Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin äsken vaatekaupassa. SURULLISTA miten epätasa-arvoista kohtelua sain

Vierailija
20.08.2019 |

Sovituskopin liukuovi, oli raskas liu'uttaa edestakaisin. Tässä taas oletetaan, että kun olet mies niin olet vahva. Jäätävää yleistämistä ja olettamista taas, hyvin on feminismi tehnyt tehtävänsä!

Kävin varsin naisten puolella (kopit oli tyhjänä, varmistin huutelemalla), ja kokeilin heidän oviaan, ja ne olivat kuin rasvauksen jäljiltä. (erittäin, äärimmäisen kevyitä liikuttaa edestakaisin.)

Uskomatonta, sitten vielä kehdataan väittää, että meillä ei ole tasa-arvon kanssa ongelmia. En mainitse vaatekaupan nimeä tässä, ehkä osa tietää, ehkä ei, mutta siellä en enää koskaan asioi. Harmittaa, kun edelleen tehdään sukupuoleen kohdistuvia olettamuksia (tässä tapauksessa miehiin.)

Tämän viestin tarkoitus ei ole, missään nimessä, väittää etteikö naisilla olisi ongelmia. Mutta satun nyt vain olemaan mies ja huomasin 1 epätasa-arvoisen ongelman meidän sukupuoleen kohdistuen. Ei ole tarkoitus aiheuttaa tällä mitään tasa-arvo sotaa, kunhan vain totesin miten huonoa kohtelua miehenä tänään sain.

M25. Todella pettynyt..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu ny, ota Pena vaikka makkara.

Vierailija
2/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kouluissa opeteta enää kirjoittamaan? Voi jeesus minkälaista tekstiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja ei myyjä edes tervehtinyt kaupan kassalla kun olin ruokaostoksilla. Ei tämä miehenä oleminen hääviä ole. Minua ennen meni nainen ostostensa kanssa ja myyjä kyllä häntä tervehti.

m36

Vierailija
4/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulle ole opetettu kirkossa älä lausu turhaan herrasi nimeä

Vierailija
5/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
6/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli se, että olet heikko?

Vierailija
7/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en kuulu mihinkään uskonnolliseen yhteisöön.

Vierailija
8/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli se, että olet heikko?

Tämän tarinan pointti oli se, että tämmöistä tasoa on kolmannen aallon feminismi nykypäivänä.

Meillä esim. Suomessakin on asiat erinomaisella tasolla tasa-arvoon liittyen. Feministit kylvävät vaan henkilökohtaista miesvihaansa jankuttamalla maailman turhimmista asioista - luokkaa tämä tarina.

Ap

Vierailija
9/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih!

Vierailija
10/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ne heittänyt ulos sinua, kun siellä naisten puolella availit sovituskoppien ovia, toivossa, että näkisit jonkun puolialastoman naisen? Ja vielä huutelit. Itselle kävi kerran niin, että teinityttöni oli sovittamassa vaatteita, kun paikan vartijatyyppi kuikuili just siellä naisten puolella ovia availemassa. Valitin pervosta kyylästä liikkeen johdolle. En tiedä saiko potkut. Toivottavasti.

Vierailija
11/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en kuulu mihinkään uskonnolliseen yhteisöön.

Mistä ajattelit että olen käynyt kouluni Suomessa ?

Vierailija
12/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla jonkinlainen provoilun surkeusennätys.

Vierailija
13/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras 😅

Vierailija
14/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisten puolen sovituskopin ovi on narissut ja joku on käynyt rasvaamassa samointein ne kaikki.

Nyt sinä väännät tästä jotain miesten sortoa.

Tuntuu aivan uskomattomalta, mutta tällaiseenkin se suomalainen mies vaan pystyy.

Vierailija
15/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa sellaiselta neidiltä, että parempi varmaan asioida jatkossa kokonaan naisten puolella.

Vierailija
16/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja aloittajan kanssa aivan samaa mieltä nykypäivän naiskorttia joka asiaan soveltavista valittajanaisista. Kiitos ap tästä, mukava kuulla järjen ääntä.

N40

Vierailija
17/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä ap:n kanssa!!!!!!!

Vierailija
18/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ja ei myyjä edes tervehtinyt kaupan kassalla kun olin ruokaostoksilla. Ei tämä miehenä oleminen hääviä ole. Minua ennen meni nainen ostostensa kanssa ja myyjä kyllä häntä tervehti.

m36

fiilaan sua täysin miehenä. oiskohan ollu perus äärifemakko taas vaikuttamassa. tee valitus kaupan johdolle, niin saadaan tuommoiset kurttunaamat pois työstään!

Vierailija
19/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinulle on ainoa tie muuntautua transnaiseksi, niin a vot kyllä alkaa asiat luistamaan. Pääset kevyiden liukuovien ääreen myös.

Alat myös saada huomiota, seuraa, validaatiota. Tämän takiahan transnaisia syntyy nyt kuin sieniä sateella, koska kiltti miehet eivät saa naisia eikä mitään joten he ajattelevat että naisena saa. 

Vierailija
20/25 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on kun on heikko. Veikkaan myös, että olet neitimäinen hintelä piipittäjä. Uh oh uh apua, voiks joku auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi