Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä ilmastorikollinen, kirjoita tähän anteeksipyyntösi tuleville sukupolville

Vierailija
19.08.2019 |

Pyydän anteeksi etten ole jaksanut tehdä kaikkea, mitä olisin voinut. Säästää enemmän ja kuluttaa vähemmän. Jatkossa aion petrata. Haluan että saatte elää maailmassa, jossa on vielä metsiä ja soita, jäätiköitä ja viidakoita, luonto sen monimuotoisuudessaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi tulevaisuus!

Kuten huomaatte historiasta meitä oli ikävän pieni joukko jotka työskentelimme luonnon- ja eläintensuojelun eteen. Itse jätin lapset tekemättä, koska tässä maailmassa ei tällaisenaan ole mitään hyvää tarjottavaa tuleville sukupolville. Olen silti elänyt ja valinnut niin, että minä en ole se, joka on saastuttanut, vaan olen ajatellut teitä. Olen vela, joka silti eli eettisin ja ympäristöystävällisin valinnoin, en matkustellut turhia lennenllen, en syönyt lihaa jne. Olen osallistunut monen eläinlajin suojeluun ja työskennellyt ympäristönsuojelun parissa.

Valitettavasti se ei ole riittänyt, sillä meitä on niin vähän, jotka välitämme teistä tulevaisuuden lapsista. Minulla ei ole anteeksipyydettävää, sillä muiden puolesta en sitä voi tehdä ja itse en olisi voinut tehdä enemmän. Vaalikaa ihanaa planeettaamme ja muistakaa, että AINA voi yrittää ennallistaa ja muuttaa asioita paremmaksi.

Terveisiä täältä menneisyydestä ja hyvää elämää!

Älkää paskoko palloa!!!

Vierailija
2/7 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syytön. Olen "ilmastorikollinen" vain poliittisen ajojahdin seurauksena. Pyydän anteeksi vain etten kyennyt pysäyttämään ekofasistien valtaannousua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, etten synnyttänyt teitä tähän paskaan maailmaan.

Vierailija
4/7 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät muiden ihmisten jälkeläiset. Pyrin elinaikanani elämään niin vähällä kuin pystyin, pysyen oman maani rajojen sisäpuolella.

Yritin myös elää satuttamatta ihmisiä, jotta heidän jälkeläiset eivät satuttaisi teitä.

Kunnioittakaa luontoa, eläimiä, muita ihmisiä.

Anteeksi etten tuhonnut elämän mahdollisuuttanne.

Vierailija
5/7 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille tuleville sukupolville?

Vierailija
6/7 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että en rohjennut kerätä koivunlehtiä vaan menin osa-aikatöihin ja ostin mm. viljelykasveja. Elin sitten liian vanhaksi.

Vierailija
7/7 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiessani aamun hesarista sinnemäen vaahtoamista jostain tunneleista tuli mieleen että paras ympäristöteko helsingissä olisi heittää sinnemäki ja muut vihreät mihin tahansa pois vallasta ja sotkemasta helsingin liikennesuunnitelmia.

Sinnemäkihän voi palata ydinosaamisalueelleen ja kirjoitella laulutekstejä autotunneleista tjsp. Sekä helsinkiläiset kansalaiset jotka haluavat muutakin kuin pönöttää kotonaan että musiikin kuuntelijat voittaa. Win-win.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi