Järkytyin kaverin rinnoista
Olen aina katsonut kuinka kivat rinnat kaverillani on... noh menimme saunaan ja oli aika shokki kun riisuutui; järkyttävän pienet patalaput putkahtivat esille kun poisti topatut rintaliivinsä. En saa kuvaa pois silmistäni...
Kommentit (37)
Provo, sillä ei patalappuja saa nostettua täyteläisiksi edes push upeilla.
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva tänne?
https://cdn-yams.schibsted.com/api/v1/imagestori/images/2811605764.jpg?…
Vierailija kirjoitti:
Pienet eivät voi olla patalaput.
Niin minäkin luulin mutta olinkin väärässä. Sellaisiakin on näköjään olemassa! Ap
Ja aina ihmetellään miksi en tule saunailtoihin...
Itselläsi on järkyttävän ruma sielu ja suusta tunkee roskaa.
Eikö sinulla todella ole muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva tänne?
https://cdn-yams.schibsted.com/api/v1/imagestori/images/2811605764.jpg?…
Uuh, ihanat patalaput🙃
Vain itsekeskeiset ihmiset kuvittelee että juuri heidän mielipiteellä on suuri merkitys.😂
Ne voi leikata jos hän tahtoo, mutta sun pimeää sielua ei pelasta mikään.
Vierailija kirjoitti:
Pienet eivät voi olla patalaput.
Ööö voi todellakin T. minipatalapputissi
Tai en tiedä mikä kenenkin mielestä on patalappu, mutta rumat lörpsät ovat kuitenkin, ei mitkään pyöreät kummut.
Kiva ystävä olet. Tuijottaa toisen rintoja saunassa ja sen jälkeen ryntää vauvapalstalle raportoimaan.
exällä oli pikku timperot aika pystyssä olivat huolimatta seisoiko se vai makasi selällään, mitäpä niistä sen enempiä sillä ajetaan mikä sattuu olemaan alla
Provo, sillä ei patalappuja saa nostettua täyteläisiksi edes push upeilla.
-kyllä muuten saa. :DD pienet saa näyttämäänän jopa isoilta oikeanlaisilla rintsikoilla.
Sun kannattaa harkita terapiaa. Toi on nyt selkee kriisi.
Imetys kyllä pilaa monien naisten rinnat, kyllä mäkin sääliä tunnen kun näkee niitä ruttusia lätkiä.
Jos imettää ne kuiviin, niin tuleehan niistä patalaput. Sille ei voi mitään. Onneksi naisen kehossa on paljon muutakin kaunista.
Tulee ap:sta mieleen, kun luulin teininä kaikilla naisilla olevan suunnilleen saman kokoiset nännit. Sitten menin kavereiden kanssa saunaan ja huomasin, että nännipiha voi peittää miltei puolet rinnasta. Maailmani avartui. Rintoja on niin erilaisia.
Minä ihmettelen eniten sitä kun minun nännit ovat vaaleanpunaiset ja kaikkien kavereideni ovat ruskeat.
Vai johtuisiko siitä kun heillä lapsia ja ovat imettäneet, ja minä en ole koskaan ollut raskaana? Voiko ne muuttua ruskeiksi ja laajentuneiksi siitä??
Laita kuva tänne?