Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin äsken vaatekaupassa. SURULLISTA miten epätasa-arvoista kohtelua sain

Vierailija
20.08.2019 |

Sovituskopin liukuovi, oli raskas liu'uttaa edestakaisin. Tässä taas oletetaan, että kun olet mies niin olet vahva. Jäätävää yleistämistä ja olettamista taas, hyvin on feminismi tehnyt tehtävänsä!

Kävin varsin naisten puolella (kopit oli tyhjänä, varmistin huutelemalla), ja kokeilin heidän oviaan, ja ne olivat kuin rasvauksen jäljiltä. (erittäin, äärimmäisen kevyitä liikuttaa edestakaisin.)

Uskomatonta, sitten vielä kehdataan väittää, että meillä ei ole tasa-arvon kanssa ongelmia. En mainitse vaatekaupan nimeä tässä, ehkä osa tietää, ehkä ei, mutta siellä en enää koskaan asioi. Harmittaa, kun edelleen tehdään sukupuoleen kohdistuvia olettamuksia (tässä tapauksessa miehiin.)

Tämän viestin tarkoitus ei ole, missään nimessä, väittää etteikö naisilla olisi ongelmia. Mutta satun nyt vain olemaan mies ja huomasin 1 epätasa-arvoisen ongelman meidän sukupuoleen kohdistuen. Ei ole tarkoitus aiheuttaa tällä mitään tasa-arvo sotaa, kunhan vain totesin miten huonoa kohtelua miehenä tänään sain.

M25. Todella pettynyt..

Kommentit (25)

21/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt sovituskopissa liukuovea, mutta varmaan Porvoossa. Toki ymmärsin tämän keksityn jutun pointin, mutta minua ärsyttää alkeelliset virheet. Feministit ilkkuvat nyt, kun mokasit heti.

Vierailija
22/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt sovituskopissa liukuovea, mutta varmaan Porvoossa. Toki ymmärsin tämän keksityn jutun pointin, mutta minua ärsyttää alkeelliset virheet. Feministit ilkkuvat nyt, kun mokasit heti.

Minun kaupungin h&m esim. löytyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja minäkään en jaksannu sorsamettällä haulikkoa ladata 🥂

Vierailija
24/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaatekaupassa on miesten ja naistwn sovituskopit erikseen?

Ja mitä sortoa se on, jos naisten ovet on rasvattu mutta miesten ei (vielä)?

Vierailija
25/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurko kirjoitti:

Minun kaupungin h&m esim. löytyy. 

Mutta missään h&m:ssä ei ole sovituskoppeja, jotka ovat tarkoitettu vain miehille tai naisille. Kaikkiin saa kaikki mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän