Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimerkkejä miehistä jotka ovat naisten mielestä taviksia?

Vierailija
18.08.2019 |

Antakaa nyt naiset esimerkkejä miehistä jotka ovat mielestänne keskivertoja eli paremman näköisiä kuin suunnilleen puolet miehistä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä työkamppeissa liikkuvat miehet näyttävät kuumilta.

Mulla on tämä sama "fetissi"

Nuori mies hieman likaisissa työhaalareissa on ahhh... Samoin jos olen vaikka kahvilassa, on uskomattoman nautinnollista katsella jos ikkunasta näkee työmiehiä töissä ❤️ Tämä tosin pätee vain melko nuoriin työmiehiin, tuppaavat vanhenemaan aika pahalla tavalla.

Tämä työvaatefetissi taitaa olla aika yleinen.

Minun mielestä työhousut näyttävät hyvältä jopa naisten päällä ja olen tietääkseni ihan hetero. 😀

https://www.tekstiilitukku.fi/images/wwwkuvat/Fiiliskuvat/335l-2017.jpg

Ja aina vain paremmalta näyttää, kun näkee nämä työkamppeet työn touhussa eli ammattilaisen tekemässä työtään ❤️

*

Mitä tulee taviksen näköisiin henkilöihin, niin Matti Vanhanen on hyvä esimerkki tavistyyppisestä ulkonäöstä. Hän on poliitikko ja julkkis, joten siltä osin ei ole ihan tavis. 

Vierailija
42/45 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen palstan innoittamana välillä katsellut ruuhka-aikaan marketissa liikkuvia miehiä sillä silmällä ja lähes kaikki ovat ihan kivan näköisiä. Melkein jokaisella on ulkonäössä joku juttu, joka miellyttää omaa silmää. Jostain syystä työkamppeissa liikkuvat miehet näyttävät kuumilta.

Onks ne sellaisia sulle kelpaa kivan näköisiä vai varmaan ne jollekin kaverille kelpaavat?

Minähän kirjoitin, että miellyttää omaa silmää. Enhän minä voi kavereiden puolesta vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto = paremman näköinen kuin puolet miehistä?

Kyllä. Näin on.

Haet siis mediaanimiestä, et keskiarvoisesti tavista?

Keskiverto = lukujen tulon n. juuri, jossa n = lukujen määrä

Keskiarvo = lukujen summa jaettuna lukujen määrällä

Mediaani = luvuista suuruusjärjestyksessä keskimmäisin, tai kahden keskimmäisen keskiarvo, jos lukuja on parillinen määrä

Esim. lukujen 6, 4 ja 3 keskiverto on (6*4*3)^(1/3) = 4,1601..., keskiarvo (6 + 4 + 3)/3 = 4,3333... ja mediaani 4, koska luvuista 1 on sitä suurempi ja 1 pienempi.

Vierailija
44/45 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauli Niinistö, Antti Rinne, Juha Sipilä ja Jussi Halla-aho ovat mun mielestä niin keskivertosuomalaismiehiä kun vaan olla voi.

Nämä vanhemmissa ikäluokissa. Hivenen nuoremmissa keskivertoja ovat vaikka Antti Kaikkonen ja Petteri Orpo ja Timo Harakka ja Sampo Terho ja Jussi Niinistö ja Antti Lindtman.

Vierailija
45/45 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 % tuntemistani miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi