Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia kiihotan miehiä niin paljon?

Vierailija
18.08.2019 |

Olen omasta mielestäni ihan tavallinen. Normaalipainoinen, enemmän pyöreä kuin hoikka, painoindeksi 22.
Puolipitkät vaaleat hiukset ja söpöt kasvot, mutta ei mitenkään erityisen kauniit. Aika tavalliset.

Miesystäväni sanoo, ettei ole koskaan kiihottunut kenestäkään muusta yhtä paljon kuin minusta. Samaa sanoi myös ex-miesystäväni. Ja tällaisia saman tyylisiä juttuja olen kuullut muualtakin.

Minkä takia jotkut naiset kiihottavat erityisesti, vaikkei he eivät ole ulkonälööisesti mitään erikoisia?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yhtäkkiä tokaisi, että olen kiimaisin nainen, jonka on ikinä tavannut"

"Erään instrumentin opettaja ei voinut siitä syystä enää opettaa minua. Autokoulun opettaja joutui ristimään jalat autossa kun opetti minua.."

"Jouduin jättämään erään kurssin opiskeluaikana kesken, koska miesopettaja kiihottui minusta liikaa."

-Hauska lukea että jotkut oikeasti uskovat itsestään tällaista tuubaa.

Vierailija
42/44 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hedelmällinen siitoslehmä.

Eiköhän hedelmällisyys ole ollut yksi suurimmista kriteereistä kumppanin vapaassa valinnassa kautta aikojen. Anorektisen laihat naiset eivät oikein istu tähän muottiin.

Samaa katsotaan myös miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"yhtäkkiä tokaisi, että olen kiimaisin nainen, jonka on ikinä tavannut"

"Erään instrumentin opettaja ei voinut siitä syystä enää opettaa minua. Autokoulun opettaja joutui ristimään jalat autossa kun opetti minua.."

"Jouduin jättämään erään kurssin opiskeluaikana kesken, koska miesopettaja kiihottui minusta liikaa."

-Hauska lukea että jotkut oikeasti uskovat itsestään tällaista tuubaa.

Tuo hullu panomies oli oksettava. Saman iltana kävi panemassa yhtä naista ensin baarin vessassa, sitten myöhemmin saman naisen kanssa pakettiautossa, joka oli parkkeerattu kadulle. Kuulemma koko auto oli heilunut, kun oli kunnolla ryskytetty. Ihmisiä oli pysähtynyt viheltämään ja huutelemaan auton viereen.

Tämä nainen kehtasi vielä myöhemmin sanoa, että voisin "lainata" tätä "hänen" miestään, hän ei yhtään pahastuisi. Kuulemma kovin kestävä kaveri. Ilmeisesti sen takia tämä kaveri sitten lähestyi minua. Käytti varmaan huumeitakin, oli niin sekaisin.

Vierailija
44/44 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmissäni tämä itseään ylentävä "ihmettely" tekee aloittajasta epäkunnostavan vaikka muuten saattaisikin olla kiihottava nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan