Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Menin nettideitin kotiin, lähdin pois koska tyyppi oli niin yököttävä!

Vierailija
19.08.2019 |

Tarkoitus oli oikeastaan harrastaa seksiä, tyyppi oli kuitenkin niin oksettava että oli pakko lähteä pois. Tyyppi näytti kuvissa ok:lta mutta livenä ei ollut plus hän haisi pahalta, hyi! Hän jotain ehti hipelöidä mutta sitten oli pakko pysäyttää touhu. Ällöttää hipelöinti näin jälkikäteen, onneksi lähdin pois ettei tapahtunut enempää. En enää tee samaa virhettä uudelleen.

Sanokaa jotain lohduttavaa. Oli kiusallista lähteä pois, hetken aattelin että onko nyt ”pakko” harrastaa seksiä, mutta en vaan pystynyt, niin ällö hän oli. Olen ylpeä itsestäni että uskalsin lähteä tilanteesta pois, mutta silti on outo sekava olo. Pliis sanokaa viisaita sanoja, kiitos <3

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin ensin jotain ”vaikutat ihan mukavalta mutta en tiedä tuleeko tästä mitään”. Sitten se sanoi ”ei sitä tiedä kuin kokeilemalla”... hyi hitto haisit niin pahalta että kokeilut on jo kokeiltu!!!

Ap

Tiedän tunteen, olen monta naista saattanut ovelle, koska ilmeisesti eivät peseydy, tai on ollut jotakin tulehduksia, tai vastaavaa. Yök.

Vierailija
22/34 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille :( sekava oli että oli pakko purkaa jollekin mitä tapahtui. Olen ihan sekaisin.. haistan sen tyypin hajun mun paidassa!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

H H U O R R A!

Vierailija
24/34 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä kyllä tuollaiselle naiselle voi antaa yhtään ainoata lohdutuksen sanaa.

Miksi et?

Vierailija
25/34 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen liikaa muita, hän jäi nyt pettyneenä ihmettelemään miksi lähdin pois! Kiusallista

Ap

Vierailija
26/34 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat nyt turhan ilkeitä, oletan että olet nuori tai kokematon treffailussa. Onneksi osasit sanoa oman tahtosi ja vielä suurempi onneksi, että pääsit pois. Nyt vedät vaan rauhassa henkeä, ei ole mitään hätää. Jos kovasti ällöttää tyypin hipelöinti, niin lohdutukseksi voin sanoa että monella on joku ällökokemus.

Vierailija
27/34 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekat tapaamiset AINA julkiselle paikalle.

juu ja silloinkin on ainakin jonkun kaverin hyvä tietää tapahtuvasta ja miehestä ainakin perustiedot

mies51v

Vierailija
28/34 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat nyt tärkeysjärjestykseen.

Oma turvallisuuden tunne vai toisen ihmisen miellyttäminen?

Vierailija
29/34 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menen kotiin suihkuun ja unohdan että äskeinen koskaan tapahtui! Se oli pahaa, opettavaista unta. Kiitos tuesta kaikille jotka ootte tukeneet <3

Ap

Vierailija
30/34 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on ällöttävä haju kun nainen ei ole pessyt alapäätä aikoihin. Sellainen kaalilaatikon käry leijailee rappukäytävässä asti... olkoon se sinulle varoituksena seuraavaa kertaa varten.

Vierailija
31/34 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin ensin jotain ”vaikutat ihan mukavalta mutta en tiedä tuleeko tästä mitään”. Sitten se sanoi ”ei sitä tiedä kuin kokeilemalla”... hyi hitto haisit niin pahalta että kokeilut on jo kokeiltu!!!

Ap

Teitkö hänelle perännuolua kun se niin haisi?

Vierailija
32/34 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota ettei voisi tavata ensimmäistä kertaa jomman kumman kotona. Ihan yhtälailla voi sen olinpaikan ilmoittaa jollekin tutulle etukäteen, kuin muuallakin treffatessa. Luulisi ettei kukaan r*iskari ole niin tyhmä, että uhrilleen osoitteensa kertoisi. Kiusallisilta treffeiltä voi poistua ihan samalla tavalla kuin julkiseltakin paikalta.

Olen tavannut kymmenkunta naista ensi kertaa luonani. On toki viestitelty riittävästi ennen kuin olen uskaltanut kotiini kutsua. Kukaan ei ole jäänyt ämpyilemään, jos en ole innostunut. Onhan se ikävä tuottaa toiselle pettymys, mutta julkisella paikalla saattaisi olla jopa ikävämpää.

Vierailija
33/34 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

provotutkani piippaa.

Vierailija
34/34 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: