Vaarini mukaan on häpeällistä etten ole ikinä sienestänyt
Se kuuluu kuulemma yleissivistykseen. Oikeasti? En syö sieniä edes pizzassa. Asun Stadin keskustassa ja Vaari korvessa mutta ei hönestä ole väliä.
Kommentit (19)
Onpa häpeällistä, ettei vaarisi ole vienyt sua sienestämään ikinä. Sillä oo mitään varaa sanoa suuntaan tai toiseen.
Minäkään en ole ikinä ollut sienessä enkä aio mennä ! En käy myöskään ikinä marjassa enkä kalassa :) En syö sieniä enkä kaloja. Marjat ostan jos tarviin.
N 55 v.
Sano sille, että tänä vuonna ei tarvi. Ei ole missään sieniä.
T. Sienestäjä
En tykkää sienistä ja vielä vähemmän hirvikärpäsistä. Meillä olisi mökillä sienimetsä vieressä, sinne menkööt ne jotka haluavat sieniä syödä.
First World Problems vaarilla. Ei ole suuret huolet.
En minäkään koska en syö sieniä. Olen maistanut mutta kaikki sienet on kumia ja maistuu .........sieniltä.
Mieti jotain mitä vaari ei ole tehnyt, ala hokea kuinka häpeällistä se on.
Pienet on huolet sun vaarilla. Opeta hänet beatboxaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieti jotain mitä vaari ei ole tehnyt, ala hokea kuinka häpeällistä se on.
Sitten on yhden tolvanan sijasta kaksi.
En minäkään ole koskaan sienestänyt, enkä kalastanut. Marjastan ja hortoilen kyllä, riittää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että tänä vuonna ei tarvi. Ei ole missään sieniä.
T. Sienestäjä
Ei oo vielä satanut. Viimeksi kun kävin oli 1 kantarelli ;)
Sinccis
Nyt oli vähän sateita, mutta ei riitä. Vähintään viikon 2 sateet tarvitaan, että alkaa nousemaan.
Sinccis
Mä oon lapsena ja aikuisenakin käynyt monesti sienimetsässä. Viimeksi kävin n. 8 vuotta sitten ja metsästin hirvikärpäsiä hiuksistani koko illan, joten on sit jäänyt.
Parhaan makuinen sieni mitä olen maistanut:
Mustavahakas
Vahakkaissa muitakin hyviä.
Sinccis
Minkä ikäinen AP: on?
Kyllä aikuisen tulisi käydä sienestämässä ainakin kerran elämässään näin metsäisessä maassa. Vaikkapa suur-Helsingin alueella ilman pelkoa ympäristömyrkyistä.
Lokakuulla sitten suppilovahveroita, joita on helppo löytää.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lapsena ja aikuisenakin käynyt monesti sienimetsässä. Viimeksi kävin n. 8 vuotta sitten ja metsästin hirvikärpäsiä hiuksistani koko illan, joten on sit jäänyt.
Voitko leikata hiukset ?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko leikata hiukset ?
Sinccis
No en todellakaan, persauksien päälle yltävät luonnostaan pähkinänruskeat. Oishan sitä niitä harsohattuja tarjolla, mutta ei maksa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen AP: on?
Kyllä aikuisen tulisi käydä sienestämässä ainakin kerran elämässään näin metsäisessä maassa. Vaikkapa suur-Helsingin alueella ilman pelkoa ympäristömyrkyistä.
Lokakuulla sitten suppilovahveroita, joita on helppo löytää.
Miksi pitäisi käydä sienestämässä, jos ei syö sieniä?
Trendikkäät kyllä sienestää