Voisitko aloittaa seurustelun työttömän kanssa?
Kommentit (26)
Minä aloin vuosia sitten seurustelemaan työttömän miehen kanssa. Mies sai töitä noin puolen vuoden kuluttua seurustelumme aloittamisen jälkeen, itse olin töissä jo ennen miehen tapaamista. Muutama vuosi takaperin mentiin naimisiinkin ja välillä on ollut työttömyysjaksoja, mutta tällä hetkellä kummallakin on (vakituinen) työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valitse kumppania sillä perusteella, onko hän töissä vai ei. Siihen vaikuttavat ihan muut tekijät.
Juuh... Kummasti se LMS (Looks, Money, Status) kuitenkin sen kumppanin kelpoisuuden aina määrittää
Juuh… Minulla on tarpeeksi hyvät M ja S ihan omasta takaa. Kumppanin kelpoisuuden määrittää PVL (Personality, Values, Lifestyle)
En tietenkään. Seurustelen vain rahan takia niin kuin kunnon naisen kuuluu tehdä.
Vierailija kirjoitti:
En valitse kumppania sillä perusteella, onko hän töissä vai ei. Siihen vaikuttavat ihan muut tekijät.
Samaa mieltä. Seurustelen työttömän kanssa sata kertaa ennen kuin vaikka narsistin kanssa.
Pystyn jos hän tekee elämänsä kanssa jotain ja todella yrittää päästä töihin. Tiedän liikaa tapauksia jotka itkevät kun haluvat töitä, sitten kysyn monta hakemusta laittanut kuukauden aikana. Vastaus on yleensä tasan nolla. M29
Ihme kirjainyhdistelmäfaneja nämä MGTOW, ALFA, BETA, LMS, I. D. I. O. O. T. I. T.