Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hekan asunnoissa on Telia netti ja tv, nyt ei näy Kolmosen ketjuun kuuluvat 3 sub ja ava. Aina jotain!

Vierailija
20.08.2019 |

Heka käpylässä tvssä häiriötä 3 avan ja subin kanavat ei näy. Muissa ollut paljon pikselöintiä varsinkin iltaisin. Onko muilla hekan asukkailla ongelmia tvssä??

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyypä.

Ja jos ei näy niin kannattaisiko ennemmin tehdä vikailmoitus palveluntuottajalle/taloyhtiölle eikä märistä täällä.

Ei se täällä märisemällä korjaannu, mutta ilmoittamalla palveluntuottajalle tai taloyhtiölle niin ne vialliset laitteet saadaan kuntoon. Minulla (dna:n kaapelitv) homma tuli vuorokaudessa kuntoon (pikselöityminen) kun ilmoitin dna:lle. Oli huoneiston antennivahvistin hajonnut.

Vierailija
2/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näkyy eikä ole ollut mitään ongelmia. Mutta me ei oteta sitä Teliaa, en tiedä joko se siis on toiminnassa? Me pysytään Elisan asiakkaana ja maksamme itse. Nuo talolaajakaistat on aika surkeita. Jos haluaa nopeamman ja toimivamman, joutuu kuitenkin maksamaan lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näkyypä.

Ja jos ei näy niin kannattaisiko ennemmin tehdä vikailmoitus palveluntuottajalle/taloyhtiölle eikä märistä täällä.

Ei se täällä märisemällä korjaannu, mutta ilmoittamalla palveluntuottajalle tai taloyhtiölle niin ne vialliset laitteet saadaan kuntoon. Minulla (dna:n kaapelitv) homma tuli vuorokaudessa kuntoon (pikselöityminen) kun ilmoitin dna:lle. Oli huoneiston antennivahvistin hajonnut.

Meillä oli ennen dna kaikki toimi hyvin. Dnan nro oli kännynro sinne soittaminen, ei maksanut ku yhden soiton verran vaikka joutu jonottamaan. Telian ask.palv. nro sika kallis 2e jo 4minsan odotuksen jälkeen. Ja meidän taloyhtiö ei ongelmista piittaa. Kaapelijohtokin on vuokrattu telialle dnalta!! No nyt toimii taas. Mut olisin itse halunut pitää dnan!! ap

Vierailija
4/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaako veronmaksajat noille saas..ille kaapelikanavatkin?

Peruskanavat idiot!! Mutta kyllä ne pitää näkyä ilman häiriöitä. Kuka tekee meistä saastoja? Sinäkö?👎👎

Vierailija
5/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä? Ihan tavallisia kanavia mtv3, sub ja ava. Kyllä ne näkyy ilmaiseksi ihan kaikille ja kaikki maksaa yle veron. Mitä sä horiset?

Vierailija
6/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🖕Ota selvää ennen kuin täällä tillität ja haukut muita.

Vierailija
7/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näkyypä.

Meillä oli ennen dna kaikki toimi hyvin. Dnan nro oli kännynro sinne soittaminen, ei maksanut ku yhden soiton verran vaikka joutu jonottamaan. Telian ask.palv. nro sika kallis 2e jo 4minsan odotuksen jälkeen. Ja meidän taloyhtiö ei ongelmista piittaa. Kaapelijohtokin on vuokrattu telialle dnalta!! No nyt toimii taas. Mut olisin itse halunut pitää dnan!! ap

No olisit pitänyt. Ei mekään sitä Teliaa otettu.

Vierailija
8/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä näkyy eikä ole ollut mitään ongelmia. Mutta me ei oteta sitä Teliaa, en tiedä joko se siis on toiminnassa? Me pysytään Elisan asiakkaana ja maksamme itse. Nuo talolaajakaistat on aika surkeita. Jos haluaa nopeamman ja toimivamman, joutuu kuitenkin maksamaan lisää.

Meille sanottiin että on pakko ottaa telia. Parissa info tilaisuudessa ennen niiden tuloa. Kyllä mekin saadaan nopeutta nettiin ja ostaa ilmaisten peruskanavien lisäksi kanavapakettaja jos halutaan.

Vierailija
9/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin olisimme halunneet pitää dna:n netin kaapelin kautta. nyt toimii paljon huonommin kuin ennen.

