta.
Tämänkin ketjun kovaääniset hirviöt sitten vielä uikuttavat että kun on naisvihaa..voi voi sentään.
Vihaa nämä näkevät kun katsovat peiliin.
ap.
Tämä on vähän sama kuin sanonta että armeija tekee pojasta miehen. Ja paskan marjat sanon minä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä helvettiä jollain ukolla on sanomista siihen, mikä tekee naisesta naisen. Oppiipa pitämään turpansa kiinni.
Aki puhui omasta vaimostaan ja tarkoitti kohteliaisuudeksi hänelle, mutta somen "prinsessat" tekoloukkaantuivat kun näkivät tilaisuuden.
Pitäisit sinäkin turpasi kiinni.
ap.
Eri: sinustako olisi se olisi ollut parempi, jos Aki olisi sanonut:
"Vasta äitiys teki Ritasta naisen. "
Ei kyllä kuulosta kovin kivalta tuokaan. Ehkä kenenkään miehen ei pitäisi asettua arvioimaan, mikä tekee naisesta naisen. Tosi alentuvaa kommentointia.
Sääli ettei Aki pystynyt naisensa kovuutta rikkomaan. Rita ei selvästi ole luottanut 100% mieheensä jos ei ole pystynyt kovaa kuortansa laskemaan alas. Se on sääli jos mikä.
Onpa outoa että aikuinen (eikö se ole jo joku 40v) nainen ei ole pystynyt lapsuuden traumoja tohon ikään mennessä käsittelemään, varsinkaan pitkässä ja ah niin ihanassa parisuhteessa. Vasta pikku nyytit sen teki, erikoista. Ei taida olla kaikki niin auvoa kun antavat ymmärtää. Kuka tekee lapsen naisen kanssa joka on kova ku kuori omalle miehelleen.
Henkisesti on vähä pakko kasvaa ja sitä on eri mitäennen sitä. Joutuu pitää huolta muustaki kun itestä no joo jokanen on pitäny huolta muista mut oma lapsi iahn eri asia!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vähän sama kuin sanonta että armeija tekee pojasta miehen. Ja paskan marjat sanon minä :D
Jokainen jolla on lähellekkään sataa Äo, tajuaa että kyseessä on sanonta.
Sen takia älykkäät ei asiasta pillastukkaan:)
Noi kaksi voisi keskittyä siihen lapseensa eikä itkeä joka päivä lehdissä ja muissa medioissa. Onkohan se lapsi saanu ees ruokaa, kun niin kiire sometella ja soitella lehtiin. Vttu mä oon niin täynnä tota kaksikkoa.