Millainen ihminen varastaa kaupassa jonkunmuun käytössä olevan ostoskärryn?
Olin jo suuren osan ostoksista kerännyt, jätin kärryn yhden hyllyn päähän ja kävin pikaisesti hakemassa yhden tavaran. Kun tulin takaisin, kärry oli kadonnut. Pyörin tyhmänä pitkin kauppaa, mutta kärryä ei löytynyt, oli pakko sitten kerätä ostokset uudelleen.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin vaihdan usein ostoskärryt, tietysti jos parempaa tavaraa on kärryssä mitä itse en ole hoksannut ottaa.
Mikä järki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin vaihdan usein ostoskärryt, tietysti jos parempaa tavaraa on kärryssä mitä itse en ole hoksannut ottaa.
Mikä järki?
Eipä ne kenenkään omaisuutta ole ennenkä ne on maksettu, minulla vain ei ole aina aikaa kerätä kaikkia tarjouksia hyllystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki?
Eipä ne kenenkään omaisuutta ole ennenkä ne on maksettu, minulla vain ei ole aina aikaa kerätä kaikkia tarjouksia hyllystä.
Muillako sitten on aikaa kerätä kahdesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki?
No ihan varmasti on. Työttömiä te kaikki olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki?
Pidä sitten kärryistäsi kiinni.
Mulla on ihan omat kärryt kaupassa. Hälyttää jos joku aikoo varastaa.
Onko tuollaisia kärryvarkaita oikeasti olemassa, vai provoatko?
Hajamielinen. Tai sellainen, jota ärsyttää tielle jätetyt kärryt. Se jota kiinnostaa tavara joka on juuri siellä kärrysi takana hyllyssä. Tai pariskunta kaupassa, kumpikin kerää tavaroita samaan kärryyn ja toiselta menee jossakin vaiheessa sekaisin mikä se oma kärry olikaan, kun ei tiedä mitä kaikkea toinen on kerännyt.
Olen monta kertaa laittanut vahingossa omia ostoksiani toisen kärryyn. Kerran vahingossa jopa otin toisen ihmisen kärryn ja havahduin vasta silloin kun näin mieheni kulkevan vieressäni meidän kärryn kanssa.
Oliko tarjoustavaraa kärryssä? Jotkut nappaa niitä.
Jospa joku vanhus otti vahingossa kärryn? Tai sitten kaupan työntekijä otti kun arveli sen olleen hylätty niin vei tavarat takaisin paikoilleen
Mä en pölli, mutta laitan ihan ilolla sattumanvaraista tavaraa vahtimatta jätettyihin kärryihin. Niitä ei jätetä tien tukkeeksi, kun käydään "hakemassa pari tavaraa nopeasti".