Vierailija
10/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko joku lineaarista tv:tä vielä allahin vuonna 2019?

Vierailija
11/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pakko ottaa? No ei me kyllä oteta. Tänään on meillä info, en edes ajatellut mennä. Ei kai tuollaiseen voi pakottaa?

Vierailija
12/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näkyypä.

Heka ja Telia ilmoitti 2 eri infossa, että telia oli voittanut tarjouskilpailun ja muiden operaattoreiden käyttö ei ole mahdollista enää, kun telian asennettiin. Aika ihmeellistä!! ap

Vierailija
13/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näkyypä.

No olisit pitänyt. Ei mekään sitä Teliaa otettu.

Edelleen hekan ja telian edustajat kivenkovaan väitti, että ei ole mahdollista pitää dnata, sitten kun asentavat laitteet ja käskivät kirjeillä tai soittaa lopettamaan vanhat sopimukset irti. Minkä teet! Nyt on Telia, skeidaa ap

Vierailija
14/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teille tulee lappu kun ajankohta lähestyy, kysyppä sieltä saatko pitää esim.dnan vai onko pakko vaihtaa, niinkuin meille tivattiin ap

Vierailija
15/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näkyypä.

Siis näkyykö dna vai telia?

Vierailija
16/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti. En pääse tuonne infoon. Tuossa lapussa lukee, että meille tulee Telia syys-lokakuun vaihteessa. Täytyy alkaa soittelemaan ja ottamaan selvää. Ihan perseestä jos tuohon nyt pakotetaan. Mä palaan asiaan.

Vierailija
17/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap kun toit asian esille. Mä todellakin kuvittelin, ettei tuota Teliaa ole pakko ottaa. Mä soitin Elisalle (sieltä meillä kaikki mahdolliset palvelut ollut vuosikausia) ja siellä oli vähän epävarmaa tietoa, ja ne lupasivat soittaa takaisin klo 14-14.30. 

Vierailija
18/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap kun toit asian esille. Mä todellakin kuvittelin, ettei tuota Teliaa ole pakko ottaa. Mä soitin Elisalle (sieltä meillä kaikki mahdolliset palvelut ollut vuosikausia) ja siellä oli vähän epävarmaa tietoa, ja ne lupasivat soittaa takaisin klo 14-14.30. 

Korjaan: 14.30-15.

Vierailija
19/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hemmetti. En pääse tuonne infoon. Tuossa lapussa lukee, että meille tulee Telia syys-lokakuun vaihteessa. Täytyy alkaa soittelemaan ja ottamaan selvää. Ihan perseestä jos tuohon nyt pakotetaan. Mä palaan asiaan.

Pidä puolesi infossa jos meitä huijattiin! Olimme ekojen joukossa kenelle se telian netti ekax laitettiin ja 5-6kk telian tv. On vaan peruskanavat mutta iltaisin pikselöitiä tietyissä kanavissa, häiritsevästi.Päivän jatkot ap

Vierailija
20/28 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, löysin Hekan sivulta tällaisen taulukon :

https://www.telia.fi/dam/jcr:4dd3432e-e242-4e78-b9b6-031505e23693/Heka-…

Ja tuon mukaan meidän taloon on asennettu tuo Telia jo heinäkuussa. Mutta ei me olla rekisteröity, eikä tehty mitään, eli Elisan kautta meille laajakaista edelleen tulee. Elisalta myös soitettiin. Sieltä sanottiin, että tässä toimii rinnakkain muitakin operaattoreita, ei ole pakko käyttää Teliaa. Eli me ei tehdä mitään ja kaikki jatkuu kuten ennenkin. 

Ihan p**eestä jos siellä infoissa Telian porukka puhuu ihan omiaan.  Me toki mietitään myöhemmin tuota, kun onhan se nyt sentään ilmainen ja se lisänopeus vain 98s/kk. mutta kuulostellaan ensin, miten se muilla on lähtenyt toimimaan. 

Telkkariinkaan tuo Telia ei pitäisi mitenkään vaikuttaa kun ei tarvitakaan muuta kuin peruskanavat. Lokakuussa tähän tulee Telian kaapeli-tv. Mutta tuossa infolapussakin lukee, että ei tule muutoksia peruskanaviin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi