En ole koskaan käynyt treffeillä
Olen 33-vuotias mies, en ole koskaan käynyt treffeillä enkä juurikaan ole elämäni aikana koskettanut vastakkaista sukupuolta. Asia kerää ihmiseen hyyyvin paljon henkistä painolastia. Erityisen pahalta tuntui armeijassa, kun muut tupakaverit juttelivat mitä tekivät viikonloppuna; "panitko". Itse olin näissä keskusteluissa hiljaa. Hyvähän se on, kun pituutta on likemmäs 190cm ja komeat kasvot. Mutta oleppa 175cm pitkä ja aika ruma. Täysin toivoton asia. Olen vuosien varrella hautonut itsemurhaakin useamman kerran. Vaihtoehtoina ajaa rekan alle tai makoilla ratakiskolla. Nopeita ja vaivattomia tapoja päättää päivänsä.
En ole kuitenkaan työelämästä syrjäytynyt. Opiskelen parhaillaan insinööriksi työn ohella ja työnantaja lupaillut uutta "virkaakin", kun valmistun ensi vuonna. Kesät ovat kaikkein vaikeinta aikaa, kun kaikkialla menee onnellisia nuoria pareja, joissa kaunis nainen. Talvella helpottaa, kun ei ole mitään mihin silmät kääntää.
En ole mikään kaljamahainen ukko. Painoa on toki 80, mutta rasvaprosentti normaalin suositeltu 14-15.
En minäkään.
N23