Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro kovimmasta viinapäästä mitä tunnet?

Vierailija
18.08.2019 |

Paljonko menee? Mieheni isä juo vapaalla kolme pulloa kossua ja sitten yrittää aina väkivalloin auton rattiin. Siinä on pohjalukemat.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus- vai eurokossu? Käyttääkö suoritukseen aamupäivän vai koko kesäloman?

Vierailija
2/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin viinapää, mutta kovin maksa. Kaverini pystyy vetää useamman tuopin ja muutaman tunnin kuluttua puhaltaa nollat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin viinapää, mutta kovin maksa. Kaverini pystyy vetää useamman tuopin ja muutaman tunnin kuluttua puhaltaa nollat.

Aika epätarkat tiedot annoit. Vaikea arvioida tyypin maksaa tuolta pohjalta.

Itsekin voin juoda muutamia tuoppeja ja jonain myöhempänä ajanhetkenä olen taas selvinnyt.

Vierailija
4/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin voin juoda muutamia tuoppeja ja jonain myöhempänä ajanhetkenä olen taas selvinnyt.

Kännissä olet kuin käki. Etkä saa ajaa. Ja muka nollat.

Vierailija
5/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännissä olet kuin käki. Etkä saa ajaa. Ja muka nollat.

Ai vielä tarkemmin määrittelemättömänä myöhempänä ajanhetkenä? Voihan siinä niinkin käydä, jos oikein ränniä pukkaa. 😂

Vierailija
6/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkisisäni pystyy juomaan kossupullon, eikä sitä edes huomaa käytöksessä, kaljaa pystyy vetämään litrakaupalla humaltumatta.

Viiden promillen kännissä hän vaikutti jo vähän hiprakkaiselta, kun muutama vuosi sitten joutui puhallutetuksi.

Vierailija
7/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina koon mukaan. Sellanen kuusimetrinen kaveri voisi varmaan juoda ämpärillisen kossua siinä missä meikämanne olis tajuttomassa kunnossa jo yhdestä pullosta...

Vierailija
8/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaaduin kännissä laiturilta pää edellä kaverin soutuveneeseen, eikä tullut edes verta.

Vierailija
9/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIttari rikki tai patterit loppu?

Vierailija
10/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIttari rikki tai patterit loppu?

Tiedän samanlaisen tapauksen. Joillain vaan palaa nopeimmin. Poliisi puhallutti asemalla, joten mittari tuskin rikki. Itse en saanut edes puhaltaa vaikka juotiin samaan tahtiin.

Vierailija
11/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

62 rockwellin asteikolla. Se on kova se.

Vierailija
12/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin viinapää on niillä, jotka ei juo alkoa pisaraakaan. Ihailtavaa mielenlujuutta.