Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen jahtaa miestä joka ei selkeästikään ole kiinnostunut?

Vierailija
20.08.2019 |

Lähipiirissä tällainen tilanne. Mies on naimisissa ja nainen tietää asiasta, on tavannutkin vaimon.

Työpaikalla tämä mies tutustui naiseen joka sai miehestä ihme pinttymän ja alkoi pommittaa ”ystävällisillä” viesteillä, eli kuulumisten kyselyä, tarve avautua omasta elämästä tai exästä, muuten vaan tikusta asiaa ja ihan huuhaa diipadaapaa tyyliin ”oot mun bestis <3”, ”friends foreverrr <333” ym ym, jopa keskellä yötä! Lisäksi statuspäivityksiä naisen omalle FB-seinälle tyyliin ”minkähänlainen meininki Turussa mahtaa tänään olla...” - juuri kun mies on vaimonsa kanssa lomalla Turussa. Muutenkin naisen FB:ssä on paljon miehen mielenkiinnon kohteisiin liittyvää juttua.

Kummatkin ovat jo vaihtaneet työpaikkaa, mutta pommitus jatkuu. Mies ei kehtaa yhteisten tuttujen takia blokata naista, kun hän ei ole mitään varsinaisesti vongannut tai tehnyt väärin, ainoastaan pommittaa koko ajan ”kaverina”. Mies vastaa peruskohteliaasti, tai välillä jättää vastaamatta. Miehen vaimo ei ole asiaa juuri kommentoinut, mutta arvaan että häntäkin on alkanut ärsyttää, varsinkin kun tämä nainen saattaa laittaa vaimollekin viestin että ”mitähän ”Jaska” tekee kun se ei vastaa mulle, pyydätkö että vastaa”.

Ja en millään usko että tässä olisi miehen puolelta kiinnostusta (muuta kuin aluksi ehkä kaverina), koska ko. nainen ei noin nätisti sanottuna ole lainkaan hänen makuunsa persoonaltaan eikä ulkoisesti. Mies ei ole luonteeltaan flirtti, perusmukava kyllä kaikille.

Ja tätä on siis jatkunut pari vuotta!

Villakoiran ydin on siis vaan ihmetys että MIKSI tuo nainen jaksaa jahdata!?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä blokkaisin, viis siitä mitä kaverit tuumaa.

Vierailija
2/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai näitä stalkereita löytyy molemmista sukupuolista. Joku pakkomiellehän se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies erään julkkiksen veli?

Vierailija
4/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietääkseni ole

Ap

Vierailija
5/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä blokkaisin, viis siitä mitä kaverit tuumaa.

Niin minäkin jos sattuisi itselleni. En oikeastaan kysellyt ko. miehen puolesta neuvoa, piti vaan tulla ihmettelemään miksi ihmeessä tuo nainen toimii noin.

Ap

Vierailija
6/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaikuttaa enemmän siltä, että nainen haluaa vain olla kaveri. Siksi häntä ei haittaa, ettei mieskään ole kiinnostunut.

Vierailija
7/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tuli heti Tanja mieleen!

Vierailija
8/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sen takia kun se ei ole kiinnostunut. Jos olisi niin nainen aloittaisi kissa ja hiiri leikin. Kun oli paha ja mulkku poika nuorena niin naiset kiinnostu ja juoksi perässä. Nyt olen kiltti ja parempi ihminen ja naiset ei enää juokse tai halua minua.

Vierailija
9/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Outoa käytöstä. Itse kyllä lopetin hienovaraiset lähestymisyritykseni kun toinen osapuoli teki selväksi ettei kiinnosta (vapaa mies oli). Jotkut ei välitä vaikka vaikuttavat idiootilta.

Vierailija
10/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä jahtaa. Tykkää ihmisestä ja jutut on olleet mukavia. Mitä sitä sen kummempaa asiasta. Kiinnostusta sen enempää juurikin luultavasti kummalkaa

Vierailija
11/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo vaikuttaa enemmän siltä, että nainen haluaa vain olla kaveri. Siksi häntä ei haittaa, ettei mieskään ole kiinnostunut.

Ihmeen pakkomielteiseltä vaikuttaa kaveriksi.

Vierailija
12/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää että pommitusta on siis häiritsevän paljon, esim. yöllisiä viestejä tai pitkiä ääniviestejä. Mies ei ilmeisesti koskaan viestittele oma-aloitteisesti ja vastaakin vain joskus. On kai ilmaissutkin kohteliaasti ettei yöllä tarvitsisi viestitellä.

Vierailija
13/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just sen takia kun se ei ole kiinnostunut. Jos olisi niin nainen aloittaisi kissa ja hiiri leikin. Kun oli paha ja mulkku poika nuorena niin naiset kiinnostu ja juoksi perässä. Nyt olen kiltti ja parempi ihminen ja naiset ei enää juokse tai halua minua.

Ei, kyllä sä olet mulkku edelleen - olet vain lihonnut ja kaljuuntunut. Siksi on vähemmän vientiä.

Mä tiedän, mulla on toi sama.

Vierailija
14/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkomielteinen voi olla, vaikka haluaisi olla vain kaveri.

Vierailija
15/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkomielteinen voi olla, vaikka haluaisi olla vain kaveri.

No joka tapauksessa outoa jahtaamista, kun aika yksipuoliselta vaikuttaa tuo ystävyys.

Vierailija
16/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollista tietysti on, että nainen on vähän yksinkertainen tai mielenterveydessä on häikkää. Tai on hyvin yksinäinen, on huonot sosiaaliset taidot tms. Normaalikin ihminen saattaa joskus käyttäytyä oudosti, jos elämäntilanne on jotenkin vaikea.

Vierailija
17/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se välttämättä jahtaa. Tykkää ihmisestä ja jutut on olleet mukavia. Mitä sitä sen kummempaa asiasta. Kiinnostusta sen enempää juurikin luultavasti kummalkaa

No mitä tuollainen jatkuva yksipuolinen pommitus on jos ei jahtaamista?

Vierailija
18/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä sä olet mulkku edelleen - olet vain lihonnut ja kaljuuntunut. Siksi on vähemmän vientiä.

Mä tiedän, mulla on toi sama.

En vaan olen laittanut 15kg lihasta vuosien aikana kun aloitin kuntoilun ja paksut pitkät hiukset on edelleen päässä. Mulkku ehkä oon, mutta vain tällä palstalla en oikeassa elämässä.

Vierailija
19/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lisää että pommitusta on siis häiritsevän paljon, esim. yöllisiä viestejä tai pitkiä ääniviestejä. Mies ei ilmeisesti koskaan viestittele oma-aloitteisesti ja vastaakin vain joskus. On kai ilmaissutkin kohteliaasti ettei yöllä tarvitsisi viestitellä.

Ja kohta tästä tapauksen seuraamisesta tulee sinulle pakkomielle.

Kaikenlaista häiriötä, stalkkeria ja sairautta on, vaikka aina se yllättää kun livenä niihin sairastuneisiin törmää. Väliäkö tuolla mistä ne johtuu, kun ainoastaan sillä on merkitystä, jos henkilö itse hakee apua?

Vierailija
20/27 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yksinäinen ihminen, on ehkä tottunut siihen, ettei saa paljon huomiota muilta ihmisiltä tai vastauksia viesteihinsä, eikä niin ollen edes odota vastauksia tältä mieheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi