Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein toisen graduni kännissä parissa päivässä kopsaamalla entisen!!!

Andymccoys
18.08.2019 |

Tein toisen yliopistotutkinnon gradun 2 päivässä kännissä, kopsasin entisen graduni koneelle ja poistin 40 sivua ja muutin otsikoita, meni läpi koska entinen graduni liittyi samaan aiheeseen ja oli 18 vuotta vanha ja sitä ei ollut tietokannoissa

toki olin tehnyt kopioinnin pohjatyön sitä ennen muutamaan kuukautta sitten eli pari viikkoa oli kopsannut sitä tekstiä jo etukäteen

mutta näin sitä mennän yliopistomaailmassa

työtön silti koska ei kiinnosta mikään

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavaa! hienoa!

toinen vinkki eseisiin ylopistolle on 1) kopsaat tiedot wikipediasta ja suomennat ne, sitten laitat samat kirjat lähdeviitteisiin mitä wikipediassa on 2) teet samat esseet hieman eri nimellä eri professorilel varsinkin viertaileville professoreille koska ne ei tuu koskaan tarkistamaan ootko tehnyt saman ennenkin

Vierailija
2/9 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein humalassa väitöskirjani

nyt olen piispana , tai olin en muista oonko enää, en kai

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullua sakkia

Vierailija
4/9 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin kännissä kypsyyskokeeseen. Olin ilmeisesti kirjoittanut jotain vähemmän kypsää, vieläpä 45 asteen kulmassa. Mutta silloin olikin vappuviikko.

Vierailija
5/9 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tassa nahdaan suomalaisen "korkeakoulutuksen" taso. Ei menisi lapi USAssa missa pitaa oikeasti tehda toita arvosanansa eteen.

Vierailija
6/9 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tassa nahdaan suomalaisen "korkeakoulutuksen" taso. Ei menisi lapi USAssa missa pitaa oikeasti tehda toita arvosanansa eteen.

enpä tiedä tuttuni kävi TEFLin kielikoulun Vietnamisdsa ja sai paikan enkun opena, ja sanoi että amerikkalaiset opiskelijat koulutuksessa ei osanneet yhtään kielioppia englannista

no totta tuo toisaalta teen kaverini gradua puhtaaksi tässä aina välillä, tyyppi on yliopistolla tekemässä toista tutkintoa eikä omista tietokonetta, ei osaa Wordia ja on tehnyt lyijykynällä koko gradunsa, lähde vbiitteissä saatta olla pelkkä Wikipedia yms, oon sitten korjaiull.ut sitä aina tässä huvikseen, tekisin sen gradun parissa päivässä jos tulisi ne matskut, tyyppoi ei osaa edes lähettä tiedostoja nettiin yliopisotn sivulle, uskomatonta

Vierailija
7/9 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enpä tiedä tuttuni kävi TEFLin kielikoulun Vietnamisdsa ja sai paikan enkun opena, ja sanoi että amerikkalaiset opiskelijat koulutuksessa ei osanneet yhtään kielioppia englannista

no totta tuo toisaalta teen kaverini gradua puhtaaksi tässä aina välillä, tyyppi on yliopistolla tekemässä toista tutkintoa eikä omista tietokonetta, ei osaa Wordia ja on tehnyt lyijykynällä koko gradunsa, lähde vbiitteissä saatta olla pelkkä Wikipedia yms, oon sitten korjaiull.ut sitä aina tässä huvikseen, tekisin sen gradun parissa päivässä jos tulisi ne matskut, tyyppoi ei osaa edes lähettä tiedostoja nettiin yliopisotn sivulle, uskomatonta

Tuolla kielitaidolla mitä viestissäsi todistat en lähtisi kyllä hirveästi arvostelemaan toisten kieliopin osaamista.

Vierailija
8/9 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt sitä että miksi esim teologisen opiskelijoista ne kaikkein tyhmimmät tollot päätyy kirkkoon johtoasemaan ja piispoiksi ja kirkkoherroiksi?

esim irja askola

Vierailija
9/9 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osasivat kuitenkin puhua sujuvaa englantia? En minakaan suomen kieliopista mitaan tieda mutta verrattuna palstamammojen kirjoituksiin aika hyvin taitaa menna.

Koulussa suomen kielen arvosanani oli 5 kun en tiennyt mitaan puuduttavampaa eika ollut yhtaan kiinnostusta allatiiveihin  eika illatiiveihin. Ainekirjoituksesta sain hyvia arvosanoja.