Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa älyttömistä tilanteista jossa joku aikuinen on nirsoillut

Vierailija
21.08.2019 |

Meille oli töistä järjestetty illallinen hienoon ravintolaan johon oli vapaaehtoinen osallistuminen. Ruoka oli taivaallista.
Jokainen sai valita kolmesta annosvaihtoehdosta mieluisen (alku-, pää- ja jälkiruoka ja jokaisesta vaihtoehdot).
Eräs ilmoitti suureen ääneen listan nähdessään kuinka syömäkelvotonta p***** kaikki on ja kiukutteli loppu illan närppien annoksiaan. En tiedä miksi edes otti kaikkia ruokalajeja. Lähtiessä ilmoitti tarjoilijalle että täytyy lähteä mäkkärin kautta kotiin kun ruoka oli niin ällöä

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuasta nirsoilevat aikuiset on juntteja.

Vierailija
2/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu saapuu häihin ym. juhliin vasta kun bileet alkaa koska tarjotuista ruuista "ei kuitenkaan tykkää". Ei myöskään suostu pukeutumaan juhlavaatteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverillani oli taloudellisesti vaikeaa ja hänellä ei ollut varaa ruokaan pari päivää ennen tilipäivä. Tarjosin hänelle, että voi ottaa minulta puuroa, leipää ja juustoa työvarastoista, mutta hän ei halunnut koska olivat "äläkä Lidlin tuotteita".

Vierailija
5/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi matami kertoi suu vaahdossa käyneensä jossain "liiton lounaalla", tai mikä hllvetti olikaan, ja kaikki ruoka oli ihan kamalaa. Ei voinut syödä sitä eikä tätä eikä tuota ja oli vaatinut kokilta pihvin.

Ylipainoa hänellä on ainakin yli 30kg, että joku ruoka kyllä maistuu.

Vierailija
6/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisen hautajaisissa nähtyä. Parikymppinen (?) mies pyysi saada ketsuppia ruokansa kanssa, ja kun pitopalvelu onnistui toimittamaan miehelle ketsuppia, se ei kelvannut kun oli värää merkkiä.

Vierailija
7/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliota noudattava ihminen, joka ei viitsinyt syödä hänelle erikseen syötäviä ruokia, koska ei tehnyt juuri sitä mieli.

Vierailija
8/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverillani oli taloudellisesti vaikeaa ja hänellä ei ollut varaa ruokaan pari päivää ennen tilipäivä. Tarjosin hänelle, että voi ottaa minulta puuroa, leipää ja juustoa työvarastoista, mutta hän ei halunnut koska olivat "äläkä Lidlin tuotteita".

Äläkä=ällöjä.

Pahoitteluni oikolukemisen puutteesta.

Vierailija
9/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei voinut ruokailla meillä, koska minä olen kasvissyöjä. Tarjouduimme viemään hänet ravintolaan, minkä jälkeen hän etsitti sopivaa pari tuntia. Lopulta yksi kelpasi, menimme sisään ja hän tilasi kasvismunakkaan.

Vierailija
10/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Entinen) kaveri lähti kanssamme brunssille. Brunssi oli sovittu jo hyvissä ajoin, kun toinen kaverini oli tulossa kylään toisesta kaupungista. Tiesin, että tämä ystäväni katsoi tarkemmin, mitä syö, oli juuri laihduttanut. Brunssilla oli mielestäni tosi hyvä ruoka, erilaisia ruokia, ei raskaita. Tämä kaveri on myös ihan normaali työssäkäyvä eli rahasta ei pulaa. No, paikassa, jossa kaikilla muilla oli brunssivaraus, jonne olimme mekin menneet brunssille ja paikka ei tarjonnut muuta niin mitä teki tämä kaverini. Meni kysymään henkilökunnalta, saisiko hän johonkin eri hintaan jotain muuta.

As if hänellä ei olisi ollut varaa maksaa brunssista noin 20 euroa ja olla syömättä liikaa tai keventää sitten syömisiä vaikka loppupäivältä. Tai sitten ottaa puheeksi aikaisemmin, että voitaisko mennä jonnekin muualle mieluummin syömään, kun brunssipöytä on hänelle niin runsas.

Hän siis meni kysymään tuota asiaa juuri siihen tapaan että kovalla äänellä teki asiasta numeron. Kyllä hävetti.

Vierailija
11/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä söi todella ravintoköyhästi, kärsi varmaan ties mistä puutostiloista. Oli kyllä kasvoiltaan ihan harmaa ja nukkui kaikki päivät.

Kasviksia ei syönyt, ei hedelmiä, ei suostunut edes maistamaan missään muodossa. Tai ainoastaan kurkku meni leivän päällä jos senkin viipaloin valmiiksi.

Eli makaronilla ja jauhelihalla, ketsupilla, jauhelihaeinespitsalla, paahtoleivällä.

Kauaa ei tapailtu, ja yksi syy oli liian erilaiset elintavat. Itse rakastan tehdä hyviä, monipuolisia aterioita, käydä välillä ravintoloissa ja nauttia niistä yhdessä kumppanin kanssa. Tuo oli itselle liikaa ja nirsoilu äärettömän lapsellista.

Vierailija
12/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on täynnä näitä ukkoja, jotka ostavat jonkun piraattitavaran Kiinasta 7 eurolla. Sen jälkeen kun se tulee kotiin nämä puusilmät alkavat huutaa keskustelupalstoilla että PIRAATTITAVARA OLI.... Ja sitten ne valittavat Ebaylle, jonka jälkeen se kiinalainen kauppias pelokkaana palauttaa rahat. Ja sitten nämä ukot ovat kingeja "sain tavaran ilmaiseksi hehehe"...

Vierailija
13/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveljeni tyttöystävä on vegaani ei voinut pestä käsiä vanhempieni luona sillä saippuassa luki "Milk & Honey". 

Eikä tässä vielä kaikki. Hän ei voinut vedellä huuhtelemiaan käsiä pyyhkiä pyyhkeeseen, sillä niissä oli jäämiä tuosta saippuasta. Jossa luki Milk and honey... :)))

Vierailija
14/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ymmärrän jos ei oikeasti pysty syömään ja saa aikaan kakoamisen tunnetta ja pahoinvointia. Mutta mutta jos kerran on ravintolassa niin itsehän siinä tilaa ja tietää mistä tykkää, niin tuohan on ihan todella huonoa käytöstä jos kerran muut tykkäsivät eikä ollut mitenkään pilaantunutta tai sivumakuja jostain kuulumattomasta ruokaineesta.

Vierailija
15/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi ei voinut ruokailla meillä, koska minä olen kasvissyöjä. Tarjouduimme viemään hänet ravintolaan, minkä jälkeen hän etsitti sopivaa pari tuntia. Lopulta yksi kelpasi, menimme sisään ja hän tilasi kasvismunakkaan.

Aika puolueellinen kertomus. Taidat olla tosi inhottava_ämmä! Kasvismunakkaaseen laitetaan juustoa. JA MUNIA! MUNA EI OLE KASVIS!

Anoppi tunnisti itsensä. 🤣

Vierailija
16/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miesystävä. Oli jo kolmekymppinen  muttei voinut syödä mitään muuta kuin riisimuroja, makaronia ketsupilla ja karkkia. Niin ja joi litratolkulla kokista. Oli ihan sairaan näköinen, laiha ja väsynyt koko ajan, monesti kun olimme jommankumman luona nukahti. Eikä voitu ikinä mennä ulos syömään! 

Vierailija
17/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuollainen nirsoilija ja hävettää usein. Samaten ärsyttää kaikki joilla on miljoona eri allergiaa ja sit valitetaan joka paikassa kun mitään ei voi syödä, mutta etukäteen ei ole voitu ilmoittaa edes näistä allergioista.

Vierailija
18/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä söi todella ravintoköyhästi, kärsi varmaan ties mistä puutostiloista. Oli kyllä kasvoiltaan ihan harmaa ja nukkui kaikki päivät.

Kasviksia ei syönyt, ei hedelmiä, ei suostunut edes maistamaan missään muodossa. Tai ainoastaan kurkku meni leivän päällä jos senkin viipaloin valmiiksi.

Eli makaronilla ja jauhelihalla, ketsupilla, jauhelihaeinespitsalla, paahtoleivällä.

Kauaa ei tapailtu, ja yksi syy oli liian erilaiset elintavat. Itse rakastan tehdä hyviä, monipuolisia aterioita, käydä välillä ravintoloissa ja nauttia niistä yhdessä kumppanin kanssa. Tuo oli itselle liikaa ja nirsoilu äärettömän lapsellista.

Mulla samanlainen (junttien juntti) exä, jonka kanssa ei kauaa tapailtu. Olen todella hyvä ja taitava ruuanlaittaja ja kaikki aina kehuvat maasta taivaisiin ruokiani. Juntti söi lihaa, valkeaavehnämössöä, kaljaa, kahvia, maitoa ja ehkä ketsuppia.

Eikä voinut maistaa mitään "erikoisia" ja "outoja" juttuja, kuten juusto, tomaatti, appelsiini.

Vierailija
19/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa aina kun ylipainoinen serkkuni ravintolassa tilaa jonkun salaatin ja siirtelee sitten puolet aineksista lautasen reunalle ja jättää syömättä. Jälkiruoka kyllä maistuu viimeistä murua myöten.

Vierailija
20/24 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika puolueellinen kertomus. Taidat olla tosi inhottava_ämmä! Kasvismunakkaaseen laitetaan juustoa. JA MUNIA! MUNA EI OLE KASVIS!

Ei siinä ollut kuin pakastevihanneksia ja munaa. Ja kyllä niitä meilläkin on. Olen kasvissyöjä, en vegaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme