Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pirkan tamponit "liukuu pois" vaika eivät ole edes kunnolla täynnä. Siitä kokemuksia mahdollisesti muillakin merkeillä?

Vierailija
18.08.2019 |

Hei! Käytän vuodonnviimeisinä pöivinä, sekä öisin siteitä. Olen kuitenkin ajatellut kun nämä tamponit, sekä siteet joita on viellä kaapissa, ja loppuvat että siirtyisin kuukupin käyttöön ja varoiksi pitäisin öisin pikkuhousujen suojia. Mennään kuitenkin tästä asiaan, mutta tuossa oli nyt jotain vähän aluksi. Elikkäs, tuossa pari kk sitten ostin 32 kpl tamponin paketin lähi-kaupasta, ja sellaisia mitkä eivät ole sellaisia missä olisi asetin. Mun mielestä on kivempi, ja helppo itellä ainakin laittaa sormin tamponi emättimeen. Kaikki menee hyvin, mutta sitten kun se alkaa täyttymään niin se alkaa valumaan alaspäin. En viittisi nyt kaikkia tamponeita heittää roskiin, vaikka maksoivatkin n. 3-5e. Hyvin oon pärjänny, mut välillä kun käyn vessassa saan työntää takaisin ylös päin että se pysyisi siellä. Minulla on siis runsaat menkat, ja käytän super:ia. En ole harrastanut kenenkään kanssa seksiä tai itsetyydytystä, ja olen 14v. Eli ei luulisi, että se olisi löysäkään. Voiko siis tamponien käytön aikana ruveta se juttu missä tamponi on, niin jotenkin löystymään tms? En osaa selittää, mutta toivottavasti ymmärrätte. Harjoittelu tuntui aluksi ikävältä, ja tuntui hyvin esim. Kävellessä, ja istumaan ja nousemisen yhteydessä, mutta nyt olen ruvennut löytämään sen ns. Oikean paikan sille. Siis ei sillä että oisin eripaikkaan sen lykänny, vaa ihan emättimeen mutta oikeaan asentoon siis. Olen vissiin laittanut liian suoraan tai jotain, minkä takia tuntunutikävältä ja sattunut viakka olin alussa myös rentoutunut. Mutta jos kuitenkin joskus ostan vielä tamponeja, mitkä ovat hyviä ja jotka eivät liukuisi pois? Jossain kohtia ja liian myöhään kun olin jo noita ostanut, kuin jonkun vanhan keskustelun täältä missä joku puhui samantapaisesta tilanteesta nöiden saman merkkisten kanssa.
Ja mieluiten sit jotain suht edullisia joita saa iha melkee joka kaupasta ettei tarvii kauas lähtee hakee sitte, ja mieluiten sellaisia missä ei ole asetinta.

Kiitos etukäteen vastauksista!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin todennäköisesti se ei valu vaan laajenee pituussuunnassa kuten se on suunniteltu tekemään. Tai sitten se on jo täynnä ja sinä vaan kuvittelet ettei vielä ole, ei sen kuulu olla verestä punainen ollakseen täynnä. 

Vierailija
22/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro, 21, oliks ihan välttämätöntä tulla kertoo? Miehet, te voitte pysyä tästä keskustekusta kaukana ku ei teil varmaa oo naisen värkkiä.

Nro, 22, joo mutta mä käytän nyt nä loputki siteet ja tamponit ensin kaapista, että ei tarvii hävittää pakkauksisa olevia. Ja kun toi kuukuppi on mul vasta hommattu, et en oo kauheesti ehtinyt käyttää. Anteenia en viitsi kokonaa ottaa pois, mut ihan hieman se ku tuli hommattuu nii valmiiks pikkase lyhensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro, 24, no en usko et mul on mikää laskeuma ja oonhan sentään vasta 14v, nii ehtiihä seki viel kehittyy. Ku kust tuntuu niiku et se on tiukka, mut sit löydältä taas ku tamponin laittaa sinne... mun on hanala selittää, ku ei olla täs naamatusten puhumas asiasta. Ja en oo sillee ehtiny kuukuppia käyttää, mut oon pari kertaa nii kyl siis se pysyy todella hyvin sisällä. Ehkä noi tamponit ei vaan mulle sovi, tai johtuu siit ku rupesin heti käyttäö näit super-tamponei.

Nro, 25, no joo, aika hyvin se täyttyy jo 2h, mut se oikeest laskeutuu alaspäin tosi ärsyttävästi. Koita siinä menmä esim. Bussilla olla liikkeellä missään, ku pelkää et se tosiaa tulee ulos, ja yks side tai tamponi mukana ja oot monta tuntii liikkeellä.

Vierailija
24/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin lueskelemaan ja huomasin, että sinä mainitsitkin hankkineesi kuukupin. Hieno juttu. Minä olisin säästänyt elämäni aikana reilusti yli kaksituhatta euroa, jos olisin löytänyt kupin ennen kuin täytin viisikymmentä vuotta.

Minulle sopivat vain lyhyet tamponit ja kuukuppi, josta antenni on kokonaan leikattu pois. Asettaminen ja poistaminen oli ensin, välillä, hankalaa, mutta kun itse käytön aikana ei tuntunut mitään, jaksoin harjoitella. Se todellakin kannatti.

t. 4 & 14

Vierailija
25/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on trolli, ap ei ole oikeasti 14v, kirjoitustyyli paljastaa feikiksi. Hehe.

Vierailija
26/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on trolli, ap ei ole oikeasti 14v, kirjoitustyyli paljastaa feikiksi. Hehe.

Mitä haittaisi, jos ap olisikin trolli? Jos hän on neljätoistavuotias poika tai viisikymppinen mies, joka haluaa tietää perusasioita tamponeista, näinhän sitä tietoa löytyy. Trollin ei luulisi saavan kauheasti iloa tällaisesta ketjusta.

Haittaa ei siis ole ollenkaan, mutta joku muukin kuin ap saattaa hyötyä tässä nähdyistä mielipiteistä. Ei ollenkaan huono juttu.

Vierailija
27/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä nyt itse taidat olla trolli, koska kommentoit samantapaisella tavalla monelle muullekkin.

Vierailija
28/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP olet 14, niin vanhempiesi pitäisi ostaa sinulle nämä tarvikkeet, ettei sinun tarvitse ostaa pakosti halvinta mahdollista.

Vierailija
29/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkan pimponit

Vierailija
30/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos AP olet 14, niin vanhempiesi pitäisi ostaa sinulle nämä tarvikkeet, ettei sinun tarvitse ostaa pakosti halvinta mahdollista.

Mähän kerroin olevani 14v, enkä ole snaonut että itse olen pakosti hommannut tarvikkeet? Tottakai vanhempani hankkii mulle tarvikkeet, kun olen ala-ikäinen. Sitä paitsi olemme köyhä yh-perhe, nii ei kauheen kalliita oo varaa ostaa ja täält lähimmästä kaupasta saa sen halvimmat 32kpl tamponia yhdes paketis n. 3e. Ja kuukupin, siteet vanhempi iha hommannu, ja its eolen satunnaisesti ihan vapaaehtoisesti ostanut siteitä.

Vierailija
31/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni tamponi.

Vierailija
32/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne tamponit ainakaan minulla liu'u pois! Vuodon seassa olevat limakalvon riekaleet kylläkin liukuvat pois Pirkka-tamponin ohi. Lisäksi Pirkka-tamponit ovat liian pitkiä, niin että alaosa jää liian alas ja silloin sen tuntee, että sisällä on jotain.

Vierailija
33/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu itsekin suosittelen ob:n tamponeja, maksaa sen 2-3e muistaakseeni. Ei ole koskaan tarvinnut noiden kanssa kärsiä ohivuodosta tai epämukavuudesta.

Vierailija
34/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole kokemusta tuollaisesta, että tamponi ei pysyisi paikallaan. Olen käyttänyt tamponeja vuodesta 1995.

Vierailija
35/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Rainbown. Muistaakseni suht lähellä OB:ta.

Vierailija
36/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kun käy vessassa tulee samalla pusertaneeksi sitä tamponiakin lantionpohjalihaksilla ulos.

Vierailija
37/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita o.b.- tamponeita myydään myös säästöpakkauksissa esim. Prismassa ja muuallakin 56-48 kpl normal ja super tamponeita, ja hinta suhteessa paljon edullisempi, mikäli tuotteen valinta tästä kiinni. Itsellä toimii o.b. : n tavoin hyvin myös Libresse.

Vierailija
38/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu

M28

Vierailija
39/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin ensin niitä lyhyitä vain paksuussuunnassa laajenevia sormin laitettavia tamponeja tyytyväisenä vuosikausia. Sitten löysin kuukupin, se oli paras! Kunnes toisen raskauden jälkeen jäi kai jotain laskeumaa tms, kuukuppia ei pysty pitämään, eikä tamponeja. Tunkevat itsestään ulos ja sattuvat koko ajan. Sitten älysin kokeilla asettimellista pitkänmallista tamponia - se toimii! Se ilmeisesti asettuu nyt paremmin uudelleenmuotoiltuun värkkiini :)

Vierailija
40/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voisi häipyä ketjusta, ELLEI teillä ole oikeasti jotain fiksua sanottavaa aiheesta tamponit.