Voihkitko seksiä harrastaessa?
Kommentit (23)
En saa keltään. En siis voihki. T mies
Huudan suoraa huutoa. Naapurit tykkää.
Kyllä voihkin. En kestäisi jos mies voihkisi tai ähkisi.. Yhh, menisi maku koko hommasta. Miestä onneksi minun voihkintani kiihottaa ja mies on aina ollut hyvin vähä-ääninen sängyssä.
Lähinnä örisen, murahtelen ja ähkin. Kuvaus on vaimolta, itse luulin olevani hiljaa.
Voihkin ja vaihtelen välillä kättä. Litinää kuuluu jos liukkaria liikaa.
Jos et voihki niin väännän kädestä niin kauan että alkaa ääntä kuulua.
Voihkin, mutta minä en harrastakaan seksiä, vaan teen ihan ammatikseni.
Voihkin sen verran kun voihkituttaa, huohotan ja joskus huudan/kiljun lopussa. Mies ennemminkin ähkii, mutta kyllä voihkiikin joskus. Ja on se pari kertaa huutanutkin "HÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!" :D
Viimeksi kun lysähti päälleni sanoin, etten saa henkeä. Mies siihen hullunkiilto silmissä, että "just die!!" After sex SM ':D
Voihkin todellakin... Mun mies osaa käsitellä mua niin hyvin että on kertakaikkiaan ihan mahdotonta olla hiljaa seksin aikana.
Muutama heippalappu tuli silloin tästä asiasta kun kerrostalossa asuttiin, nykyään omakotitalossa niin naapureita ei varmaan ihan niin hirveästi ota tämä asia päähän.
Joo. Se on jotenkin kivempaa ja vapautunutta kun antaa vain äänten tulla. Vaikkei ois lähelläkään orgasmia niin tykkään vaan pitää erilaista ääntä aika jatkuvasti.
Voi uikuttaa ja minäkin pidän ääntä, jos lapset eivät ole kotona...
Kyllä! Ja minusta on aivan ihanaa jos miehestä kuuluu myös ääntä/ huohotusta tms.
Yleensä kyllä. Sain eilen pitkästä aika taas munaa oikeen kunnolla ja tulihan siinä voihkittua aika äänekkäästi 🙊
Voi kyllä, nautinto kuuluu ja mies kiihottuu tästä lisää. Mies ei ole kovin kovaääninen.
Jos meno tarpeeksi kiihkeää niin toki litisee ja lotisee ja mikäs sen kuumottavampaa? Ja voihkin, vikisen ja kitisen ihan mikä milloinkin hyvältä tuntuu.
Olen todella äänekäs. Hyvää tekee. Miksi olla hiljaa?
Mitä enemmän ikää tulen sen enemmän olen siirtynyt ottavan rooliin. Tosin, olen sinkku ja minulla on vakipano. Itselleni oma nautinto on pääasia ja sitä tavoittelen. Mies taas nauttii siitä, että olen halukas, tiukka ja liukas. Hän saa siinä sivutuotteena, kun mitä otan usemman orgasmin yhdynnän aikana. Taas panettaa. N47
Kyllä voihkin. Joskus yritin olla hiljaa, mutta eihän siitä mitään tullut. Entinen mies piti myös ääntä, joskus sellaista murinan tyylistäkin, kun oikein kovasti nautti, sitä oli ihana kuulla. Nykyinen on ihan hiljaa, joskus harvoin sanoo että tuntuu hyvältä ja kohta tulee.
Kyllä, kyllä.
Entä itse?