Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotikuntosalin perustaminen -- olisiko ideoita?

Vierailija
20.08.2019 |

Ajattelin ehkä aloittaa kuntopenkillä ja muutamilla käsipainoilla. Olisiko muita ideoita? En siis ehdi oikealle salille lasten vuoksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsipainot, junppamatto, kahvakuula...

Vierailija
22/28 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on pitänyt aloittaa ihan tämä sama keskustelu, aivan samaa olen pohtinut.

Todella typerää rynnätä toisen puolesta huutelemaan, että ”ei sun kuule tule treenattua, jos ei ole MOTIVAATIOTA salille lähteä”. Pitäkää nyt vaan huoli omasta motivaatiostanne älykääpiöt.

Asiaan. Harrastan paljon liikuntaa muuten, mutta salille haistelemaan hikiä ja hakemaan korona-altistusta ei kiinnosta mennä. Kotoa löytyy kuulat, kumpparit, käsipainot ja tanko punnerrukseen. Penkki ja levytanko on tuntemattomampi. Minuakin kiinnostaisi, millainen kannattaisi hankkia? Entä pitäisikö sen alle olla tatami/vastaava matto? Juuri tästä kotisaliaiheesta on tosiaan vähän kattavaa ja perusteltua tietoa saatavilla.

Minua kiinnostaa simppeli, tehokas lihaskuntotreeni, koska harrastan niin montaa lajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon ilmanvaihto. Ja ajastin treeniin. Muutoin oikeastaan ihan sama mitä härpäkkeitä hankkii. Pääasia että tekee sen treenin. Kehonpainollakin saa tehtyä. Ehkä kannattaa ostaa sellaiset välineet, jotka saa helposti laitettua pois jos tilaa ei ole paljon ja mikä ei jätä jälkiä lattiaan, ovenkarmeihin tai vaurioita pintoja.

Vierailija
24/28 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen leuanvetotanko ja tosiaan ne kuminauhat painojen ja penkin lisäksi. Vielä joko juoksumatto tai crosstraineri. Se jumppamatto sinulla jo olikin, vielä siihen kahvakuulat. Näillä meillä on menty.

Vierailija
25/28 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ideaa siihen tarvitsee? Senkun ostat penkin ja painot.

No siis ajattelinkin ostaa monitoimipenkin ja käsipainoja, jumppamatto ym. mulla on valmiiksi. Mutta niissä penkeissäkin on isoja eroja ja hinnassa aika paljon vaihtelua. En löytänyt kovin kummoisia keskusteluja aiheesta netistäkään.

Pakkotoistolla on pitkä ketju aiheesta. Siellä saleja tavallisesta hc käyttöön ja kuvia

Vierailija
26/28 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkyhäkki. On monipuolinen, voi tehdä myös penkkiä, leuanvetoa jne...

Vierailija
27/28 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotisalillani (eli olohuoneessani) yhdet raskaammat painot ja muutamat kevyemmät, yksi semiraskas kahvakuula johon saan tarvittaessa viritettyä lisäpainoja päälle 20 kiloon, trx-hihnat sekä vastuskuminauhoja eri vahvuuksilla. Niin ja joogakuutio (kätevä tietyissä kyykyissä ja punnerruksissa) sekä jumppamatto. Toistaiseksi on ollut riittävän kattava setti.

Vierailija
28/28 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon treenannut myös leikkipuistossa lasten leikkiessä. Vaatii ehkä vähän itseluottamusta jos muita paikalla. Ulkokuntosaleja löytyy myös useista paikoista. Lapsille lelut mukaan tai jotain tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi