FARMI Suomi julkkisversio - kilpailijat julkaistu
Ohjelman kuvaukset käynnistyi juuri Pieksämäellä ja ohjelma tulee ulos ensi keväänä.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/2c7f2898-a02c-4797-8eff-af9770e…
Mitä mieltä julkkiskilpailijoista:
Missi ja malli Sara Chafak, ex-hiihtäjä Jari Isometsä, somepersoona Niko Saarinen, hallitseva Miss Suomi Alina Voronkova, kohukaunotar Anu Saagim, tubetähti Jaakko Parkkali, hiihtäjälegenda Juha Mieto, laulaja Katja Kätkä, räppäri ja tubettaja Seksikäs-Suklaa, myyntipäällikkö Riina-Maija Palander, huippumaalivahti Noora Räty sekä ex-nyrkkeilijä Amin Asikainen.
Kommentit (786)
Vierailija kirjoitti:
Ketä farmille?
-Andy Mc Coy
-Paavo Väyrynen
-Vesa Keskinen
-Ilkka Kanerva
-Teuvo Hakkarainen
-Jani Toivola
-Amanda Ahola
-Johanna Tukiainen
-Maryan Abdulkarim
-Marja-Sisko Aalto
-Päivi Räsänen
-Krista Pärmäkoski
Tällainen todellinen sekalainen seurakunta olisi kyllä ihan mahtava combo.
Vierailija kirjoitti:
Uusimmassa ruutu+ -jaksossa Riinis alkaa näyttää sitä todellista luontoaan.
spoilaa vähän, mitä tapahtuu? Kuka tippuu? Laita varoitusten kanssa, niin osa voi hyppiä sen ylitse, jos eivät halua tietää.
Ketkä on seuraavassa kaksintaistelussa?
Ruutu +
Saitteko muut jakson katsoneet selvää, miksi Alina kiukutteli Aminille ja Miedolle siitä lehmien lypsämisestä? Tivasi, että haluavatko itse tulla lypsämään, ja kun vastaus oli kielteinen, aika jäätävästi vastasi ja oli silmin nähden tuohtunut ja loukkaantunut.
Suuttuiko siis siitä, että Mieto Juuson kysyessä vastasi, että kyllä hänen mielestään lehmät pitäisi lypsää mahdollisimman aikaisin? Totuushan se kuitenkin oli. Tuollahan jaettu tehtävät, ja Alina ottanut lehmät vastuulleen, mutta ei nyt itse herännyt niitä hoitamaan. Miksi kiukutteli muille, tai miksi muiden pitäisi ne hoitaa, kun heillä muita hommia?
Vierailija kirjoitti:
Ruutu +
Saitteko muut jakson katsoneet selvää, miksi Alina kiukutteli Aminille ja Miedolle siitä lehmien lypsämisestä? Tivasi, että haluavatko itse tulla lypsämään, ja kun vastaus oli kielteinen, aika jäätävästi vastasi ja oli silmin nähden tuohtunut ja loukkaantunut.
Suuttuiko siis siitä, että Mieto Juuson kysyessä vastasi, että kyllä hänen mielestään lehmät pitäisi lypsää mahdollisimman aikaisin? Totuushan se kuitenkin oli. Tuollahan jaettu tehtävät, ja Alina ottanut lehmät vastuulleen, mutta ei nyt itse herännyt niitä hoitamaan. Miksi kiukutteli muille, tai miksi muiden pitäisi ne hoitaa, kun heillä muita hommia?
Koska joutuu heräämään niin aikaisin. Alina heräilee puolen päivän aikaan joten hänellä on vaikeaa tehdä töitä näin aikaisin aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Uusimmassa ruutu+ -jaksossa Riinis alkaa näyttää sitä todellista luontoaan.
Osaako olla vielä ärsyttävämpi vai mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu +
Koska joutuu heräämään niin aikaisin. Alina heräilee puolen päivän aikaan joten hänellä on vaikeaa tehdä töitä näin aikaisin aamulla.
Alina ja Katjahan tuolla suurimmaksi osaksi tuntui hoitavan ne eläimet, en tiedä kenelle se siirtyi kun Katja putosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu +
Alina ja Katjahan tuolla suurimmaksi osaksi tuntui hoitavan ne eläimet, en tiedä kenelle se siirtyi kun Katja putosi.
Alinalle joka luuli, että ne voi lypsää miten myöhään vain.
Miksei Noora lähtenyt aamulla lypsämään, jos on kerta kuullut että lehmäkin siellä jo mylvii.
ne on niin järkyttävät....koko nainen pilannut ulkonäkönsä, ennen ollut todella kaunis.
mustat hiukset hirveät sekä töröhuulet ja jotain kamalaa itseruskettavaa kasvoilla.
Noora on pomottaja, joka ei todellakaan pidä huolta hyvästä tunnelmasta farmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Noora Räty on ärsyttävä!
Itseään täynnä oleva pikku ”se”!
Haluan nyt katsoa ohjelmaa, vaikka muistuttaa liikaa selviytyjät julkku juttua, joita katsoin kahden kauden verran. Farmissa olisi voinut olla joku muu juontaja, mutta yritän ymmärtää tuon kierrätyksen. Mielestäni Noora Räty ei ole ärsyttävä, vaan ärsyyntynyt. Hänelle ohjelma ei taida tuoda tarpeeksi haasteita. Fiksu tasa-arvoa kannattava nainen. Onneksi hänestä seuraavassa jaksossa tulee pomo.
Nyt ohjelmaa voi katsoa, kun Niko 🤮 nipottaja on poissa pelistä.
Mä lopetin katsomisen siihen, kun Niko tippui :D Ainut koko porukasta, joka ymmärsi, miten realitya tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Noora on pomottaja, joka ei todellakaan pidä huolta hyvästä tunnelmasta farmilla.
On aika kalsea päällikkö.
Noora on alentuva, luulee etteivät esim. Jari ja Mietaa tiedä kuinka paljon urheilujoukkue syö ja kuinka paljon sen eteen pitää tehdä töitä.
Kyllä tää julkkisversio on sata kertaa mielenkiintoisempi kuin tavan tallaajien Farmi.
Vierailija kirjoitti:
Noora on alentuva, luulee etteivät esim. Jari ja Mietaa tiedä kuinka paljon urheilujoukkue syö ja kuinka paljon sen eteen pitää tehdä töitä.
Alentava. Alentuva ei missään nimessä. Mielettömän rasittava persoona, ei ihme, jos on tullut skismaa pelikaverien kanssa. En myöskään tykkää tyypistä, joka on niin ylpeä, ettei voi myöntää olevansa väärässä. Siis juuri tämä ämmäcase. Mieto yritti selittää, mutta ehei, ei suostu kuuntelemaan.
Olikos siellä naistorpparin taholta havaittavissa äijittelyä?
Noorahan tuo on oikeen tunnelman luoja tuolla, kylmä kalikka koko nainen. Jolle kaikki asiat on sukupuolikysymyksiä.
Haluan nyt katsoa ohjelmaa, vaikka muistuttaa liikaa selviytyjät julkku juttua, joita katsoin kahden kauden verran. Farmissa olisi voinut olla joku muu juontaja, mutta yritän ymmärtää tuon kierrätyksen. Mielestäni Noora Räty ei ole ärsyttävä, vaan ärsyyntynyt. Hänelle ohjelma ei taida tuoda tarpeeksi haasteita. Fiksu tasa-arvoa kannattava nainen. Onneksi hänestä seuraavassa jaksossa tulee pomo.
Nyt ohjelmaa voi katsoa, kun Niko 🤮 nipottaja on poissa pelistä.