Apua! Menin nettideitin kotiin, lähdin pois koska tyyppi oli niin yököttävä!
Tarkoitus oli oikeastaan harrastaa seksiä, tyyppi oli kuitenkin niin oksettava että oli pakko lähteä pois. Tyyppi näytti kuvissa ok:lta mutta livenä ei ollut plus hän haisi pahalta, hyi! Hän jotain ehti hipelöidä mutta sitten oli pakko pysäyttää touhu. Ällöttää hipelöinti näin jälkikäteen, onneksi lähdin pois ettei tapahtunut enempää. En enää tee samaa virhettä uudelleen.
Sanokaa jotain lohduttavaa. Oli kiusallista lähteä pois, hetken aattelin että onko nyt ”pakko” harrastaa seksiä, mutta en vaan pystynyt, niin ällö hän oli. Olen ylpeä itsestäni että uskalsin lähteä tilanteesta pois, mutta silti on outo sekava olo. Pliis sanokaa viisaita sanoja, kiitos <3
Kommentit (34)
Kiitos kaikille :( sekava oli että oli pakko purkaa jollekin mitä tapahtui. Olen ihan sekaisin.. haistan sen tyypin hajun mun paidassa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä tuollaiselle naiselle voi antaa yhtään ainoata lohdutuksen sanaa.
Miksi et?
Ajattelen liikaa muita, hän jäi nyt pettyneenä ihmettelemään miksi lähdin pois! Kiusallista
Ap
Jotkut ovat nyt turhan ilkeitä, oletan että olet nuori tai kokematon treffailussa. Onneksi osasit sanoa oman tahtosi ja vielä suurempi onneksi, että pääsit pois. Nyt vedät vaan rauhassa henkeä, ei ole mitään hätää. Jos kovasti ällöttää tyypin hipelöinti, niin lohdutukseksi voin sanoa että monella on joku ällökokemus.
Vierailija kirjoitti:
Ekat tapaamiset AINA julkiselle paikalle.
juu ja silloinkin on ainakin jonkun kaverin hyvä tietää tapahtuvasta ja miehestä ainakin perustiedot
mies51v
Asiat nyt tärkeysjärjestykseen.
Oma turvallisuuden tunne vai toisen ihmisen miellyttäminen?
Nyt menen kotiin suihkuun ja unohdan että äskeinen koskaan tapahtui! Se oli pahaa, opettavaista unta. Kiitos tuesta kaikille jotka ootte tukeneet <3
Ap
Joo se on ällöttävä haju kun nainen ei ole pessyt alapäätä aikoihin. Sellainen kaalilaatikon käry leijailee rappukäytävässä asti... olkoon se sinulle varoituksena seuraavaa kertaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin ensin jotain ”vaikutat ihan mukavalta mutta en tiedä tuleeko tästä mitään”. Sitten se sanoi ”ei sitä tiedä kuin kokeilemalla”... hyi hitto haisit niin pahalta että kokeilut on jo kokeiltu!!!
Ap
Teitkö hänelle perännuolua kun se niin haisi?
En ymmärrä tuota ettei voisi tavata ensimmäistä kertaa jomman kumman kotona. Ihan yhtälailla voi sen olinpaikan ilmoittaa jollekin tutulle etukäteen, kuin muuallakin treffatessa. Luulisi ettei kukaan r*iskari ole niin tyhmä, että uhrilleen osoitteensa kertoisi. Kiusallisilta treffeiltä voi poistua ihan samalla tavalla kuin julkiseltakin paikalta.
Olen tavannut kymmenkunta naista ensi kertaa luonani. On toki viestitelty riittävästi ennen kuin olen uskaltanut kotiini kutsua. Kukaan ei ole jäänyt ämpyilemään, jos en ole innostunut. Onhan se ikävä tuottaa toiselle pettymys, mutta julkisella paikalla saattaisi olla jopa ikävämpää.
Vierailija kirjoitti:
provotutkani piippaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
provotutkani piippaa.
Trololoo...
Tiedän tunteen, olen monta naista saattanut ovelle, koska ilmeisesti eivät peseydy, tai on ollut jotakin tulehduksia, tai vastaavaa. Yök.