Naurattaa siivoojille nyrpistelevät merkonomimammat :D
Toimistosiivouksia tehdessä olen havainnut ilmiön. Hassuinta tässä on, että olemme työparini kanssa näitä nyrpistelijöitä korkeammin koulutettuja, mutta teemme sivutyönä siivouskeikkoja.
Kommentit (50)
Jaa. Jos itsetuntosi on kerran niin hyvä, niin miksi vaivaat sillä mieltäsi, saati kirjoitat tänne. MIksi teet sivutyönä siivousta, saanko olla utelias?
Kuvittelet turhaan heidän nyrpistelevän sinulle, se työn keskeytyminen siinä saa nyrpistelemään. Miksi tuot omaa "paremmuuttasi" tässä esiin, samalla kun arvostelet muita samasta?
Ai jaa, tää olikin taas vaan joku naisten mollaamisaloitus.
Koska on niin suuret kulut, ettei rahat riitä muuten. En jaksaisi tehdä kahta toimistotyötä, sillä istumatyö uuvuttaa enemmän.
No minä en ainakaan nyrpistele sinulle. Moikkaan iloisesti ja vaihan pari sanaa. Arvostan siivoojan työtä todella paljon. On mukavaa, kun pidät paikat siisteinä.
Ps: oletko siis korkeakoulutettu?
Kai muistatte siivotesssanne isoon ääneen kailottaa akateemisuuttanne?
Pidäthän sinäkin itseäsi parempana koulutuksesi takia, eli olet yhtä lailla nyrpistelijä kuin nämä arvostelemasi henkilötkin.
Huomasin saman, kun aikoinaan tein siivoustyötä. Suurin osa antoi siivoojan tehdä työnsä rauhassa, mutta aina oli joku pikkupomo joka ei esim. halunnut väistyä. Johtajat käyttäytyi järjestään asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan noita "parempia" ihmisiä näkee.
No ei kyllä tee.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman, kun aikoinaan tein siivoustyötä. Suurin osa antoi siivoojan tehdä työnsä rauhassa, mutta aina oli joku pikkupomo joka ei esim. halunnut väistyä. Johtajat käyttäytyi järjestään asiallisesti.
Itse olen huomannut saman, vaikka en siis itse ole ollut siivojana. Pikkupomot juurikin pahimpia.
Ap perustelee asiansa liian hyvin ollakseen nainen.
Niin tuttua! Siivosin löytötavaratalossa, ja voi miten alhainen mato mä olin siellä myyjien keskellä... Vietin välivuotta lukion jälkeen. Olin varmaan pelkällä yo-todistuksella koulutetumpi kuin monet siellä.
Toimistosiivouksia tehdessä toimistotyöntekijät olivat aina todella ystävällisiä ja tunsin, että työtäni arvostettiin. Samaten kotisiivouksia tehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Sillä pikkupomolla voi olla ihan v*tun kiire, kun johtaja on pyytänyt muutaman sekunnin varoitusajalla jälleen jonkun katsauksen. Meillä johtajat istuvat harvoin omassa huoneessaan, ovat joko kokouksissa tai työmatkoilla.
Katsos kun nuo merkonomit ovat käyneet mielestään paljonkin koulua (enemmänkö kuin sinä?) ja päässeet siisteihin sisätöihin. Kuuluvat lähinnä kaulusköyhälistöön, joiden ei kannattaisi halveksia niitä, jotka heidän sotkunsa siivoavat. Ensi viikolla he itse ovat saattaneet joutua luutun varteen. Mitenköhän silloin suu pannaan?
Ap miksi joudut tekemään kahta työtä? Vai eikö koulutuksesi ole työllistänyt sinua?
Itse olin siivoamassa vuoden vanhusten palvelutalossa, jossa lähihoitajat nyrpisteli ja ilmeisesti olin heihin verrattuna heidän mielestään jotenkin alempiarvoinen. Nyt olen itse sairaanhoitaja ja todellakin arvostan siivoojien työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä pikkupomolla voi olla ihan v*tun kiire, kun johtaja on pyytänyt muutaman sekunnin varoitusajalla jälleen jonkun katsauksen. Meillä johtajat istuvat harvoin omassa huoneessaan, ovat joko kokouksissa tai työmatkoilla.
Itse en häiritse, jätän siivoamatta sillä kertaa sen työpisteen, jos ei ehdi väistämään.
Mä olen koulutukseltani merkonomi, mutta työskentelen silti siivoojana. Syy: en ikinä saanut oman alan töitä, lähdin siivoamaan ja jäin alalle saatuani hyvää palautetta. Nyrpistelkää vaan, mutta mieluummin siivoan kuin olen työttömänä :D
Miksi kukaan ihminen nyrpistelee nokkaansa muille? Nyrpistelen itsekin vaikka mitään ole.
Ainahan noita "parempia" ihmisiä näkee.