Tatuoinnit pitäisi laissa kieltää
Vedoten terveydellisiin syihin. Jos ihminen joutuu leikkaukseen, ja avattavassa kohdassa on tatuointi, se on terveysuhka. Siitä voi tulla verenmyrkytys ja ihminen voi menehtyä. Toki se on jokaisen oma asia mitä keholleen tekee, mutta jos ihminen on kykenemätön ymmärtämään omaa parastaan niin minusta vastuu on sillä tatuoinnin tekijällä. Silmämunien tatuoijat ovat myös henkisesti sairaita.
Kommentit (46)
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Se on selkeä terveysriski, mutta se on terveysriski ennen kaikkea meille tervepäisille tatuoimattomille ihmisille, sillä tatuointien näkeminen on niin kauhea kokemus, että se väistämättä sairastuttaa näkijän, niin vastenmielisestä kokemuksesta on kyse näissä iholeimoissa.
Vierailija kirjoitti:
Jes, Kekkoslovakia elää ja voi hyvin. Siitä pidät sinä ja Räsäskä huolta.
En ole aloittaja, enkä todellakaan yhdenkään hihhulin hengenheimolainen ja minusta Päivi on aivan vatipää, mutta silti pidän tatuointeja äärimmäisen vastenmielisen näköisinä ja toivoisin, etten joutuisi niitä missään näkemään.
En niitä tietenkään kieltämäänkään alkaisi, mutta toivon todella, että tuo muoti alkaisi vihdoin jo menemään ohi, sillä tatuoimattomat naiset alkaa käydä vähiin ja niinpä minullakin parisuhdemarkkinoilla ei paljoa tarjontaa enää ole, kun ei sitä tahdo olla muutenkaan. Itselläni siis ainoat kriteerit naiselle on se, että ei leimoja iholla, eikä mitään kumipalloja ihon alla, eli ihan aito luomunainen, muuta en vaadi.
M27
Tataskat on jokaisen oma asia, minun mielestäni ne ovat sika rumia.
En ole yhtään kaunista tatskaa nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnin ottaminen pitäisi johtaa siihen, että tiettyjä sairauksia ei enää voi hoidattaa julkisen terveydenhuollon puolella vaan ne pitää maksaa itse.
Näin tehtäisiin idiotismille edes jonkinlainen omavastuu niin etteivät muut veronmaksajat joudu maksamaan näiden pölvästien toilailuja.
Kannatan idiotismille omaa vastuuta. Ap:lle jos tulee joku mielenterveysongelma, niin itse saa maksaa kulut, koska on idiootti, ei idioottiuden seurauksia saa muilla veronmaksajilla maksattaa.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnin ottaminen pitäisi johtaa siihen, että tiettyjä sairauksia ei enää voi hoidattaa julkisen terveydenhuollon puolella vaan ne pitää maksaa itse.
Näin tehtäisiin idiotismille edes jonkinlainen omavastuu niin etteivät muut veronmaksajat joudu maksamaan näiden pölvästien toilailuja.
Totta kai. Eikö se jo ole niin.
Samaan joukkoon kuuluu hemmot jotka halakisevat kielensä ja sössöttävät ja kuolaavat loppuelämänsä.
Terveydenhuollossa pitäisi olla idio oteille negatiivinen kerroin, oma vastuu suurempi mitä hölmömpi.
Jes, Kekkoslovakia elää ja voi hyvin. Siitä pidät sinä ja Räsäskä huolta.