Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun tapailemani mies laittaa aina luokseni "rönttävaatteet" koska minulla on kissoja

Vierailija
19.08.2019 |

Mies on toinen mummunsa omaishoitajista ja asuu sen takia osan ajasta mummunsa luona. Hänen mummullaan on astma ja ymmärrän kyllä ettei sinne voi mennä kissankarvaisissa vaatteissa. Mutta miksei voisi tehdä niin että käy minun luonani siisteissä vaatteissa ja laittaisi ne kauhtuneet haalistuneet vaatteet sitten sinne mummun luo? Tuskin se mummu siitä välittäisi, toisin kuin minä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpölöpö että kissanpissa haisisi kodissa jossa laatikossa on imevä hiekka, puhdistetaan 3x/pvä, ja kissat leikattu, :D :D Kaikkea sitä!

Mä pidän kotona ainoastaan semmoisia vaatteita jotka saavat karvaantua, jakun lähden jonnekin, niin vaihdan karvattomat päälleni. Eli ymmärrän kyllä että kotona, tai siellä paikassam issä vietetään paljon aikaa ja siellä on kissoja, pidetään vaatteita joita ei tarvitse sitten alkaa nyppimään karvoista kun poistuu sieltä, eli voi vain vaihtaa paremmat ylle.

Se että sinä olet tottunut siihen löyhkään niin et varmasti itse sitä enää edes huomaa mutta muut kyllä todellakin huomaa sen. Ei auta vaikka peilistä sitä laatikkoa tunnin välein se haju tarttuu silti sinun vaatteisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla