Minkä tuotteen ostatte aina tietyltä merkiltä vaikka olisi muitakin?
Eli mikään muu ei käy oli hintaeroa tai ei? Mulla ainaki Vaasan ruispalat (muut on lättänöitä) ja Lidlin kreikkalainen jogu (raikkaampaa kuin muut). Valion vaniljajogu taas on muita vaniljajoguja parempaa.
Kommentit (109)
Lotus WCpaperi ja Lidlin vanulaput.
En voi edes vastata koska jogu. Yäk.
Cliniquen rasvat on ainoita tuoksuttomia, jotka ei saa atopianaamaani kukkimaan. Maksavat kyllä kamalasti! Erisanin pesunesteet pyykille ja iholle, hiuksille LV-balsamia. Mikään muu ei käy, olen ilman mieluummin, jollen saa näitä.
melkein kaikki ruokatuotteet Xtra tai Rainbow (ja wc-paperi yms.)
Fairy Platinum- konetiskitabletteja, Hartwallin Jaffaa, Heinzin ketsuppia ja onhan noita. Ei uskallaa nuukana miehenä riskeerata, että vääränmerkkiset jää käyttämättä.
Oivariini/Ingmariini, tässä käy siis 2 vaihtoehtoa riippuen siitä kumpi on kilohinnaltaan halvempi/tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Havin mäntysuopa. Rainbowlta saa vastaavaa, mutta jostain syystä en uskalla ostaa sitä. Muuten käytän kyllä paljon Rainbow tuotteita, eikä niissä mitään valittamista yleensä ole ollut. Pinttynyt tapa, kai.
Se on muuten Havu mäntysuopaa, ei Havi.
Oululaisen Ressumies ja hapankorput. Toki on olemassa muitakin leipiä ja korppuja, mutta en huoli niitä.
Kyllä mulle on jo melkolailla vakiintunut varsinkin ne mitä en osta.
Korissa on usein myös Pirkkaa jos sillä on mainittu tunnettu kotimainen valmistaja.
Esim viili on aina valion maustamaton luomu. Muissa ei vaan ole kunnon kuorta. Luulen että meidän 12v ei ole edes maistanut viilis-sotkuja, ellei tarhassa aikoinaan ollut.
Taika-paahtoleivät fazerilta aika usein.
Lindahls ja Skyr on ainoita oikeita rahkoja.
Vierailija kirjoitti:
Coca-cola.
Pepsi Max
Vierailija kirjoitti:
Oivariini/Ingmariini, tässä käy siis 2 vaihtoehtoa riippuen siitä kumpi on kilohinnaltaan halvempi/tarjouksessa.
Liiteristä mäkin otan aina vilmariinin, jos satun sinne shopaamaan. 😊
Havin mäntysuopa. Rainbowlta saa vastaavaa, mutta jostain syystä en uskalla ostaa sitä. Muuten käytän kyllä paljon Rainbow tuotteita, eikä niissä mitään valittamista yleensä ole ollut. Pinttynyt tapa, kai.