Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisen henki on eläimen henkeä tärkeämpi

NormaaliIhminen
19.08.2019 |

Ihminen tulee aina ennen eläintä. Eläin ei ole milloinkaan verrattavissa eläimeen koska ihminen on arvokkaampi. Ihmisissä on hirveästi huonoja puolia ja eläimissä hyviä mutta puunhalaajia taitaa kaduttaa muistaa että ihmisissä on vielä enemmän hyviä kuin huonoja puolia ja eläimissä on myös paljon huonoja puolia. Ihminen ei ole terve jos pelastaa palavasta talosta eläimen ennen ihmistä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mieltä ap kanssa. Nämä viestit joissa arvostetaan eläintä ihmistä enemmän ovat trolleja koska ei kukaan ajattele sillä tavalla että eläin ennen ihmistä

Vierailija
22/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä oikeasti pohtinut että on tilanne jossa auton alle on jäämässä joko koirani tai tuntematon lapsi, pelastaisin koirani. Sama juttu kissani kanssa. Tuttu ja rakas lapsi tai koirani -tilanne onkin sitten jo vaikeampi, siihen en osaa vastata. Anteeksi nyt vaan. Sinäkin pelastaisit oman lapsesi ennemmin kuin naapurisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NormaaliIhminen kirjoitti:

Lars kirjoitti:

Höpö höpö. Jos minun pitäisi päättää, kumman henki säästyy, kissamme vai jonkun vieraan ihmisen, ei minun tarvitsisi miettiä sekuntiakaan. Totta kai jokainen jolla on sydän, välittää eniten läheisistään, ovat ne sitten ihmisiä tai eläimiä.

Minulla on koira jota rakastan paljon mutta kyllä minä silti koirani urhaisin jotta jonkun viattoman ihmisen henki säilyisi. Niin pahasti en ikinä pystyisi tekemään että asettaisin eläimen ihmisen edelle.

Kuinka monta viatonta ihmistä maailmassa on jos vauvat ja lapset jätetään pois laskuista.

Missäs sulla menee se raja viattomassa ihmisessä. On varmaan aika eksakti ja tarkka!

Vierailija
24/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai maailman psykopaattisin, sadistisin, raain, ja sairain pahantekijä kiduttaja rääkkäjä hirviö on aina parempi kuin esim. maailman kiltein ja älykkäin koira? YKSILÖISTÄ PUHUN NYT!

Kaikki ihmiset eivät ole tuollaisia. Eläinten älykkyys on paljon alhaisempi kuin ihmisellä

Arvotat älykkyyden mukaan elävän olennon arvon.

No tässä sulle uutisia: on ihmisiä jotka ovat syvästi kehitysvammaisia ja vastasyntynyt on tyhmempi kuin aikuinen eläin.

Ja sinua älykkäämpiä ihmisia on miljardeja.

Ymmärsit pointtini tahallasi väärin

Vierailija
25/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mieltä ap kanssa. Nämä viestit joissa arvostetaan eläintä ihmistä enemmän ovat trolleja koska ei kukaan ajattele sillä tavalla että eläin ennen ihmistä

Sinäkin ajattelet että lemmikkiään enemmän kuin sarjamurhaajaa arvostava ihminen ansaitsee tulla haudalleen kustuksi.

Niin tyhjä pelle olet.

Vierailija
26/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai maailman psykopaattisin, sadistisin, raain, ja sairain pahantekijä kiduttaja rääkkäjä hirviö on aina parempi kuin esim. maailman kiltein ja älykkäin koira? YKSILÖISTÄ PUHUN NYT!

Kaikki ihmiset eivät ole tuollaisia. Eläinten älykkyys on paljon alhaisempi kuin ihmisellä

No tässä sulle uutisia: on ihmisiä jotka ovat syvästi kehitysvammaisia ja vastasyntynyt on tyhmempi kuin aikuinen eläin.

Ei ymmärtänyt. Itse sotkeudut omiin sössötyksiisi.

Vierailija
27/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtisi oli siis että ihminen on arvokkaampi kuin eläin, koska on älykkäämpi. Mutta sinä olet kuitenkin yhtä arvokas kuin maailman älykkäin ihminen, ja tämä määrittelysi toimii vain tuossa lajien välisessä kollektiivisessa hierarkiassa.

Se on aika typerää minusta. Ja noloakin, kun lähdetään itseään nostamaan olemattomalla asialla.

Unohdat tuossa että ihmisissä on myös kollektiivista tyhmyyttä joka aiheuttaa IHMISILLE ja eläimille kärsimystä ja pahaa.

Mutta sitä et ota huomioon, koska ei huvita, sun nyt ei vaan tarvii.

Vierailija
28/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan mukava elää mielikuvitusmaailmassa jossa kaikki eriävät mielipiteet on trolleja, ja KUKAAN ei ajattele eriävästi oikeasti sinun kanssa. Niin se on sellainen satumaa.

Vierailija
29/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se niin on. Sosiaalisessa ja tunteellisessa monimutkaisuudessaan ihmisen kuolema vaikuttaa maailmaan niin paljon enemmän kuin eläimen.

Vaikuttaa ihmisiin ja heidän tunteisiin, mutta MAAILMAAAN ja planeettaan ihmisten joukkokuolema vaikuttaa POSITIIVISESTI!

Vierailija
30/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Objektiivisesti katsottuna eläin on arvokkaampi. Jokaisella eläimellä (paitsi tuontivitsauksilla) on tehtävänsä luonnossa ja ravintoketjussa, yksikään eläin ei ole maapallolle yhtä tuhoisa kuin ihminen, saati yhtä ilkeä.

Ihminen on maapallon pahin vitsaus ja tuhoaa parhaillaan sekä omaa lajiaan että koko ekosysteemiä.

Tämä on niin totta, mutta ihmisen haitat, julmuudet ja pahuudet jätetään tuosta noin vain laskuista.

Ajatellaan vaan sitä miten hieno ja kiva itse on ja miten mukavat ja kiltit omat mussukat on.

Ei paljon päätä pakota sen miettiminen millainen planeetta niillä mussukoitten mussukoilla tulevaisuudessa on, ja kuinka järjetön määrää kärsimystä eläimillä on ihmisten takia. Kuuppa räjähtäisi, jos miettisi sitä tuskaa ja kipua.

Vierailija
31/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan mukava elää mielikuvitusmaailmassa jossa kaikki eriävät mielipiteet on trolleja, ja KUKAAN ei ajattele eriävästi oikeasti sinun kanssa. Niin se on sellainen satumaa.

Voitko näyttää minulle kohdan jossa olen sanonut että eriävä mielipide on trolli? Minä sanoin että ihminen ei ole niin tyhmä että asettaa eläimen ennen ihmistä. Ne ovat trolleja joilla yritetaan vain ärsyttää ihmisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan