Onko jääkaapissanne limsaa tällä hetkellä?
Meillä ei ole.
Jos on limsaa niin miltä se tuntuu. Hävettääkö kertoa että juo limsaa?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tunnetko ap olevasi nyt parempi ihminen, kun jääkaapissasi ei ole limua? Vähän vielä kiristä sitä nutturaa.
Ei ollut kysymys ihmisen paremmudesta vaan siitä että kun tietää limun olevan värjättyä sokerilitkua niin halusin tietää että millä mielellä sitä nautitaan.
Olen kyllä huomannut että limuuun sää helposti koukkuun. Muutama vuosi sitten ostin Lidlistä halvinta limua ja piti ponnistella etten ostaisi myöhemmin lisää.
Olin kerran veljeni luona kun hän tuli kaupasta. Monta isoa pulloa limua, meinasin lentää persielleni että heillä juodaan limua.
ap.
Kun näit veljesi limut, niin miten pääsit asian yli:(
Meillä sitä nimenomaan on jääkaapissa siksi että kukaan ei ole sitä juonut. Ukki toi tuliaisena limsapullon, mutta siellä se tönöttää avaamattomana. Jääkaapissa on myös vuosi sitten ostettu olut ja muutama siideripullo, kun kutsuin kavereita kylään eikä niitä sitten kukaam juonutkaan. Pitänee heittää pois kun ovat varmaan jo päiväysvanhoja. Ei kuitenkaan malttaisi, "jos joku ilta tekee mieli". Vaikka tiedän ettei tee.
Mulla on kaapissa yksi 0,5l jaffapullo. Jäi yhdestä tapahtumasta.
Pääsääntöisesti en osta limua kotiin tai ostan vain harvoin. Kaupungilla saatan joskus juoda. Viimeksi ostin kokispullon kotiin noin kuukausi sitten, kun hain pitsaa.
Ei, lähes ainoa tilalle kun joku juo limsaa on kun käydään pizzalla, eli ei kovin usein. Mehuja menee enemmän. Ei kyllä hävetä kummankaan juoman käyttö :)
Jääkaappi on täynnä limssaa. Kaapeissa on myös namia ja herkkuja!
On. Yksi Mojito. Ostin saunajuomaksi lauantaina, mutten jaksanut juoda sitä. Mulla ei ole mitään suuria tunteita limuja kohtaan, ostan ja juon kun mieli tekee. Elintarvike muiden joukossa.