Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni mielestä olen ylihuolehtiva

aviomies1
19.08.2019 |

Meillä on vastasyntynyt. Vaimollani on ollut synnytyksen jälkeen masennusta. Tämän jälkeen minun on kieltämättä ollut vaikea palata töihin. Töissä ollaan kuitenkin ymmärtäväisiä. Minulla onkin kotiin jatkuva WhatsApp-videopuhelu- tai Skype-yhteys. Näin voin tarjota vaimolleni tukea ja seuraa. Tänään vaimoni oli pitempään kuvaruudusta poissa, vauva huusi ja huusi kasvot punaisina.. hiki kohosi minulla ympäriinsä. Aloin soitella vaimolleni. Vaimoni tuli lopulta kuvaruudulle ja raivosi kun ei saa vessassa käydä rauhassa. Näitä raivokohtauksia ei olekään nyt ollut pitkään aikaan. Tämän jälkeen en ole saanut häneen yhteyttä. Lounastuntiin on vielä aikaa. Vaimoni laittoi viestin että älä ylihuolehdi. Pitäisikö luottaa häneen vai lähteä tsekkaamaan tilanne?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat 112 ja vaadit palokunnan, ensihoitoyksikön sekä poliisin karhuryhmän paikalle tarkistamaam tilanne.

Vierailija
2/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde käymään kotona, jos on työ srllainen, että on mahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun perun neuvoni.

Kuulostat oudon kontrolloivalta. Ei ole normaalia tuollainen kameravalvonta.

Vierailija
4/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia tuollainen. Jos on masennusta, niin ei tuollainen kyttäys ainakaan paranna tilannetta.

Vierailija
5/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä vitsi?

Vierailija
6/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin kamerat kiinni, jos mua kytättäis.

Vierailija
7/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei laiminlyö vauvan hoitoa ikävästä tilanteestaan huolimatta. Varhainen vuorovaikutus ja kiintymyssuhde voi määrittää asiat pitkälle elämässä.

Tällä palstalla näkökulma on aina äidissä, joten tämä on väärä paikka tiedustella asiaa. Lapsen etu ei kiinnosta ketään.

Vierailija
8/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun perun neuvoni.

Kuulostat oudon kontrolloivalta. Ei ole normaalia tuollainen kameravalvonta.

Mistä tiedät, ettei tuo ole yhteisesti sovittu? Tai ettei tämä äiti ole asiaa vaatinut?

Vierailija
9/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivarit kuuluu masennukseen. Olet hyvä mies, kun et jätä vaimoa yksin masentuneena.

Vierailija
10/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään oli poissa? Minuutin vai 10 min? Ei lasta saa jättää yksin huutamaan... Onko hänellä narsistisia piirteitä?

Vierailija
11/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
12/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raivarit kuuluu masennukseen. Olet hyvä mies, kun et jätä vaimoa yksin masentuneena.

Mutta oma hyvinvointikin on tärkeää, ettei siellä ole kohta kahta masentunutta hermorauniota. Saako vaimosi jotain ammattiapua?

Vierailija
13/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään oli poissa? Minuutin vai 10 min? Ei lasta saa jättää yksin huutamaan... Onko hänellä narsistisia piirteitä?

Vauva huutaa muutaman minuutin itsekseen, joten äiti on narsisti? What?

Vierailija
14/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli vessassa isolla hädällä. Häntä omien sanojensa mukaan otti päähän kyyläys ja se ettei voinut tilanteessa vauvaa lohduttaa koska ei pystynyt pitämään pöntöllä sylissään. Kotona kaikki hyvin. Vaimo on sanonut että tästä järjestelystä on hyötyä.