FARMI Suomi julkkisversio - kilpailijat julkaistu
Ohjelman kuvaukset käynnistyi juuri Pieksämäellä ja ohjelma tulee ulos ensi keväänä.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/2c7f2898-a02c-4797-8eff-af9770e…
Mitä mieltä julkkiskilpailijoista:
Missi ja malli Sara Chafak, ex-hiihtäjä Jari Isometsä, somepersoona Niko Saarinen, hallitseva Miss Suomi Alina Voronkova, kohukaunotar Anu Saagim, tubetähti Jaakko Parkkali, hiihtäjälegenda Juha Mieto, laulaja Katja Kätkä, räppäri ja tubettaja Seksikäs-Suklaa, myyntipäällikkö Riina-Maija Palander, huippumaalivahti Noora Räty sekä ex-nyrkkeilijä Amin Asikainen.
Kommentit (786)
Kyllä tuo Noora Räty on ärsyttävä!
Itseään täynnä oleva pikku ”se”!
Veikkaan,että Amin valitsee Nooran kaksintaisteluun!Näkee Aminista,ettei tykkää tyypistä.
Toivottavasti Noora tai Riinis on seuraava putoaja.
Minusta tämä Juhan takapuolen takana tehty juttu oli pelkkää huumoria eikä kiusaamista! Jaakko ja Mietaa ovat hyvissä väleissä. Ilmeisesti sitä nutellaa ottivat muka Juhan pyllystä 😂 kun sen ottaminen purkista oli kielletty.
Ja Jaakko tosi reilusti kehuu toisia ja antaa positiivista palautetta. Kuten siinä kun kehui Juhan ja Aminin työtä puuhommissa. Eikä muuten valita mistään!
Onhan tuo Jaakko symppis tyyppi.
Näki heti,että myös Mietaa häntä arvostaa,vaikka ovat eri genrellä.
Aika minusta on ihmeellistä,tuon Noora Rädyn kommentit ikoonisesta Suomalaisesta urheilijasta ja kunnioitus vanhempaa ihmistä kohtaan.Minä.minä.minä!Eikö sillä ollut ongelmia maajoukkueen kanssa?Pakko pelata miesjoukkueessa,koska taso ei riitä naisissa!
Voisi tulla tämä ohjelma kaksi kertaa vuodessa. Olen tykännyt katsoa tätä Farmia. Jotenkin hyvänmielen ohjelma ollut. Ei kuitenkaan liian dramaattinen kuten jotkut muut realityt, jossa kinastellaan kokoajan.
On tosi kiva kun on eri-ikäisiä ihmisiä tässä ohjelmassa, eikä vain pelkkiä nuoria.
Tykkään siitä kun on otettu myös Miedon ikäinen mukaan.
Amin, Mietaa, Jari ja Alina ovat suosikkejani nyt tällä hetkellä. Katja oli kanssa symppis.
Kenet haluaisit nähdä tässä ohjelmassa jos tehdään jatkokausia?
Mullakii suosikit on Amin, Mietaa, Jari, Alina ja Katja oli kans
Mun lempparit on kans Alina, Jari, Mieto ja Amin. Tähän mennessä nähdyn perusteella ainakin ovat fiksuja ja hauskoja, eikä kaihda farmin töitä.
Vierailija kirjoitti:
Mun lempparit on kans Alina, Jari, Mieto ja Amin. Tähän mennessä nähdyn perusteella ainakin ovat fiksuja ja hauskoja, eikä kaihda farmin töitä.
ja Katja. Se oli Alinan lisäksi jopa voittajasuosikki, mutta harmi kun tippui jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juha Mieto on huolestunut vihapuheesta:
– Kyllä olen ehdottomasti huolestunut vihapuheesta. Kun peilistä katsoo ja itsensä kanssa juttelee, niin sieltähän sen vian usein löytää. Käsitykseni on, että kunhan katkeruuden ja kateuden saisi itsestään kitkettyä pois, niin puhdistuisi samalla koko kroppa ajatusmaailmaltaan. Tämän asian vuoksi kannattaisi ihan kyläkunnittain järjestää keskustelutilaisuuksia, joissa jokainen voisi muita kuunnellessa huomata, että tuossa kohtaa minunkin olisi syytä katsoa peiliin.
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/juha-mieto-syo-mammia-keittaa-kananmu…
Taitaa noudattaa tuota katsantokantaa myös Farmilla.
Minkä takia Mieto ei sitten katso peiliin? Aina on vika jossakussa muussa ja aina on halveksimassa mm. naisia.
Ja kuvittelee, että raskaat työt olisivat jotain, mitä kukaan muu ei pysty tekemään kuin tämä huru-ukko. Olen normaalikokoinen nainen ja teen jatkuvasti puuhommia. Pärjäisin tuollaiselle vaarille koska tahansa ja missä tahansa lajissa, mutta ei kai kukaan oikeasti uskokaan Mietoon. Kunhan nyt yritetään vähän olla "muka Miedon puolella" näillä keskustelupalstoillakin, kun ei kehdata sanoa suoraan, että ukko on itserakas paskiainen, joka ei ole koskaan pärjännyt missään.
Onpas todellakin ihme, että vaari osaa hakata halkoja! :D
No eipä Mieto ole tuolla pahemmin ketään mollannut, toisin kuin esim. Noora. Ja Mietoko ei ole pärjännyt missään?
Olympialaiset
Kultaa Innsbruck 1976 4 × 10 km
Hopeaa Lake Placid 1980 15 km
Hopeaa Lake Placid 1980 50 km
Pronssia Lake Placid 1980 4 × 10 km
Pronssia Sarajevo 1984 4 × 10 km
MM-kilpailut
Hopeaa Falun 1974 30 km
Hopeaa Lahti 1978 4 × 10 km
Pronssia Lahti 1978 15 km
Pronssia Oslo 1982
Vuonna 2007 Mieto voitti Kuningasjätkä 2007 -kisassa halonhakkuukilpailun, halkoi motin halkoja ajassa 9:06,8. Mieto on saanut Pro Urheilu -tunnustuspalkinnon, hänen patsaansa paljastetaan Kurikassa tänä vuonna. Eduskunnassa neljän vuoden aikana 284 puheenvuoroa ja lausui ne leveällä pohjalaisella murteellaan. Hän puhui usein koululiikunnan ja muun liikunnan puolesta. Hän pyrki myös saamaan pikavipit kielletyiksi. Siitä vaan tekemään perässä.
Henkilökohtainen lista on melko lyhyt, kun otetaan siitä pois viestimitalit.
Mieto ei saanut eduskunnassa mitään aikaan ja siksipä hänet sieltä ulostettiinkin.
Ruutu+ -havaintoja osallistujista (ei juonen kannalta merkittäviä spoilereita)
Tuo Mietohan on oikeastaan tosi symppis, ja huumorintajuakin löytyy. Toki vähän vanhanaikainen, mutta haloo, hän on seitsemänkymppinen kurikkalainen. Iästään huolimatta kovassa kunnossa ja painaa raskaimpia hommia tuolla valittamatta mistään. Käsittämätöntä, miten Noora ja Riinis kitisevät, jos Mieto hetkeksi istahtaa lepäämään töiden välissä. Ei mitään kunnioitusta tai ymmärrystä toisen ikää kohtaan. Ehkä tajuavat sitten, kun itse ehtivät tuohon ikään.
Jatkuvasti myös korostivat, kuinka ruuan eteen pitää "tehdä jotain". Eikös tuolla juuri ole kaikille jaettu omat hommat, ja Riinis itse sinne keittiöön halusi, kun muut eivät siellä hänen mielestään osaa toimia? Tervemenoa vaan niittämään kokonainen heinäpelto tai kantamaan litrakaupalla vettä järvestä, jos kokee sen "ei minkään tekemisenä".
Nooralla ihmeellisen hyökkäävä asenne, kuin olisi jatkuvasti piikit pystyssä ja puolustuskannalla. Kun Mieto selitti hänelle sen ämmäjutun ja kertoi sen olevan heillä päin kunnioittava sana, ei edes siinä kohtaa halunnut ymmärtää toista ja tulla yhtään vastaan, vaan jatkoi passiivisaggressiivista nokitteluaan ääni väristen. Kamalaa katsottavaa. Toki sana itsessään ei ole se paras ja aikaan sopiva, mutta selkeästi Mieto ei tarkoittanut mitään pahaa ja kyllä Nooran olisi tämä pitänyt ymmärtää.
Katjan kirje farmille jääville oli ihana. Ei sanonut mitään pahaa kenestäkään, pyrki kaikista löytämään positiivistet puolet. Vähän eri maailmasta kuin Anun ja Nikon katkerat ja nolot piikittely-yritykset.
Kyllä minä Palanderia jotenkin kannustankin. Hän ei ole millään lailla voittajasuosikki mutta siksi olisi mielenkiintoista nähdä hänet kaksintaistelussa, voi yllättää. Isometsä ja Asikainen luottavat voimaansa mutta on kaksi muutakin lajia.
Jaakko Parkkali on hyvä esimerkki ekstrovertistä ihmisestä.
Uusimmassa ruutu+ -jaksossa Riinis alkaa näyttää sitä todellista luontoaan.
Alinan suhteen kyllä petyin, kun varasti ne kahvit ja sitten vielä kirkkain silmin valehteli ja pahoitteli asiaa pehtoorille, vaikka osa kahvista oli edelleen palauttamatta. En tykkää epärehellisyydestä.
Isometsään en luottaisi pelurina, vaikka antaakin itsestään tosi symppiksen kuvan. Mutta saattaa olla niitä, joilta ei sitten tosipaikan tullen löydykään selkärankaa.
En hetkeäkään usko hänen arponeen Saraa haasteeseen. Ei vain halunnut kertoa, että Sara on ainoa nainen, jonka uskaltaa ja haluaa haastaa: Alina on hänen kaverinsa, Nooralle häviää voimassa ja Riinikselle ja Katjalle tiedossa ja taidossa. Joten vain Sara jäi jäljelle.
Ketä farmille?
-Andy Mc Coy
-Paavo Väyrynen
-Vesa Keskinen
-Ilkka Kanerva
-Teuvo Hakkarainen
-Jani Toivola
-Amanda Ahola
-Johanna Tukiainen
-Maryan Abdulkarim
-Marja-Sisko Aalto
-Päivi Räsänen
-Krista Pärmäkoski
No eipä Mieto ole tuolla pahemmin ketään mollannut, toisin kuin esim. Noora. Ja Mietoko ei ole pärjännyt missään?
Olympialaiset
Kultaa Innsbruck 1976 4 × 10 km
Hopeaa Lake Placid 1980 15 km
Hopeaa Lake Placid 1980 50 km
Pronssia Lake Placid 1980 4 × 10 km
Pronssia Sarajevo 1984 4 × 10 km
MM-kilpailut
Hopeaa Falun 1974 30 km
Hopeaa Lahti 1978 4 × 10 km
Pronssia Lahti 1978 15 km
Pronssia Oslo 1982
Vuonna 2007 Mieto voitti Kuningasjätkä 2007 -kisassa halonhakkuukilpailun, halkoi motin halkoja ajassa 9:06,8. Mieto on saanut Pro Urheilu -tunnustuspalkinnon, hänen patsaansa paljastetaan Kurikassa tänä vuonna. Eduskunnassa neljän vuoden aikana 284 puheenvuoroa ja lausui ne leveällä pohjalaisella murteellaan. Hän puhui usein koululiikunnan ja muun liikunnan puolesta. Hän pyrki myös saamaan pikavipit kielletyiksi. Siitä vaan tekemään perässä.