Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eturauhanen ja masturbointi

Käsityöläinen
20.08.2019 |

En tiedä onko tämä sopiva, ylläpito sen harkitkoon.
Eturauhasvaiva on ns. vanhojen miesten ongelma. Kävin lääkärillä ja kysyin lääkäriltä, että voiko eturauhasta hoitaa. Hän kertoi, että säännöllinen laukeaminen, viikon tai kahden välein on hyvä eturauhaselle.
Olemme reipas 60 v aviopari, avioliiton kesto n 40 vuotta. Vaimoni seksuaalinen aktiivisuus on vähentynyt joten minun laukeaminen on hyvin pitkälle "omatoimisuuden" varassa jotta viikon/kahden siemensyöksy tapahtuisi.
Ja lopuksi asiaan. Naiset mitä mieltä olette puolisonne masturboinnista, haluatteko tietää sen vai olisitteko mielellänne tietämättömiä. Tai toivoisitteko jopa näkevän puolisonne omatoiset puuhat.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin enemmänkin nähdä mutta mies on tässä hiukan estynyt. Voi touhuamisen aluksi hetken itseään hoidella, kerran ehkä on hoidellut loppuun minun nähden. Eikä siinä, jos ei niin ei, en painosta. Viikonloppuna kyllä hoitelin eturauhasensa hieronnan samalla kun itse hoitelin hänet loppuun.

Vierailija
22/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eturauhasen ongelmat EIVÄT ole vanhojen ukkojen juttuja.

Alko mulla jo parikymppisenä.onneks kaikki kumppanit on ymmärtäny ja sormella lypsäneet rauhasen tyhjäksi tarvittaessa.

itse olen 30 vuotias hiukan päälle ja mullakin eturauhasongelmia mm särkyä ja tulehdusta yms ollut. Tästä vaan puhutaan että vanhojen miesten ongelma joten täytyy olla kai huonoa tuuria. Eturauhaskivut on todella erikoisia ja en tiedä kuukautiskivuista mutta voisin veikata että ne ovat vähän samanlaisia joskus. Sellainen särky ja jomotus nivusissa ja alavatsassa sellainen paineentunne joka vaan sattuu entistä enemmän kun jännittää lantiopohjaa ja liikuttaa penistä lantiopohjalla kuin saisi orgasmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova kivunsietoa pitää olla, jos tulehtunutta eturauhasta antaa ronkkia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä