Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon vanhemman miehen kanssa pystyisitte alkaa seurustelemaan?

Vierailija
18.08.2019 |

Minä voisin seurustella n. 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. 30 vuotta vanhempi on jo liikaa. N39

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

enintään 15v. vanhemman

Vierailija
2/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 v on ehdoton maksimi.

Vierailija
4/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin että ongelma on ennemminkin sukupuolessa kuin iässä.

Vierailija
5/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tarkkaa rajaa en ole määritellyt mutta yli 20 vuoden ikäero alkaisi kuulostaa jo todella suurelta. En usko että kovin helposti kiinnostuisin niin paljon vanhemmasta.

Vierailija
6/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan n. 5 vuotta. Deittipalveluita selatessa on huomannut, että mitä enemmän yli 40 vuotiaita miehet on, sitä enemmän alkavat muistuttaa pappoja. Siellä on kalapuikkoviiksiä ja spede-tukkia pilvin pimein, tuntuu etteivät edes yritä.

N37

Vierailija
7/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v vanhempaan olen joskus ollut ihastunut, mutten tehnyt asialle mitään. Yli 15v ikäero kyllä mietityttäisi aika paljon.

Vierailija
8/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen puolisoni on 8.5 vuotta vanhempi enkä voisi kuvitella, että häntä vanhemman miehen kanssa enää yrittäisin, jos tämä suhde päättyy. Tässäkin ikäerossa on ollut omat ongelmansa.

Vierailija
9/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari-kolme vuotta. Ehdottomasti alle 40. Ja itseäni nuorempi aina parempi. N36

Vierailija
10/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan pari vuotta, mieluummin kuitenkin omanikäinen tai nuorempi.

Vierailija
11/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42. Kuusikymppinen  mies maksimi.

Vierailija
12/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt seurustelemaan mutta on hieman pervo olo joten vois jotain pappaa kyllä koittaa edes kerran elämässään.  Kunhan on isomahainen ja ruma, haluan maksimoida kokemukseni. Jotain mitä hävetä salaa koko lopun ikänsä.

Vierailija
13/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä korkeintaan 10v.. ei kyllä mielellään niin paljon vanhempi. Jos olisi niin silloin pitäisi kyllä olla kaikki kohdillaan eli ei mitään lapsia tai ongelmia entisistä suhteista eikä kaljuuntumisia.

Vierailija
14/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen 23 vuotta vanhemman kanssa. Eipä sitä olisi nuorempana uskonut, että voisi 36 - vuotiaana ihastua 59 - vuotiaaseen mieheen. Olin 38 v, kun tunteet julki ja seurustelu alkoi. Nyt se olemme 40v ja 63v.

Vierailija
15/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatustasolla max 10 vuotta vanhemman kanssa. Olen 25v ja haluan vielä naimisiin ja lapsia. Avomieheni on 28v ja just sopivan ikänen.

Vierailija
16/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet ap?

Junaa meni jo. Jos on akaton 60 v pönäkkä ukonrähjä niin siinä luonto on jo ilmoittanut että et sovellu parisuhteeseen. Turhaa sinä nuorista haaveilet. Et kuitenkaan saa siksi oletkin edelleen yksin.

Vierailija
17/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei se ikä ole kuin enemmän ja vähemmän suuntaa antava numero. On jotenkin kovin yksinkertaistavaa ja helppoa sanao, että joo en seurustelisi itseäni n-n vuotta vanhemman kanssa. Jos toinen ei vaikuta "omalta" niin ei hän muutu yhtään ihastuttavammaksi sillä, että olisi syntynyt vaikka samana päivänä kuin minä tai xx. vuotta minun jälkeeni. Mutta joo. En usko ihastuvani saati rakastuvani isääni tai äitiäni vanhempiin e. minua yli 29 (tai 32) vuotta vanhempiin. Mutta vannomatta paras.

Ohis. Olen tavannut Jenni Haukion ex-mies ystävän. - Jos tuolloin olisin ennustanut, että heillä päättyy suhde ja ja joitain vuosia myöhemmin Haukio ihastuu ja rakastuu vielä joku päivä itseään yli 25 vuotta vanhempaan tupakoivaan leskimieheen, niin luulen, ettei kukaan olsi uskonut minua.

Vierailija
18/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkö teillä vain ratkaisee? Eikö luonne yhtään ?

Vierailija
19/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42. Kuusikymppinen  mies maksimi.

Olen saman ikäinen ja 50-vuotias on ihan maksimi ja silloin miehen pitää olla aidosti ikäistään nuorekkaampi eli todella hyvässä kunnossa. Eikä saa tosiaan käyttää teinivaatteita.

Itselleni sopii parhaiten että mies on suht saman ikäinen, pari vuotta nuorempi on vielä ok mutta ei sen enempää siihenkään suuntaan.

N42

Vierailija
20/64 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäkö teillä vain ratkaisee? Eikö luonne yhtään ?

Ratkaisee toki luonnekin, mutta jos toinen on huomattavan paljon vanhempi, niin kyllä se herkästi vaikuttaa kokonaisuuteen. Voi nähdä ystävänä, mukavana persoonana jne, muttei välttämättä kumppanina. Vaikuttaahan elintavatkin usein, liikunnallinen ei sohvaperunaan herkästi ihastu. Miksei ikä sitten voisi vaikuttaa, varsinkin jos sitä ikäeroa on paljon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi