Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä ilman seksiä on hirveää, ovulaation aikaan suorastaan helvettiä

Vierailija
17.08.2019 |

Miten te muut kestätte?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ensin parisuhde!

Ei järvi soutamalla kulu!

Tuo on miesten näkemys. Naiset toitottavat että tarvehierarkisassa seksi tulee sen jälkeen kun mies on tehnyt ruokaa, hoitanut lapset, pyykännyt, tiskannut, imuroinmut, pessyt lattiat, käynmyt kaupassa...

Vierailija
22/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saavat seksiseuraa tinderistä sormia napsauttamalla. Tinder tulille vain.

Kokemukseni mukaan randomäijän kansaa sitä tuskin voi seksiksi kutsua, jotain sinne päin joka ei tyydytä kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy nopeasti lihaisa nuija. Muistat vaan käyttää kortsua niin kaikki on täysin okei ;)

Vierailija
24/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saavat seksiseuraa tinderistä sormia napsauttamalla. Tinder tulille vain.

Kokemukseni mukaan randomäijän kansaa sitä tuskin voi seksiksi kutsua, jotain sinne päin joka ei tyydytä kuitenkaan.

aaaivan eli tämäkin. Suosittelen maksullisia. On niitä miehissäkin

Vierailija
25/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki maksulliset miehetkään ole mitään jumalallisia taivaanlahjoja. Sille on syy miksi maksullisia varten lennetään esim. Turkkiin. Sieltä saadaan usein haettua kokonaisvaltainen elämys.

Vierailija
26/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin avioliitossa yli 10 v. ilman seksiä. Toki joskus hairahduin juhliessa jonkun syliin, tätä tapahtui max 5 kertaa. Itse aktia enemmän kaipasin kuitenkin sitä, että olen haluttava ja että saisin olla jonkun ihanan miehen lähellä. Toki tykkään seksistä hurjasti, mielelläni harrastaisin useamman kerran päivässä! Nyt erosta 1,5 vuotta. Vielä vuosi sitten kuvittelin, että en tule varmaan koskaan harrastamaan seksiä... nyt olen tapaillut kivaa miestä, joka tykkää seksistä paljon ja haluaa just mua. Se on ihanaa! Mutta totta, on vaikeaa löytää kumppania, mulle ei riitä pelkkä seksi vaan mukana pitää olla romantiikkaa ym...

Vierailija
27/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki maksulliset miehetkään ole mitään jumalallisia taivaanlahjoja. Sille on syy miksi maksullisia varten lennetään esim. Turkkiin. Sieltä saadaan usein haettua kokonaisvaltainen elämys.

ihme nillitystä. Luuletko että asia on jotenkin toisin naisissa?

30€ nisti tuosta kadun kulmalta vs. 1000€ /24h seuralainen

Valinta tehdään varallisuuden mukaan.

Vierailija
28/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder tulille. Mun työkaverilla on monta miestä kierroksessa siellä, eikä ole edes mikään missi vaan ihan tavis. Suurinosa siellä on seksin perään, joten sinne asap!

Vierailija
29/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että edes joku nainen tietää miltä meistä miehistä tuntuu. Avokki lopetti seksin harrastamisen siihen päivään kun hänelle asennettiin hormoonikierukka. Ennen niin aktiivinen seksielämä loppui kuin seinään. Tuntuu että tällä hetkellä seksin harrastaminen hänelle on vain pikkuisen kurjempaa mitä hampaan juurihoito. Hyvät naiset älkää ikinä maailmassa menkö ottamaan hormoonikierukkaa jos teitä ennen sitä vähänkään seksi kiinnostaa.

Vierailija
30/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että edes joku nainen tietää miltä meistä miehistä tuntuu. Avokki lopetti seksin harrastamisen siihen päivään kun hänelle asennettiin hormoonikierukka. Ennen niin aktiivinen seksielämä loppui kuin seinään. Tuntuu että tällä hetkellä seksin harrastaminen hänelle on vain pikkuisen kurjempaa mitä hampaan juurihoito. Hyvät naiset älkää ikinä maailmassa menkö ottamaan hormoonikierukkaa jos teitä ennen sitä vähänkään seksi kiinnostaa.

Sano että poistaa kierukan heti, tai ero tulee. Koska kyllähän se tulee ennemmin tai myöhemmin jos tilanne on toi. Sano että käytät kumia innosta pomppien eikä hänen tarvitse enää ikinä siirtyä hormoniehkäisyyn.

Vierailija
31/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmia. 6 vuotta ilman seksiä, ei mitään kiinnostusta niihin hommiin. 

Vierailija
32/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihme nillitystä. Luuletko että asia on jotenkin toisin naisissa?

30€ nisti tuosta kadun kulmalta vs. 1000€ /24h seuralainen

Valinta tehdään varallisuuden mukaan.

Miksi ihmeessä naisen pitäisi maksaa samasta tasosta minkä saa täysin ilmaiseksi? Miehillä homma voikin olla täysin eri. Valtaosa naisista saa kuitenkin vastaavaa palvelua ilman mitään hintalappua. Jos nyt kumminkin haluaa maksaa seksistä niin sitten kannattaa hyvänen aika vaatia jotain palvelua! Miehen pitää eläytyä seksiin eikä vain appeana ladella kliseisiä heittoja.

33/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa minun vaimo. Häntä ei seksi voisi vähempää kiinnostaa.

AP:lle: ensipala hääkakusta on sellainen aine joka poistaa seksihalut naiselta pysyvästi. Hommaa jostain hääkakku.

Vierailija
34/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa minun vaimo. Häntä ei seksi voisi vähempää kiinnostaa.

AP:lle: ensipala hääkakusta on sellainen aine joka poistaa seksihalut naiselta pysyvästi. Hommaa jostain hääkakku.

ei aivan pysyvästi, vauvakuume korjaa tilanteen hetkellisesti mutta siinä on seuraamuksia.

Vierailija
35/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt saada seksiä vai mistä jphtuu, ettei ole? Siis onko pihtaava mies etkä halua pettää vai etkö ole yrittänyt aktiivisesti tinderistä tai baarista? Jos jälkimmöinen, niin pitää vain rohkaistua hakemaan joku irtosuhde tai twb-mies.

Vierailija
36/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedät miltä huomattavan suuresta osasta nuoria miehiä tuntuu kaiken aikaa

Ei tunnu yhtään miltään. Ruokaa, juomaa ja töitä on.

Vierailija
37/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko ap siis panetusta? Onko se naisille tavallista? Olen alkanut havainnoimaan itseäni ja tullut siihen tulokseen, että en tunne panetusta enkä himoa. Seksissä kiinnostaa läheisyys, henkinen puoli ja se tärkeä ihminen, mutta muuta arvoa en siinä näe.

Olen sinkku, joten seksi ei ole minulle ajankohtaista. Olen kuitenkin miettinyt, että onkohan naisilla, jotka aktiivisesti hakevat seksiä jotenkin tehokkaasti toimivat hormonit. Aloin miettimään hormoniteoriaa, koska silloin kun olen käyttänyt, jotain hormonaalisesti vaikuttavaa ravintolisää tai yrttiä, niin olen tuntenut seksuaalista halukkuutta. Esim. puna-apilateetä juotuani olen huomannut tämän voimakkaana ja alkanut pohtia, että onko sen tuottama halukkuus ns. normaali olotila.

Vierailija
38/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä ilmoittautuu toinen puutteessa elävä. Parisuhdetta takana 12v. seksiä harrastettu viimeksi 5 vuotta sitten,kun nuorin lapsi sai alkunsa. Mies on koko suhteemme ajan kärsinyt erektio-ongelmista,ja ei halua hakea apua ongelmiinsa. Olen aina ollut se aktiivisempi osapuoli,mutta jossain vaiheessa jatkuva torjutuksi tuleminen,söi itsetunnon niin olemattomiin,etten enää halua nähdä koko miestä silmissäni.Miestä hävettää seksuaalisuuteni,ja tunnen oloni kertakaikkiaan noloksi,kun en saa tätä oloa pois.Ovulaation aikana olo on tosi kurja,koska seksi on silloin eniten mielessä.Keskusteltu on asiasta tosi usein,mutta mies asettuu puollustuslinjalle,ja esittää syitä millaiseksi elämä muuttuisin,jos seksiä harrastettaisiin. Ajatusmaailma on hänellä jotenkin kallellaan,kun luennoi että,seksiä harrastavat ovat kaikki väkivaltaisia,ja jos löytyy mies joka seksiin kykenee,harrastaa sitä kaikkien vastaantulijoiden oli sitten pariutunut tai ei. Myös kaikki naiset jotka osoittavat kiinnostusta seksiin,ovat kaikki kyltymättöä nymfomaaneja.

Vierailija
39/41 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälä ilmoittautuu toinen puutteessa elävä. Parisuhdetta takana 12v. seksiä harrastettu viimeksi 5 vuotta sitten,kun nuorin lapsi sai alkunsa. Mies on koko suhteemme ajan kärsinyt erektio-ongelmista,ja ei halua hakea apua ongelmiinsa. Olen aina ollut se aktiivisempi osapuoli,mutta jossain vaiheessa jatkuva torjutuksi tuleminen,söi itsetunnon niin olemattomiin,etten enää halua nähdä koko miestä silmissäni.Miestä hävettää seksuaalisuuteni,ja tunnen oloni kertakaikkiaan noloksi,kun en saa tätä oloa pois.Ovulaation aikana olo on tosi kurja,koska seksi on silloin eniten mielessä.Keskusteltu on asiasta tosi usein,mutta mies asettuu puollustuslinjalle,ja esittää syitä millaiseksi elämä muuttuisin,jos seksiä harrastettaisiin. Ajatusmaailma on hänellä jotenkin kallellaan,kun luennoi että,seksiä harrastavat ovat kaikki väkivaltaisia,ja jos löytyy mies joka seksiin kykenee,harrastaa sitä kaikkien vastaantulijoiden oli sitten pariutunut tai ei. Myös kaikki naiset jotka osoittavat kiinnostusta seksiin,ovat kaikki kyltymättöä nymfomaaneja.

Miehesi on kyllä löytänyt jotenkin todella kieron tavan hyväksyä omat erektio-ongelmansa. On täysin normaalia haluta seksiä päivittäin ja vielä ekslusiivisesti oman puolisonsa kanssa. Eikä normaalilla libidolla ole mitään tekemistä väkivaltaisuuden kanssa.

Mutta sinulle on valitettavasti sanottava, että libidoiden epäsuhta suhteessa on vain hyväksyttävä. Toki pientä toivoa olisi, jos mies hoitaisi terveydelliset ongelmansa kuntoon. Toisaalta hänen on itse haluttava sitä.

Itse olen mies ja voisin omasta puolestani harrastaa seksiä vaikka joka päivä, no meillä on seksiä ehkä 3-6 kertaa vuodessa... Rakastan kuitenkin vaimoani ja näillä siis mennään.

Vierailija
40/41 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on kyllä löytänyt jotenkin todella kieron tavan hyväksyä omat erektio-ongelmansa. On täysin normaalia haluta seksiä päivittäin ja vielä ekslusiivisesti oman puolisonsa kanssa. Eikä normaalilla libidolla ole mitään tekemistä väkivaltaisuuden kanssa.

Mutta sinulle on valitettavasti sanottava, että libidoiden epäsuhta suhteessa on vain hyväksyttävä. Toki pientä toivoa olisi, jos mies hoitaisi terveydelliset ongelmansa kuntoon. Toisaalta hänen on itse haluttava sitä.

Itse olen mies ja voisin omasta puolestani harrastaa seksiä vaikka joka päivä, no meillä on seksiä ehkä 3-6 kertaa vuodessa... Rakastan kuitenkin vaimoani ja näillä siis mennään.

No sinäpä sen asian hyvin muotoilit. Näin mies asian"itselleen" perustelee. Itseäni suorastaan raivostuttaa että tästä elämän normaalista osa-alueesta piti tehdä tälläinen tabu. Erektio-ongelmiinkin voisi saada apua,mutta miehen kantti ei kestä lääkärille menoa,eikä kipeistä asioista puhuminen tahdo millään luonnistua. Itselläni ei ole enää  halua,tehdä mitään asian hyväksi,koen oloni niin nöyryytetyksi.