Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mikset säkin vois hankkia sellaisia rintsikoita että tissit olis toisissaan kiinni"

Vierailija
18.08.2019 |

Minulla oli eilen synttärit ja laittauduin juhlia varten kun poikaystävä kommentoi noin. Meni kyllä fiilikset koko illasta kun tunsin näyttäväni rumalta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kyse olekaan siitä, että itse käyttäytyisi luontaisesti lapsellisesti, vaan kysehän on näyttelemisesti: typeryksen on hyvä saada maistaa omaa lääkettään. Voi nirppanokkanyrpistelijät ja kukkahattuparemmattädit /sedät, älkää nyt ottako asioita niin vakavasti.

Maistaa omaa lääkettään. Miksi olla yhdessä jos tämä on reaktio? Tuo kertoo kypsymättömyydestä.

Vierailija
22/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittailet poikaystävääsi ja toteat (tämä on siis vain esimerkki, koska en tunne tapausta):

"Hmm...no, tuota, nyt kun otit puheeksi, olenkin tässä jo jonkin aikaa miettinyt, mikset sinäkin yrittäisi häivyttää tuota sun alkavaa päälakikaljua."

Monoa tollaselle teinipojalle.

Ehdotat siis asian ratkaisemiseksi tuollaista lasten toimintatapaa. Oletko sinä vielä lapsi?

AV:lla on paljon keskenkasvuisia.

Näköjään. Tuo vihanlietsonta on hämmentävää. Kuinka huonosti omassa elämässä menee kun tarvitsee jakaa sitä pahaa oloa muillekkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa on vihainen mamma joka kihisee raivosta. Hei vaan sinne ruudun toiselle puolelle.

Vierailija
24/24 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän välillä push uppeja, jos haluan korostaa rintojani jossain asussa.

Mutta, jos olisin vastaavassa tilanteessa kysyisin mieheltäni: "Mäkin oon tässä ajatellu kysyä jo pitkään,että voisitko käyttää sellaisia housuja, joissa muna näkyisi paremmin? Ja housujen alle sun varmaan kannattais laittaa jotkut täytekalsarit niin, että sun muna näyttäis housuissa isommalta. Äläkä missään nimessä pahastu, tykkäisin vaan siitä enemmän kuin noista peittävistä housuista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä