Minkä tuotteen ostatte aina tietyltä merkiltä vaikka olisi muitakin?
Eli mikään muu ei käy oli hintaeroa tai ei? Mulla ainaki Vaasan ruispalat (muut on lättänöitä) ja Lidlin kreikkalainen jogu (raikkaampaa kuin muut). Valion vaniljajogu taas on muita vaniljajoguja parempaa.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Fairyn käsitiskiaine.
Olin ennen Fairyn kannattaja, kunnes kokeilin Sunlightia ja nyt vannon sen nimeen. Mitään muuta käsitiskiainetta en huoli.
Fairy käsitiskiaine
Mjau kissanruoka (ei suostu syömään muuta)
Schwarzkopf hiusväri
Erisan kosteusvoide
Ob tamponit. En ikinä osta muun merkkisiä.
-Keiju Rypsi 75%. Näistä virallisterveellisemmistä margariineista ainoa, joka maistuu hyvältä.
-Rainbow pienet ananaspalat. Tarpeeksi pienet pizzan päälle. Muita tarvii pilkkoa.
-Clinique Lash Power. Ei suttaa, näyttävät ripset.
-Korpelan suussa sulava saunapalvirouhe. Yksinkertaisesti parasta.
-Tavallinen Fairy. Tehokkain, riittoisin.
-Elmu kelmu. Halpiset ei tartu.
-Widmerin emulsion hydroactive UV30. Muiden kanssa meikki ei oo toiminut yhtä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Havin mäntysuopa. Rainbowlta saa vastaavaa, mutta jostain syystä en uskalla ostaa sitä. Muuten käytän kyllä paljon Rainbow tuotteita, eikä niissä mitään valittamista yleensä ole ollut. Pinttynyt tapa, kai.
Se on muuten Havu mäntysuopaa, ei Havi.
Ja se Rainbown on kotimaista, Havu on tehty Tanskassa. Tämä jos siis haluaa kotimaisia suosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Havin mäntysuopa. Rainbowlta saa vastaavaa, mutta jostain syystä en uskalla ostaa sitä. Muuten käytän kyllä paljon Rainbow tuotteita, eikä niissä mitään valittamista yleensä ole ollut. Pinttynyt tapa, kai.
Se on muuten Havu mäntysuopaa, ei Havi.
Miksi ihmeessä tätä on alapeukutettu noin paljon?
Embo WC paperi ja Vaasan ohuen ohuet ruispalat
maustamattomat jugurtit, onko niitä muita kuin ne lidlin kreikkajugurtit?
Paistinjauhelihaa ei van ole kuin snellmannin ellei sitten ole jossain vielä lihatiskiä
Hunajaa e ole oikein ollenkaan myynnissä suomessa, aina jotain ihme sokeri-vesi-lisäaineseoksia... ja joo olen saanut käsiini hunajaa kerran hunajatilalta eikä kaupallisia huijauksia vaan voi oikeaan verrata. Puhumattakaan se litkittyminen näissä kaupaölisiissa.. sitä saamarin sokerivettä!
Tennarit Vansilta. En oikein edes keksi muuta, aiemmin ostin aina iPhonen, mutta nyt olen päässyt siitäkin. Vessapaperi meillä taitaa olla pääasiassa keltaista Serlaa.
VibeG klitoriksenkiihotin. Muut merkit ei enää kelpaa.
Valion maito.
HK:n sininen lenkki.
Heinzin ketsuppi.
Turun sinappi.
Maksamakkarakin on yksi tietty, en vaan nyt muista valmistajaa vain pötkön :D
Havu mäntysuopa.
Tampax tampoonit.
Onhan näitä :)
Akseli Herlevin hamppariämpylätt.
Vierailija kirjoitti:
Valion maito.
HK:n sininen lenkki.
Heinzin ketsuppi.
Turun sinappi.
Maksamakkarakin on yksi tietty, en vaan nyt muista valmistajaa vain pötkön :D
Havu mäntysuopa.
Tampax tampoonit.Onhan näitä :)
Ostin kerran valion maitoa. Kalliimpaahan se on. Ajattelin saavani laatua.
Oli mennyt vanhaksi purkissa. En ole sen jälkeen ostanut. Tästä yli 7 vuotta aikaa.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Mikä on jogu?
Jogu vagiotrollaaja vaan.
Ketsupeissa kannattaa katsoa paljonko niissä on sitä tomaattia _oikeasti_.
Sen jälkeen kun opin lukemaan, en ole heinziä ostanut.
Sinccis
ostan xtra-kalapuikkoja kunnes jotain löytyy halvempia
Benecol oliivilevite 50% rasvaa.
Häh, mitä tarkoitat? Itse ostin tänään Tigeristä Läkerol salmiakkipastilleja eurolla aski.