Esimerkkejä miehistä jotka ovat naisten mielestä taviksia?
Antakaa nyt naiset esimerkkejä miehistä jotka ovat mielestänne keskivertoja eli paremman näköisiä kuin suunnilleen puolet miehistä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen palstan innoittamana välillä katsellut ruuhka-aikaan marketissa liikkuvia miehiä sillä silmällä ja lähes kaikki ovat ihan kivan näköisiä. Melkein jokaisella on ulkonäössä joku juttu, joka miellyttää omaa silmää. Jostain syystä työkamppeissa liikkuvat miehet näyttävät kuumilta.
Onks ne sellaisia sulle kelpaa kivan näköisiä vai varmaan ne jollekin kaverille kelpaavat?
Minähän kirjoitin, että miellyttää omaa silmää. Enhän minä voi kavereiden puolesta vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto = paremman näköinen kuin puolet miehistä?
Kyllä. Näin on.
Haet siis mediaanimiestä, et keskiarvoisesti tavista?
Keskiverto = lukujen tulon n. juuri, jossa n = lukujen määrä
Keskiarvo = lukujen summa jaettuna lukujen määrällä
Mediaani = luvuista suuruusjärjestyksessä keskimmäisin, tai kahden keskimmäisen keskiarvo, jos lukuja on parillinen määrä
Esim. lukujen 6, 4 ja 3 keskiverto on (6*4*3)^(1/3) = 4,1601..., keskiarvo (6 + 4 + 3)/3 = 4,3333... ja mediaani 4, koska luvuista 1 on sitä suurempi ja 1 pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö, Antti Rinne, Juha Sipilä ja Jussi Halla-aho ovat mun mielestä niin keskivertosuomalaismiehiä kun vaan olla voi.
Nämä vanhemmissa ikäluokissa. Hivenen nuoremmissa keskivertoja ovat vaikka Antti Kaikkonen ja Petteri Orpo ja Timo Harakka ja Sampo Terho ja Jussi Niinistö ja Antti Lindtman.
Tämä työvaatefetissi taitaa olla aika yleinen.
Minun mielestä työhousut näyttävät hyvältä jopa naisten päällä ja olen tietääkseni ihan hetero. 😀
https://www.tekstiilitukku.fi/images/wwwkuvat/Fiiliskuvat/335l-2017.jpg
Ja aina vain paremmalta näyttää, kun näkee nämä työkamppeet työn touhussa eli ammattilaisen tekemässä työtään ❤️
*
Mitä tulee taviksen näköisiin henkilöihin, niin Matti Vanhanen on hyvä esimerkki tavistyyppisestä ulkonäöstä. Hän on poliitikko ja julkkis, joten siltä osin ei ole ihan tavis.