Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex- mieheni vaimo ei anna minun pitää yhteyttä tyttäreeni

Vierailija
18.08.2019 |

Silloin kun tytär on heillä joka toinen viikonloppu. Lapseni on vasta 8 vuotias. Ex-mieheni vaimo ei halua että häiritsen heitä soitollani. Otanko yhteyttä johonkin tahoon?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sinun pitäisi olla yhteydessä, jos tapaaminen on vain pari päivää? Anna lapsen rauhassa nauttia tapaamisesta ilman, että soittelet ja häiritset. Jos lapsella on asiaa sinulle, hän varmasti kyllä soittaa.

Vierailija
2/23 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi pitää yhteyttä? Anna lapsen olla isällään. Hyvänyön tekstarin voit laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus. Yksi puhelu päivässä sovittuun kellonaikaan 10 minuuttia. Yhteys lastenvalvojaan.

Vierailija
4/23 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen, miksi sinun pitäisi soittaa?

Toisekseen ihmettelen, miten tuollainen voidaan käytännössä kieltää? Kyllähän tuon ikäisellä on jo oma puhelin, eikä häntä vahdita joka minuutti.

Vierailija
5/23 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on oikeus. Yksi puhelu päivässä sovittuun kellonaikaan 10 minuuttia. Yhteys lastenvalvojaan.

Kokemuksesta voin sanoa etta ei toimi. Milta sinusta tuntuisi jos isa soittelisi vahan valia kun lapsi on sinulla? Anna olla.

Vierailija
6/23 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullapa nyt pukkaa näitä ongelmia laidasta laitaan. Ei siinä, mielikuvitusta sulla piisaa näihin juttuihin mutta kun ne on tylsiä.

Vierailija
7/23 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, mitä niin tärkeää asiaa sinulla voi olla tyttärellesi, ettet voi paria päivää odottaa?

Vierailija
8/23 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein oikein soittelet, monta kertaa päivässä? Rasittavaa sellainen. Hyvän yön toivotus illalla on ihan okei, ja saman isä voi tietysti soittaa silloin, kun lapsi on äidin luona.

Vierailija
9/23 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen ex soittelee lapselle jatkuvasti kun hän on meillä (50/50-huoltajuus).

Eipä tuo minua häiritse mutta lasta on alkanut häiritsemään ja valittaa asiasta. Jos lapsi jättää vastaamatta niin alkaa pommittaa miestäni. 

On myös haukkunut minut ihan päin naamaa lapsen seisoessa vieressä koska olin kuulemma estänyt lasta puhumasta hänen kanssaan. Tilanne oli siis sellainen että lapsi oli kanssani ja oli jo aamusta puhunut äitinsä kanssa useampaan otteeseen ja laittanut sitten tietämättäni puhelimensa äänettömälle. Mutta syy oli tietenkin minun. Olin kuulemma kateellinen heidän läheisestä suhteestaan. Jep.

Vierailija
10/23 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut äidit ovat mustasukkaisia lapsistaan ja sen takia pitää jatkuvasti pitää yhteyttä lapseen ettei äiti vain hetkeksikään unohtuisi. Nämä samat tyypit harrastavat usein lapsen syyllistämistä.

Vierailija
11/23 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein soittelet tuon kahden päivän aikana ja miten tuo uusi vaimo sen yhteydenpidon estää?

Vierailija
12/23 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isän luona on joku sellainen asia lapsen hyvinvoinnin kannalta (päihteet, mahdollinen toimintakykyä alentava sairaus tai lääkitys, mahdollinen lapsen lääkityksen laiminlyönti), joka edellyttää soittoa se on ymmärrettävää. Tosin siinäkin pitää olla rajansa. Mutta "ilman syytä" päivittäin ja monta kertaa tapahtuva kuulumisien soittelu ei ole välttämättä lapsellekaan kovin mieluisaa. Ethän kai kouluun soittele päivän aikana kuulumisia? Tai jos lapsi menee vaikka isovanhemmille yökylään, soitteletko sinne?

Vierailija
13/23 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettet itse vain pommita lastasi vähän liikaa?

Jos lapsi ei pääse viettämään isänsä kanssa kuin noin vähän aikaa niin miksi et voi antaa hänen viettää sitä aikaa ilman sinun puheluitasi?

Vierailija
14/23 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista, että äiti ikävöi lasta. Myös mustasukkaisuus tilanteessa on luonnollista.

Vierailija
15/23 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli samanlainen tilanne, yleensä loma-aikoina. Soitin kerran viikossa, mutta sekin oli kuulemma liikaa. Uusi muija yritti muutenkin sotkeutua kaikkiin asioihin ja kontrolloida lasta. Nyt kun lapsi on 12v kieltäytyy menemästä isälleen.

Vierailija
16/23 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vältän kuin ruttoa astumasta miehen exän ja tämän lapsen väliin vaikka lapsi on meillä viikko-viikko-systeemillä. Silti olen jostain syystä syyllinen jos joku ei mene halutusti. Tuo soittelu ja tekstailu on osa sitä. Jos lapsi on esim. jättänyt luurinsa huoneeseensa lataamaan kun syödään on se jostain syystä minun vikani ja minä yritän eristää lasta äidistään.

Sama nainen on muunmuassa viitannut minuun " h* orana". Tämän sain selville kun poika kysyi minulta mitä se tarkoittaa kun äiti oli kutsunut minua sillä nimellä. Ja en todellakaan ollut syynä heidän eroonsa, tapasimme vuosi sen jälkeen kun mieheni oli lähtenyt kävelemään kun oli saanut tietää että ko. nainen oli käynyt työstämässä hänen työkaveriaan. 

Vierailija
17/23 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kerro paljonko sille lapselle soittelet?

Vierailija
18/23 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan luonnollista, että äiti ikävöi lasta. Myös mustasukkaisuus tilanteessa on luonnollista.

Aikuisen pitää silti pystyä käsittelemään nämä tunteet joko yksin tai tarvittaessa ammattiauttajan kanssa, eikä kuormittaa lasta ikävällään ja mustasukkaisuudellaan.

Vierailija
19/23 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa etta ei toimi. Milta sinusta tuntuisi jos isa soittelisi vahan valia kun lapsi on sinulla? Anna olla.

Vähän väliä = yksi puhelu sovittuun aikaan? :D

Vierailija
20/23 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän väliä = yksi puhelu sovittuun aikaan? :D

Tuskin kukaan yhdestä puhelusta lämpeää ja aloittaja ei suostu kertomaan paljonko sille lapselle soittelee.

Lapsi on kuitenkin ilmeisesti vai neljä päivää kuussa isällään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme