Lue keskustelun säännöt.
Ex- mieheni vaimo ei anna minun pitää yhteyttä tyttäreeni
18.08.2019 |
Silloin kun tytär on heillä joka toinen viikonloppu. Lapseni on vasta 8 vuotias. Ex-mieheni vaimo ei halua että häiritsen heitä soitollani. Otanko yhteyttä johonkin tahoon?
Kommentit (23)
Luojan kiitos että mies on menneisyydessään tajunnut tehdä lapsen normaalin naisen kanssa.
Meillä kaikki aikuiset ovat kaikkien lasten "vanhempia" ja esim. meidän esikoisemme oli miehen eksällä ja tämän uudella miehellä hoidossa kun lähdin synnyttämään. Ja jos heillä on menoa niin kaikki heidän lapsensa voivat tulla meille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Taitaa AP pommittaa lastansa aika lailla kun katosi kuin pieru saharaan..
Yhtään pienemmälle lapselle ilta-aika on huono soitella, oli lapsi sitten toisella vanhemmallaan tai sitten mummilla/kummilla/missävaan yökylässä. Todella monelle juuri ennen nukkumaanmenoa konkreettinen juttelu sen poissa olevan vanhemman kanssa provosoi vaan voimakkaan ikävän pintaan ja lapsi nukahtaa surkeana sitä vanhempaansa kaivaten. Jos lapsi haluaisi soittaa itse, niin sitten asia tietty vähän eri.
Ainakin oman exän kanssa tehtiin linjaus että itse ei soitella lapselle päin ilta-aikaan jos lapsi on toisella ja samaan tulokseen on tullut pari eroon päätynyttä tuttavaperhettäkin. Miehen exä sitten taas oli raivostuttava kun hän soitti lapselleen aina just silloin kun tiesi että lapsella on iltapuuhat menossa ja oikeen voivotteli että voi kun äitillä on ikävä, onhan sullakin äitiä ikävä, onhan? Voivoi, vielä yksi/kaksi/kuusi yötä niin sitten nähdään. Lapsi sitten järjestään näiden puheluiden jälkeen parkui itsensä uneen kun oli niin äitiä ikävä... Mies alkoi laittaa puhelimet illalla hyvissä ajoin äänettömälle niin loppui ikäväparkumisetkin ja lapsi ihan tyytyväisenä aina petiin. Jotenkin kummasti meilläkin kääntyi sitten niin että MINÄ olen se, joka haluaa estää nuo äidin puhelut ja kontaktit lapsiinsa :D Vaikka meilläkin mies todellakin hoitaa kyllä ihan itse lapseensa liittyvät asiat.
Kai tää on joku itsestään ja omasta äitiydestään epävarma naistyyppi jonka pitää hyökätä sen ex-miehensä nykyisen kimppuun ja näkee ihan omiaan jotain lasten omimista ja asioihin puuttumista siltä uudelta naiselta. Usein nää naiset jotka kääntää kaiken sen "äitipuolen" syyksi vielä tuntuu olevan hirveitä päällepäsmäreitä itse. Ja kaiken olisi mentävä niinkuin he tahtoo niin kai niillä on sitten vaikeeta ymmärtää että ei se exän nykyinen välttämättä ole samanlainen pirttihirmu :D