Mies veti maton jalkojen alta
Olen vaan itkenyt koko päivän. En tiedä mitä ajatella... Olen seurustellut kaksi vuotta ja viikonloppuna päätimme että alamme etsiä omakotitaloa ja pari kiinnostavaa löytyikin netistä. Sovimme että kävisimme niitä katsomassa. Sanoin miehelle että yritän tänään sopia ajat näyttöihin, mutta hän pamauttikin ettei halua ottaa velkaa ja että velattomana elely on niin ihanan huoletonta. Sanoin, että selvä, en varaa aikoja. Hän sanoi että voisi niitä silti käydä katsomassa, mutta sanoin ettei kannata ja lähdin itkien pois.
Minulla on oma omistusasunto, mies on vuokralla. Molemmilla on vakituinen työpaikka.
Tällä hetkellä tuntuu niin typerältä, kun mies oli se aktiivisempi osapuoli tuon yhteisen kodin suhteen ja itsekin ehdin jo innostua ja ihan turhaan. 😭
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
No asukaa sielä sun omistusasunnosa.
Niin että minä ottaisin huoletonta asumista kaipaavan miehen nurkkiini asumaan? Minä lyhennän lainaa ja mies asuu siivellä? Kiitos ei.
Ap
Itkenyt? Ja sekö on sun ratkaisu tuohon tilanteeseen? Kasvapa aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että minä ottaisin huoletonta asumista kaipaavan miehen nurkkiini asumaan? Minä lyhennän lainaa ja mies asuu siivellä? Kiitos ei.
Ap
Hän maksaa sulle huolettomasti vuokraa.
Jos haluatte tosissanne muuttaa yhteen, niin sitten mies muuttaa luoksesi ja maksaa kohtuullista vuokraa sinulle niin kauan että on valmis ostamaan asunnon kanssasi.
Jos mies on "huithapelimpi" kuin sinä, eikä haaveile omistusasumisesta ja sinulle se on tärkeä asia, niin ajatusmaailmanne ja tavoitteenne elämässä voivat olla pidemmän päälle liian erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvä että tajuat tämän itse! Monilla on niin suuri hylätyksitulemisen pelko, että "ostavat" miehen lähelleen. Tätä on paljon.
No en kyllä itsekään parin vuoden tuntemisella ja yhden viikonlopun keskustelemisella sitoutuisi asuntolainaan. Kyllä se vaatisi pitemmän ajan harkintaa ja vakiintuneempaa parisuhdetta.