Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua miten selviän tästä pinteestä: olen sanonut töissä että olen naimisissa, vaikkei mulla ole miestä

Vierailija
21.08.2019 |

Tämä alkoi ihan harmittomana läppänä pari vuotta sitten, kun pääsin minun unelmatöihin ja täällä kaikilla oli myös unelmaelämä unelmamiehineen.

Olen siis sanonut että mulla on ulkomaalainen aviomies, jonka kanssa olen naimisissa ja joka on sydänkirurgina Arabiemiraateissa. En halua sinne asumaan, koska naisten asema in niin huono, enkä käydäkään koska se on orjayhteiskunta. Meillä on koti Etelä-Ranskassa, jossa olen muka lomilla ja viikonloppuja.

Nyt tuli HR:ltä henk kohtainen kysely että onko mun tiedoissa päivitettävää. Siellä olen naimaton. Voinko kieltäytyä korjaamasta tietojani.

Vai pitäisikö keksiä joku tarina, että ollaan naimisissa vain sharia-lain mukaan ja olen vaimo nro 2? Mutta olen kyllä kertonut työkavereille, että mun mies on italialais- saksalainen kreivi, niin ehkä toi ei toimi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla on kaksi miestä?

Vierailija
2/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano HR:lle, että haluat viivan naimisen kohdalle. Yksityisasia, ei todellakaan tartte työnantajan tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on zero miestä :(((((( oikeesti. Mut oon kertonut et mulla on yksi mies.

Vierailija
4/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano HR:lle, että haluat viivan naimisen kohdalle. Yksityisasia, ei todellakaan tartte työnantajan tietää.

Ok, jos noin voi tehdä. KiitsXOXO

Vierailija
5/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että just tuli ero.

Vierailija
6/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Sinun ongelmat ei ole parisuhteesta valehtelu, mikä on ihan ok koska ei kuulu työkavereille suhde-elämäsi, vaan satumaailmaan uppoaminen ja vaikeudet realiteettien hahmottamisessa. Eli toisin sanoen pska trollailu.

Vierailija
7/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on zero miestä :(((((( oikeesti. Mut oon kertonut et mulla on yksi mies.

No sanot, että tilanne on muuttunut, nyt on 0 miestä. Ei kukaan voi olla noin pimeä, paitsi es-jonne 14 vee.

Vierailija
8/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää nyt erota tästä mielikuvitusmiehestä. Olen pahoillani.

Tämän jälkeen voit esittää villiä sinkkuelämää jossa tapailet kaikenlaisia muita kreivejä, miljonäärejä, huippulääkäreitä yms.

Vierailija
9/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hr:ssä sun siviilisäätys kiinnosta.

Vierailija
10/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmotat vaan, että ei oo päivitettävää

Vierailija
11/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 ei noin urpoja tarinoita keksitä kuin provoiksi vauva-palstalle

Vierailija
12/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Pirjo Yle Areenassa:

http://areena.yle.fi/1-4602201

Vierailija
13/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat ettei ole päivitettävää. Ei ne tiedot HR:stä edes mene niille työkavereillesi joille olet valehdellut.

Vierailija
14/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat että saksalais-italialainen kreivi käänty Emiraateissa muslimiksi ja otti useamman uuden vaimon. Kun sinä et hyväksynyt tätä, mies erosi sinusta sanomalla kolme kertaa "eroan sinusta".

Sun ei tarvitse edes "matkustaa" Emiraatteihin vaan ero tuli jo noin helposti. Ja ilman sun syytä. Voit siis ihan rehellisesti kertoa HR:ään että olet sinkku.

Seuraavaksi voit alkaa seurustella kiireisen kansainvälisen liikemiehen kanssa, joka matkustelee ympäri maailmaa ja käy vain kääntymässä Suomessa, jossa tapaat häntä hotelli Kämpissä. Häät on suunnitteilla ensi kesäksi, mutta voivat peruuntua tarvittaessa helposti, koska ethän halua jättää unelmatyötäsi ja ihania työkavereitasi Suomessa.

Vierailija
15/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että kyllä nait joskus, mutta et ole naimisissa.

Vierailija
16/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, koulut ovat alkaneet ja kakarat hereillä jo  ennen puoltapäivää. Olen ihmetellyt provojen määrää.