Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu surullinen Mika Häkkisen puolesta?

Vierailija
24.07.2008 |

Minusta tuntuu, että miestä viedään tässä kuin litran mittaa - ei Marketa *Mikaa* rakasta, vaan hänen *lompakkoaan*. Mutta miksi Mika ei tajua sitä? Vai eikö miehille ns. oikea, rehellinen rakkaus olekaan tärkeää? Että maksettu rakkaus on ihan yhtä tyydyttävää kuin todellinen, pyyteetön, taka-ajatukseton ja vilpitön rakkaus? Eikö miestä haittaa se, että esim. onnettomuuden tai vararikon jälkeen se "hyvien aikojen nainen" ei olekaan enää siinä rinnalla? Mua niin harmittaa, kun taas näyttää paha voittavan hyvän. :/

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti Ranskan kartanonkin vasta sen jälkeen.

Vierailija
22/28 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika petti Erjaa viime kesästä alkaen. Nöyryytti tätä ja lapsiaan vaihtamalla Erjan strippariin. Nöyryytti lisää pakottamalla Erjan tapaamaan Marketan yllättäen lentoasemalla. Nöyryyttää yhä lässyttämällä lehdissä, kuinka onnellinen on tämän uuden, ihmeellisen rakkautensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen

Vierailija
24/28 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 10:42"]

Minä olen

[/quote]

Miksi nostelet koko ajan jotain vuosia wanhoja ketjuja?

Vierailija
25/28 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikan ensimmäinen vaimohan oli oikea rahanperässäjuoksija. Yritti lentoemona iskeä kaikkea mikä liikkui ja jolla oli paksu lompakko. Tarjosi itseään jokaiselle kuten eim Renny Harlinille jne jne jne jne. Varasti Mikan parhaat vuodet ja siitä olen tosi surullinen. Nyt on sentään naisen näköinen nainen eikä noita-akka vaikka rahan perässä varmaan nykyinenkin juoksi.

Vierailija
26/28 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:01"]

Mikan ensimmäinen vaimohan oli oikea rahanperässäjuoksija. Yritti lentoemona iskeä kaikkea mikä liikkui ja jolla oli paksu lompakko. Tarjosi itseään jokaiselle kuten eim Renny Harlinille jne jne jne jne. Varasti Mikan parhaat vuodet ja siitä olen tosi surullinen. Nyt on sentään naisen näköinen nainen eikä noita-akka vaikka rahan perässä varmaan nykyinenkin juoksi.

[/quote]

taisi tosin olla matkaopas, mutta Erja oli kyllä oikea kivisydän. Hyvä, että Mika pääsi siitä eroon.

Vierailija
27/28 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustakaa pois, että olette vain kateellisia Häkkisen kumppanille, ei sen enempää. Monacon lain mukaan aviovaimolla ei ole erotessa oikeutta miehensä omaisuuteen.

Mika Salo sentään älysi ottaa heti aluksi ulkomaisen vaimon niin ei tarvitse vaihtaa. Noriko muuten puhuu nykyään hienosti suomea ja on sitä paitsi kaunis nainen. :)

Peukkuja molemmille perheille!

Vierailija
28/28 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:22"]Tunnustakaa pois, että olette vain kateellisia Häkkisen kumppanille, ei sen enempää. Monacon lain mukaan aviovaimolla ei ole erotessa oikeutta miehensä omaisuuteen.

Mika Salo sentään älysi ottaa heti aluksi ulkomaisen vaimon niin ei tarvitse vaihtaa. Noriko muuten puhuu nykyään hienosti suomea ja on sitä paitsi kaunis nainen. :)

Peukkuja molemmille perheille!
[/quote]
Ei taida Mikalla ja Norikolla ruusuisesti mennä. Ainakaan uutisten perusteella.
http://m.iltalehti.fi/viihde/2015032119398620_vi.shtml

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme