Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri että eräs henkilö vuosien takaa olisi ollut minulle se oikea

Vierailija
20.08.2019 |

Silloin annoin koko asian olla. Vaikka katseet olivatkin tulisia, ajattelin silloin ettei se ole sen kummempaa kuin kenenkään muunkaan kanssa. Nyt vasta olen tajunnut ettei kenenkään muun kanssa ole ollut samanlaista yhteyttä. Se ymmärsi minua ja minä ymmärsin sitä, jo pelkällä katseella. Nyt vasta sen tajusin, että se olisi ollut minulle se oikea mies. Mutta miksi hän oli loppuaikoina jopa välttelevä? Eikä toisaalta tehnyt mitään lähestymisiä minun suuntaan. Tunsin meidän välisen kemian, siitä ei voinut erehtyä. Ehkä hän luuli minua lopussa ylimieliseksi kun en (ujouttani!) uskaltanut lähestyä mitenkään. Hän siis ihan väisti katsetta. Vai oliko tilanne vain väärä millekään silmäpelille? Kukaan mies ei ymmärrä minua niinkuin hän. Nyt olen jo kaukana hänestä. Tiedän kyllä mitä hän nykyään tekee ja saisin helpostikin otettua yhteyttä, mutta kun olen edelleen ujo ja epävarma. Se pieni mahdollisuus että kaikki olikin vain pääni sisällä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei lakkaa koskaan hämmästyttämästä varsinkin naisten katseelle laittama painoarvo.

Vierailija
2/7 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se SUURI mahdollisuus, että kaikki olikin vain pääsi sisällä. Tuollaisen perusteella ei voi tietää vielä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttaisen romanttista, mutta oletko varma, eä mies koki ja usni sinua kohtaan samoin? 

Vierailija
4/7 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, siis ette ole tehneet muuta, kuin vaihtaneet katseita? Ja sitten kyttäys loppui miehen taholta? Juu, unohda.

Vierailija
5/7 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies vuosien takaa, jonka kanssa et saanut juttua aikaan tilaisuudesta huolimatta, on jotain muuta kuin se oikea. Sen oikean kanssa asiat sujuu luonnollisesti, koska kiinnostus on molemminpuolista, eikä lopu siihen että toisen motiiveja täytyy itsekseen pohtia ja kehitellä päässään.

Vierailija
6/7 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Herää jo.

Vierailija
7/7 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vältti luodin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan