Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen tosi väsynyt mieheeni

Vierailija
21.08.2019 |

Taas hän soitti kiukuttelu puhelun minulle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt sinä edes valitus, et taida olla pekkaa parempi. Ammattivalittajana ymmäärrät että jos nainen auvautuu kumppanilleen pahasta mielestä miehen tulee tukea ja ymmärtää, näin mammat sanovat joka ainoa kerta. Miksi tämä ei vastavuoroisesti toimi näin päin?!

Mun miehelläni on joka päivä töiden takia paha mieli ja joka päivä mä kuuntelen häntä, kuinka on raskasta, kiireistä ja kurjaa. En itse ole varmaan vuosiin puhunut, millaista minulla on etten lisää taakkaa.

Vierailija
22/23 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt sinä edes valitus, et taida olla pekkaa parempi. Ammattivalittajana ymmäärrät että jos nainen auvautuu kumppanilleen pahasta mielestä miehen tulee tukea ja ymmärtää, näin mammat sanovat joka ainoa kerta. Miksi tämä ei vastavuoroisesti toimi näin päin?!

Mun miehelläni on joka päivä töiden takia paha mieli ja joka päivä mä kuuntelen häntä, kuinka on raskasta, kiireistä ja kurjaa. En itse ole varmaan vuosiin puhunut, millaista minulla on etten lisää taakkaa.

No sitten sinä toimit niin kuin toimit, mitä odotat minun sanovan, voivoi? Olet kai jo aikuinen joka osaa pitää itsestään huolta? Jos miehesi ei sitä osaa, niin sitten sinä päätät miten sinä toimit. Olet vastuussa itsestäsi, ei miehesi. Nyt tästä saa kuvan että syytät miestä siitä että et ole vuosiin puhunut miltä sinusta tuntuu, puhu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä