Esinahka
Tykkääkö muut kun nainen leikkii esinahalla, ite kiihotun siitä kun vaimo ottaa esinahasta kiinni ja vetää oikein kunnolla, imee sitä ja muutenkin leikittelee sillä kaikilla lailla ja mitä naiset tykkää
Kommentit (5)
En tykkää esinahan vetelystä, koska yksikään nainen ei ole osannut tehdä sitä tarpeeksi hellästi. Aina murjotaan liialla voimalla ja liian pitkälle taakse, jne... Oma ohjeistus on, anna sen olla takana, keskity nuppiin.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää esinahan vetelystä, koska yksikään nainen ei ole osannut tehdä sitä tarpeeksi hellästi. Aina murjotaan liialla voimalla ja liian pitkälle taakse, jne... Oma ohjeistus on, anna sen olla takana, keskity nuppiin.
Mikset kerro mistä tykkäät vai pilaako se tunnelman? Itse oon ainakin pyytänyt miestä näyttämään, että mikä milloinkin tuntuu parhaalta. Pääasiassa olin niin runkannutkin, huh..
Kyllä se pidempi opastus pilaa mielestäni tunnelman. Helpompaa vaan antaa tuollainen lyhyt opastus, kuin olla vähän väliä korjaamassa toimintaa. En varmaan itsekään nauttisi, jos nuollessani nainen opastaisi kokoajan. Pieni kommentointi tyyliin: nyt tuntuu hyvältä, tms. on tietenkin OK. Kaikki ottaa varmaan mieluiten positiivista palautetta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pidempi opastus pilaa mielestäni tunnelman. Helpompaa vaan antaa tuollainen lyhyt opastus, kuin olla vähän väliä korjaamassa toimintaa. En varmaan itsekään nauttisi, jos nuollessani nainen opastaisi kokoajan. Pieni kommentointi tyyliin: nyt tuntuu hyvältä, tms. on tietenkin OK. Kaikki ottaa varmaan mieluiten positiivista palautetta?
Niin kyllä pitää saada tehdä niinkuin itse haluaa eikä sillä ole väliä nauttiiko toinen vai ei.
Sit avaudutaan Vauva.fissä kuinka puoliso ei enää suostu tähän vaikka ennen suostui.
Tykkään kun vaimo työntää sormen velton hepin esinahan alle.
Ei ole kauaa veltto.
Pitää olla vinyyli hanska kädessä ettei kynsi satuta