Muutettiin uuteen asuntoon ja tänään olisi lenkkisauna
Pitääkin mennä saunomaan, oletteko vienyt oluet muille saunojille ekalla kerralla?
Itse ainakin otan muutaman.
Kommentit (17)
Ota ensin selville, onko naisille ja miehille omat vuorot. Yleensä on ja monet on siellä saunassa alasti. Ihan vaan sillä, että ette säikäytä heti ihmisiä.
En ole koskaan käynyt lenkkisaunassa, mutta onpa mukava ajatus viedä ensimmäisellä kerralla oluet naapureille. Itse ainakin olisin otettu, vaikken varsinaisesti oluesta pidäkään.
Huono idea kun et tunne. Moni suomalainen on alkoholisti ja aika tympeää jos tarjoat kaljaa tietämättä juomatottumuksia.
Sinne ei mennä tuppaantumaan seuraan, vaan ollaan hiljaa omissa oloissa. Jos menet saunaan kaljojen kanssa, huomenna olet juoppo koko naapuruston mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Huono idea kun et tunne. Moni suomalainen on alkoholisti ja aika tympeää jos tarjoat kaljaa tietämättä juomatottumuksia.
No itse veisin muutaman keppanan, muutaman alkoholittoman ja pari limsaa.
Ihanaa, kun on omakotitalo ja oma sauna, ei tarvitse saunoa tuntemattomien kanssa tai miettiä, vienkö olutta vai en. Eikä tarvitse saunoa kellon kanssa.
Kun menin omaan, otin yhden oluen mukaan, ei nyt tullut mieleen tarjota muille, mutta idea hyvä. Normaalit ihmiset arvostaa!
Ukko36 kirjoitti:
En tiedä, en ole koskaan käynyt moisissa.
Kahta asiaa en jaa vieraille ihmisille, olutta ja saunaa.
Lenkkiä taasen käytän vieraissa tämän tästä.
Jaat siis peppua? :O
Vie limonadia. Kuka nyt alkoholia haluaisi. Ei ainakaan kaikki.
Meidän uudessa kerrostalossa käyn lenkkisaunassa. Yksin siellä olen. Ei siellä juuri väkeä käy. Reilusti on aikaa, kaksi tuntia saunotella :) Eli ei olisi kelle tarjoilla.
Sauna on ihan paras paikka tutustua uusiin asukkaisiin. Meillä naisten sauna joka sunnuntai ja ei tosiaan tarvii saunoa tuntemattomien kanssa kun ihanat naapurit on tulleet tutuiksi. Meillä kukin tuo aina silloin tällöin kuohuviinit naisten saunaan ja aina on kaikki olleet mielissään. Vie ihmeessä muutama saunaolut ja jokunen alkoholiton myös, niin varmasti olet lämpimästi tervetullut. Kiva ajatus.
Vierailija kirjoitti:
LOL :D
Mihin on kadonnut suomalaisen kulttuurin arvostus? Kalja kuuluu saunaan siinä missä viini etelä-eurooppalaisten ruokapöytään. Jos siinä nyt sattuu uppoamaan muutama “ylimääräinen“ janoon, niin mitä väliä!
Suomalaiset on semmosia jöröjä että kyllä siinä kelpaakin vähän kieltä kostuttaa.
Tarkista nyt edes, onko alkoholijuomia sallittu tuoda saunatiloihin. Joissakin paikoissa ne on kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Tarkista nyt edes, onko alkoholijuomia sallittu tuoda saunatiloihin. Joissakin paikoissa ne on kielletty.
No enpä usko, et on. Mikä tähän ois syynä. Korkeintaan lasipullot voi olla kielletty, koska niistä voi aiheutua rikkoontuessa vaaraa.
Mamma vie kummiski koffia, sitten pyytää jonkun värjäämään hiuksensa.
En tiedä, en ole koskaan käynyt moisissa.
Kahta asiaa en jaa vieraille ihmisille, olutta ja saunaa.
Lenkkiä taasen käytän vieraissa tämän tästä.