Esimerkkejä miehistä jotka ovat naisten mielestä taviksia?
Antakaa nyt naiset esimerkkejä miehistä jotka ovat mielestänne keskivertoja eli paremman näköisiä kuin suunnilleen puolet miehistä.
Kommentit (45)
Ihan kun naiset olisivat heterogeeninen joukko?
Keskiverto = paremman näköinen kuin puolet miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta miljoonaa nimeä pitää olla, että uskot?
Parikymmentä esimerkkiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun naiset olisivat heterogeeninen joukko?
Laita vaan esimerkki miehestä joka on ihan vaan omasta mielestä keskiverto. Ei nyt.luulisi olevan vaikeata.
Ap
Ai että ihan kaikista miehistä katsottuna?
Vierailija kirjoitti:
Joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymmentä esimerkkiä riittää.
Ei ole riittänyt koskaan ennenkään satojen ketjujen historiassa. Ole rehellinen: mikään määrä ei riitä sinullinen. Kunhan melskaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo
Ympärin maailmaa on niin paljon eri näköisiä miehiä että mahdoton sanoa kuka on keskimääräinen. Tavallisesta suomalaisestakin miehestä on tuhansia eri variaatioita ettei yksi kuva riitä.
Minä olen palstan innoittamana välillä katsellut ruuhka-aikaan marketissa liikkuvia miehiä sillä silmällä ja lähes kaikki ovat ihan kivan näköisiä. Melkein jokaisella on ulkonäössä joku juttu, joka miellyttää omaa silmää. Jostain syystä työkamppeissa liikkuvat miehet näyttävät kuumilta.
Tavikseus riippuu pelkästään ulkonäöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Näin on.
Haet siis mediaanimiestä, et keskiarvoisesti tavista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo
Ympärin maailmaa on niin paljon eri näköisiä miehiä että mahdoton sanoa kuka on keskimääräinen. Tavallisesta suomalaisestakin miehestä on tuhansia eri variaatioita ettei yksi kuva riitä.
Laita sitten monta esimerkkiä tavis suomimiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Näin on.
Haet siis mediaanimiestä, et keskiarvoisesti tavista?
Joo
Vierailija kirjoitti:
Minä olen palstan innoittamana välillä katsellut ruuhka-aikaan marketissa liikkuvia miehiä sillä silmällä ja lähes kaikki ovat ihan kivan näköisiä. Melkein jokaisella on ulkonäössä joku juttu, joka miellyttää omaa silmää. Jostain syystä työkamppeissa liikkuvat miehet näyttävät kuumilta.
Onks ne sellaisia sulle kelpaa kivan näköisiä vai varmaan ne jollekin kaverille kelpaavat?
Sauli Niinistö, Antti Rinne, Juha Sipilä ja Jussi Halla-aho ovat mun mielestä niin keskivertosuomalaismiehiä kun vaan olla voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo
Laita sitten monta esimerkkiä tavis suomimiehistä.
En todellakaan jaksa lähteä etsimään. Paljon helpompaa että sinä menet tänään ulos ja katsot ympärilläsi olevia miehiä.