Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa siivoojille nyrpistelevät merkonomimammat :D

Vierailija
18.08.2019 |

Toimistosiivouksia tehdessä olen havainnut ilmiön. Hassuinta tässä on, että olemme työparini kanssa näitä nyrpistelijöitä korkeammin koulutettuja, mutta teemme sivutyönä siivouskeikkoja.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan noita "parempia" ihmisiä näkee.

Vierailija
2/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Jos itsetuntosi on kerran niin hyvä, niin miksi vaivaat sillä mieltäsi, saati kirjoitat tänne. MIksi teet sivutyönä siivousta, saanko olla utelias?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet turhaan heidän nyrpistelevän sinulle, se työn keskeytyminen siinä saa nyrpistelemään. Miksi tuot omaa "paremmuuttasi" tässä esiin, samalla kun arvostelet muita samasta?

Vierailija
4/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, tää olikin taas vaan joku naisten mollaamisaloitus. 

Vierailija
5/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on niin suuret kulut, ettei rahat riitä muuten. En jaksaisi tehdä kahta toimistotyötä, sillä istumatyö uuvuttaa enemmän.

Vierailija
6/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ainakaan nyrpistele sinulle. Moikkaan iloisesti ja vaihan pari sanaa. Arvostan siivoojan työtä todella paljon. On mukavaa, kun pidät paikat siisteinä.

Ps: oletko siis korkeakoulutettu?

Vierailija
7/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistatte siivotesssanne isoon ääneen kailottaa akateemisuuttanne?

Vierailija
8/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidäthän sinäkin itseäsi parempana koulutuksesi takia, eli olet yhtä lailla nyrpistelijä kuin nämä arvostelemasi henkilötkin.

Vierailija
9/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman, kun aikoinaan tein siivoustyötä. Suurin osa antoi siivoojan tehdä työnsä rauhassa, mutta aina oli joku pikkupomo joka ei esim. halunnut väistyä. Johtajat käyttäytyi järjestään asiallisesti.

Vierailija
10/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan noita "parempia" ihmisiä näkee.

No ei kyllä tee.

Vierailija
11/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman, kun aikoinaan tein siivoustyötä. Suurin osa antoi siivoojan tehdä työnsä rauhassa, mutta aina oli joku pikkupomo joka ei esim. halunnut väistyä. Johtajat käyttäytyi järjestään asiallisesti.

Itse olen huomannut saman, vaikka en siis itse ole ollut siivojana. Pikkupomot juurikin pahimpia.

Vierailija
12/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap perustelee asiansa liian hyvin ollakseen nainen.

Vierailija
13/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua! Siivosin löytötavaratalossa, ja voi miten alhainen mato mä olin siellä myyjien keskellä... Vietin välivuotta lukion jälkeen. Olin varmaan pelkällä yo-todistuksella koulutetumpi kuin monet siellä.

Toimistosiivouksia tehdessä toimistotyöntekijät olivat aina todella ystävällisiä ja tunsin, että työtäni arvostettiin. Samaten kotisiivouksia tehdessä.

Vierailija
14/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä pikkupomolla voi olla ihan v*tun kiire, kun johtaja on pyytänyt muutaman sekunnin varoitusajalla jälleen jonkun katsauksen. Meillä johtajat istuvat harvoin omassa huoneessaan, ovat joko kokouksissa tai työmatkoilla.

Vierailija
15/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun nuo merkonomit ovat käyneet mielestään paljonkin koulua (enemmänkö kuin sinä?) ja päässeet siisteihin sisätöihin. Kuuluvat lähinnä kaulusköyhälistöön, joiden ei kannattaisi halveksia niitä, jotka heidän sotkunsa siivoavat. Ensi viikolla he itse ovat saattaneet joutua luutun varteen. Mitenköhän silloin suu pannaan?

Vierailija
16/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi joudut tekemään kahta työtä? Vai eikö koulutuksesi ole työllistänyt sinua?

Vierailija
17/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin siivoamassa vuoden vanhusten palvelutalossa, jossa lähihoitajat nyrpisteli ja ilmeisesti olin heihin verrattuna heidän mielestään jotenkin alempiarvoinen. Nyt olen itse sairaanhoitaja ja todellakin arvostan siivoojien työtä.

Vierailija
18/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä pikkupomolla voi olla ihan v*tun kiire, kun johtaja on pyytänyt muutaman sekunnin varoitusajalla jälleen jonkun katsauksen. Meillä johtajat istuvat harvoin omassa huoneessaan, ovat joko kokouksissa tai työmatkoilla.

Itse en häiritse, jätän siivoamatta sillä kertaa sen työpisteen, jos ei ehdi väistämään.

Vierailija
19/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen koulutukseltani merkonomi, mutta työskentelen silti siivoojana. Syy: en ikinä saanut oman alan töitä, lähdin siivoamaan ja jäin alalle saatuani hyvää palautetta. Nyrpistelkää vaan, mutta mieluummin siivoan kuin olen työttömänä :D

Vierailija
20/50 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ihminen nyrpistelee nokkaansa muille? Nyrpistelen itsekin vaikka mitään ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi