Minkä tuotteen ostatte aina tietyltä merkiltä vaikka olisi muitakin?
Eli mikään muu ei käy oli hintaeroa tai ei? Mulla ainaki Vaasan ruispalat (muut on lättänöitä) ja Lidlin kreikkalainen jogu (raikkaampaa kuin muut). Valion vaniljajogu taas on muita vaniljajoguja parempaa.
Kommentit (109)
Jos oikeasti haluaa lihaista, niin kannattaa ostaa pateita.
Kyllähän noikin menee leivän päällä, ei siinä mitään.
Sinccis
Mutta kyse onkin siitä. Mistä me keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fairyn käsitiskiaine.
Olin ennen Fairyn kannattaja, kunnes kokeilin Sunlightia ja nyt vannon sen nimeen. Mitään muuta käsitiskiainetta en huoli.
Sama Sunlight meilläkin käytössä. Muuten tulee todella paljon ostettua Rainbow tuotteita. Yleensä melkein joka kerta ostan.
Vierailija kirjoitti:
Coca-cola.
Tarkoittanet Coca Cola Zeroa?
Serla puunsäästäjä vessapaperia.
Meiran iso pullo sinappia ja ketsuppia.
Meiran säilöntäaineeton ketsuppi.
Yamaha moottoripyörät, moottorikelkat jne.
Edam, hyvä suomalainen arkijuusto (Valio), semmoinen 1,25 kilon pala. Sitä on mukava veistää!
Pirkka maapähkinävoi - koska maistuu parhaimmalta.
Kahvi on vihreää Pelicaania - sama syy.
Snellman vähärasvainen jauheliha 10- tai 7%.
Vierailija kirjoitti:
Fairy käsitiskiaine
Mjau kissanruoka (ei suostu syömään muuta)
Schwarzkopf hiusväri
Erisan kosteusvoide
Eikö katille muka kelpaa edes Sheba tai Whiskasin raksut? Kokeile joskus pakastettuja katkarapuja, jotka pitää toki kissaa varten sulattaa mutta ei muuten lämmittää. Tuoreet silakkafileet myös kelpaavat joillekin kissoille.
Presidentti kahvi, joka maistuu nykyisin paremmalta kun Haloska ei ole enää vallassa. Kakkosvaihtoehtona Juhla Mokka, mutta sitä tulee juotua harvemmin.
Olen minä tutkinut maksamakkaratkin. Kaikissa liki sama vähäinen määrä jotain 42% lihaa.
HK niistä parhaimman makuinen.
Sinccis
Kerrankin ..