Voisitko aloittaa seurustelun työttömän kanssa?
Kommentit (26)
Elämäntapatyöttömön lusmun kanssa en. Kyllä, jos on aktiivinen työnhakija ja haluaa töihin tai sitten tekee jotai muuta kehittävää. Esimerkiksi jos opiskelee omatoimisesti ja remontoi. Totta kai työtön myös sitten hoitaa kodin. Ruoanlaitot ja siivoukset. Jos olisi lapsia niin nekin.
Pisin suhde oli työttömän kanssa. Loppui kun itse muutti Ruotsiin.
Minua kiinnostaa ihmisen persoona, ajatusmaailma ja ulkonäkö. Ei tittelit tai tilin saldo. Osaan tienata omat rahani itse enkä ole avuton joka tarvitsee miestä lompakoksi.
Kyllä, jos työttömyys ei ole henkilön oma valinta. Eli elämäntapatyötön ei tule kysymykseen, mutta esim. henkilöstövähennysten vuoksi irtisanottu ja sitä kautta työttömäksi joutunut ei ole mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Elämäntapatyöttömön lusmun kanssa en. Kyllä, jos on aktiivinen työnhakija ja haluaa töihin tai sitten tekee jotai muuta kehittävää. Esimerkiksi jos opiskelee omatoimisesti ja remontoi. Totta kai työtön myös sitten hoitaa kodin. Ruoanlaitot ja siivoukset. Jos olisi lapsia niin nekin.
Eli olisit valmis ottamaan miehen joka saa olla työtön kunhan laittaa ruokaa, remontoi, hoitaa kotia ja lapsia jos niitä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olisit valmis ottamaan miehen joka saa olla työtön kunhan laittaa ruokaa, remontoi, hoitaa kotia ja lapsia jos niitä on?
En ole tuo kelle vastasit, mutta ehdottomasti, jos mies on vielä katseenkestävä. Tuohan on yksisarvinen joita ei oikeasta elämästä edes löydy.
Voisin, jos ei ole elämäntapatyötön. Elämäntilanteet vaihtelee eikä ole mitenkään erityistä olla joskus työttömänä.
Ylipäätään se että pitää tällaista kysyä vuonna 2019 osoittaa että AP luulee kaikkien naisten olevan jotain sofiabelorffeja tai marttiinoita joiden pitää parasiitin lailla kytkeä itsensä jonkun miehen pankkitiliin ja vaatia elatusta, kalliita lahjoja ja asuinneliöitä jne.
Suosittelisin seuraavan asian huomioonottamista: Nainen on ihminen joka itkee, nauraa, syö, käy vessassa, hautajaisissa, virastoissa, kaupassa, aivan kuten sinäkin.
Häntä kiinnostaa parisuhdemielessä toisessa ihmisessä eniten se toisen ihmisen mukava seura ja myöhemmin tietenkin fyysisyys. Ei se miten hän pääsee hyötymään siitä toisesta ihmisestä.
Kullankaivajia toki on. En kiistä sitä. Turha vaan yleistää että muka kaikki naiset olisi sellaisia. Ei ole. Ei voisi vähempää kiinnostaa mistä mies saa rahansa tai paljonko sitä on, kunhan minulla on mukavaa tuon miehen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo kelle vastasit, mutta ehdottomasti, jos mies on vielä katseenkestävä. Tuohan on yksisarvinen joita ei oikeasta elämästä edes löydy.
Onhan noita miehiä. Itsekkin olen sellainen. Totuus on että naiset kuitenkin haluaa miehen jolla on tittelit ja isot sosiaalisetverkostot.
Riippuu tilanteesta. Olen itsekin ollut työtön ja jos joku mies olisi silloin sanonut että ei ennen kuin on töitä... no, en ehkä olisi ruvennut. Riippuu ihan tilanteesta! Minkään laiskiaisen kanssa en olisi ruvennut, mutta omasta kokemuksesta tiedän että työttömyys voi HETKELLISESTI yllättää tai napata kenet tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita miehiä. Itsekkin olen sellainen. Totuus on että naiset kuitenkin haluaa miehen jolla on tittelit ja isot sosiaalisetverkostot.
Eivät sinunkaltaiset oikeasti ole mitään "kilttejä tyyppejä jotka on hyviä ruuanlaittajia". Tyhmä ajatusmaailma ja kliseet paistaa joka paikasta läpi ja tuskin myöskään olet hyvässä kunnossa.
Tunnen pilvin pimein hyvännäköisiä, mukavia naisia jotka ovat seurustelleet tai olleet yhden yön jutuissa ihan kaikenlaisten miesten kanssa. Ei siinä ketään kiinnosta mikään virkatitteli.
Vierailija kirjoitti:
En valitse kumppania sillä perusteella, onko hän töissä vai ei. Siihen vaikuttavat ihan muut tekijät.
Juuh... Kummasti se LMS (Looks, Money, Status) kuitenkin sen kumppanin kelpoisuuden aina määrittää
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. Olen itsekin ollut työtön ja jos joku mies olisi silloin sanonut että ei ennen kuin on töitä... no, en ehkä olisi ruvennut. Riippuu ihan tilanteesta! Minkään laiskiaisen kanssa en olisi ruvennut, mutta omasta kokemuksesta tiedän että työttömyys voi HETKELLISESTI yllättää tai napata kenet tahansa.
Jos mies ei suostu viettämään aikaa jonkun kivannäköisen ja mukavanoloisen naisen kanssa "ennenkuin menee töihin", sanoisin että tällä on joku autismikirjon häiriö. Miten se muuttaa sen naisen persoonaa että tämä menee johonkin konttoriin istumaan tai mäkin kassalle naputtelemaan tilauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valitse kumppania sillä perusteella, onko hän töissä vai ei. Siihen vaikuttavat ihan muut tekijät.
Juuh... Kummasti se LMS (Looks, Money, Status) kuitenkin sen kumppanin kelpoisuuden aina määrittää
Mitään hajua ei ole mistä ihmeestä puhut ja miksi puhut englantia, mutta "looks" on se mikä minua kiinnostaa, ja tietenkin se mikä miehen persoona on.
Joku ruma öykkäröivä rikas ukko tai virastopamppu "statuksineen" ei kiinnosta pätkän vertaa.
Olin työtön silloin kun käytin alkoholia.
Se oli valinta, koska olin niin saasta.
Raitistuttuani 12 vuoteen en ole ollut työttömänä päivääkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei suostu viettämään aikaa jonkun kivannäköisen ja mukavanoloisen naisen kanssa "ennenkuin menee töihin", sanoisin että tällä on joku autismikirjon häiriö. Miten se muuttaa sen naisen persoonaa että tämä menee johonkin konttoriin istumaan tai mäkin kassalle naputtelemaan tilauksia?
Vähän äksy vastine sinulla. Onhan sillä paljon väliä miten omaan ylöspitoon suhtautuu. Tarkoitin että jos mies tuntematta minua ja tilannettani lynkkaisi minut heti kyse tuskin olisi kovin suuresta rakkaudesta. Toisaalta en haluaisi kenenkään menevän niin maan madoksi edessäni että maksaisi ihan mitä vain laskuja saadakseen olla kanssani vaikka selvästi käyttäisin tätä vain hyväkseni. Sekään ei vetele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaksi jälkimmäistä määrittelee vain jos haluat joidenkin farttiinoiden ja muiden ilmapallotissi-tyrkkyjen kanssa leikkimään kotia. Täysijärkinen nainen ei sen perusteella valitse.
Ensimmäisestä toki samaa mieltä, aika vaikeaksi menee jos toinen ei miellytä silmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan miehillä on juuri se autistinen ajatusmaailma. He ajattelevat että kunhan vaan itse pääsen Key Account Manageriksi tai Senior Account Consultantiksi niin kaikkia naisia kiinnostaa, vaikka mies itse on kaljuuntunut, persoonaton, ylipainoinen piilomisogynisti.
En tietenkään. Eihän näet sellaisesta kumppanista olisi minulle mitään taloudellista hyötyä ...