Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avokki käyttää autoani luvatta

Vierailija
20.08.2019 |

Vain minulla on auto ja jos avaimet on näkyvillä niin auto voi olla kohta poissa. Avomies ottaa sen ja tulee kun tulee ja välillä tarvin autoa itse ja joudun toisten kyytiin. Miten sanon loukkaamatta että vaikka muutettiin yhteen niin auto on minun? Kun hän nyt vaan on köyhempi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen puoliso joka otti myös rahat pöydältä jos sattui näkemään. ” en vaan ajatellut” jne

Siis kysymättä. Eikö edes myöhemmin sanonut vieneensä. Ihmettelin vaan kun oli rahat hävinneet esim mikron päältä tms.

No onkin ex-puoliso

Vierailija
22/22 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ongelman. Kun muutin mieheni luo, talossa oli tapana lähteä liikkeelle sillä autolla, joka sattui sopivasti kohdalle. Ei se auton ottaja ollut aina edes oma mies, ja aivan tasan tarkkaan saivat kuulla kunniansa kun auto tuli takaisin.

Ei minulla mennyt kovin pitkään ennen kuin opin pitämään avaimet tallessa, myös vara-avaimen.

Väliä on sillä, jos itse pitäisi päästä omalla autolla johonkin tiettyyn aikaa, mutta eipä vaan ole autoa, jolla lähteä. Siinä voi tulla pahastikin sanomista, jos toinen ei ole edes sanonut, että olisi lähdössä autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi